Skocz do zawartości

RafRaf

Forumowicze
  • Postów

    326
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O RafRaf

  • Urodziny 04/26/1971

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Częstochowa

Osobiste

  • Motocykl
    excr
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    604815722
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia RafRaf

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. Co z tym olejem w twoim excr po serwisie?
  2. Mój kolega też kupił jako pierwsze "enduro" crf450. Był z nami dwa razy i sprzedał. Motocykl go przeraził i zraził do dalszej jazdy enduro. Niech to będzie nauka dla innych napaleńców.
  3. Możecie wskazać na fiszkach o który simering chodzi.
  4. Czytaj, czytaj. DRZ przyjemny motocykl, tani ale klocek. Frajda ale bez szału. EXCR to pełen wypas, ale częstsza wymiana tłoka, .... serwis bardziej wymagający. To wszyscy wiedzą. Mi nie podobają się SM. Tylko enduro..
  5. Masz rację. Jednak moment obrotowy jaki posiadam na kole jest ogromny. Nie muszę się napędzać na piaszczystych podjazdach, kiedy chcę podnoszę przód. Sama malina.
  6. Jeśli argumentem w wyborze ma być zawieszenie, to tylko exc lub lepiej exc-r. Sam zrobiłem przesiadkę z DRZ na exc-r i teraz nie chce mi się z motoru zsiadać. Zawieszenia to zupełnie inna bajka.
  7. Kolega kiedyś nazwał LC4 400 osiołkiem, co wszędzie wlezie.
  8. Przełącznik w kierownicy od licznika masz zapewne akcesoryjny. Jak koledzy piszą, zmieniaj olej co 600-800 km to będzie optymalnie. Koniecznie czyść sitka.
  9. Odczucie otyłości motocykla potęguję przesunięty do przodu środek ciężkości.
  10. Znam kilka 530 z 2008 i każdy pali z guzika od razu. Czy ciepły czy przestudzony nie ma to znaczenia. Gdzie leży problem?
  11. Kingwaja nie kupiłbym wcale. Gratis też nie wziąłbym.
  12. Tak. Kolega w poście wcześniej to już wyjaśnił. Przy tej samej prędkości kątowej osi koła masz różną prędkość liniową na zębatce, obręczy czy oponie. Teraz chyba to już jasne. W motocyklu o tak małej mocy istotne są jeszcze opory toczenia. Idąc dalej. Jeśli masz ślimak w przednim kole to musisz skorygować wskazania licznika (jeśli jest taka opcja) w zależności od średnicy całego przedniego koła. Zmieniłeś oponę to zmieniłeś średnicę koła to zmieniły ci się wskazania licznika. To zwykła fizyka.
  13. Raczej zmieniłeś tylną oponę. Na tej nowej oponie prędkość raczej powinna ci wzrosnąć, ponieważ masz teraz koło o większej średnicy.
  14. Może to bardziej świergot jest. :) Zgrywys z ciebie zacny.
  15. Raczej to słyszalny szelest. Nie ma co się przejmować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...