Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

i teraz pytanie dlaczego jak złapię za frez z drugiej strony to zabierak ma luzu poosiowego 2,5 mm

 

Pomierzyłem wszystko i wychodzi mi że ta mała tulejka dystansu jest za krótka

Nawet gdyby założyć łożysko i tryb tależowy to wtedy będzie trzymało na łożysku a nie na tulejce dystansującej i jak coś popusci na łożysku to zmieni się odległość na zębach

a po drugie jeżeli zabierak ma luz i się cofnie to z kolei łożysko igiełkowe może nie pracować dobrze

MOŻE JAKIEŚ WNIOSKI ?????????????

 

Jak kiedyś pisałem, dystansowanie dyfra to bardzo pracochłonna i skomplikowana operacja. A polega ona na podkładaniu lub zdejmowaniu podkładek zarówno na ataku jak i talerzu. Tu nie da się manewrować tylko jednym elementem. Konieczne jest wielokrotne próbowanie różnych grubości podkładek, zwłaszcza podkładanych pod atak, bo tam jest większe pole manewru. Odsyłam do książek, np Naprawa motocykli A.Cichowski, książek w języku rosyjskim, np http://groups.msn.com/bCozzII/wksp04.msnw lub http://redmotorz.pl/index.php?option=com_c...id=76&Itemid=44

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, nie wiem gdzie to wcisnac zeby był jakis efekt-potrzebuje pilnie krzywki aparatu zapłonowego do jerza 49 wraz z odsrodkowym przyspieszaczem, oraz ewentulanie klapa błotnika tylnego:-) dziekuje za uwage:-)

 

taki dzial jest :icon_razz: czesci kupie...

:icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, sorki, a powiedzcie mi cos blizej na temat tego zapłonu, u mnie nie ma iskry nie ma ciezarków, była malutka, zmieniłem konia na nowy i znikneła w ogóle:-( potrzebuje kontakt z kims kto to robił i zna sie lepiej ode mnie, bo nie mam czasu na dochodzenie co i jak, juz i tak rozpracowałem rozpruta instalacje, wystraczy:-)pliss o pomoc:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyspieszacz zaplony miala tylko MZ ES 250 czyli tzw. Jaskolka, pozniejsze mialy juz bez przyspieszacza. Czy pasuje to nie mam pojecia ale watro sprobowac bo przeciez MZ to IFA/DKW a IŻ to tez DKW..

Inna sprawa ze bedzie raczej trudno dostac krzywke z przyspieszaczem od Jaskolki tak samo jak od Iza dlatego wczesniej podsunalem prostrze rozwiazanie z pradnica od pozniejszych MZ bo sa po prostu jeszcze dosc latwo dostepne

Edytowane przez cyborg78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie kieruje do ludzi z podlasia glownie bialystok i okolice potrzebuje namiary na zaklad w ktorym mozna pomalowac motocykl.Pamietam ze HD podawal kiedys podawal namiary na czlowieka ktory zajmuje sie takimi zeczami ale niemoge tego znalezc. Jesli znacie jakiegos dobrego lakiernika to prosilbym o jakis namiar.Mam tez drugie pytanie nie jest ono moze z tego dzialu ale tam gdzie jest zamieszczone nie ma zadnej odpowiedzi od dluzszego czasu sprawa dotyczy motocykla mojego brata http://forum.motocyklistow.pl/Wymiary-tule...06-t102726.html

Jesli ktos moze pomoc to bede wdzieczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam kilka pytań o prądy w k-750. mam ciągłe problemy z ładowaniem, to znaczy z prądnicą. stara dostała przebicia więc kupiłem nową (taką niby z magazynu), niestety nowa zjadała szczotki w tempie 1 na 100 km, okazało się że odklejają się końcówki uzwojenia. przyklejanie nie pomaga, po 200-300 km znów się odklejają. nie mam zamiaru kupować jeszcze jednej prądnicy, przerabiam na 12v. czy ktoś miał doświadczenia z tzw. alternatorem 500w który pasuje bez frezowania bloku silnika? może alternator od jakiejś japoni pasuje bez większych udziwnień? mam w zapasie altek od bandita 600, myślę że po dorobieniu odpowiedniego kołnieża będzie pasował, czy to dobry pomysł?

owca-czarna.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam kilka pytań o prądy w k-750. mam ciągłe problemy z ładowaniem, to znaczy z prądnicą. stara dostała przebicia więc kupiłem nową (taką niby z magazynu), niestety nowa zjadała szczotki w tempie 1 na 100 km, okazało się że odklejają się końcówki uzwojenia. przyklejanie nie pomaga, po 200-300 km znów się odklejają. nie mam zamiaru kupować jeszcze jednej prądnicy, przerabiam na 12v. czy ktoś miał doświadczenia z tzw. alternatorem 500w który pasuje bez frezowania bloku silnika? może alternator od jakiejś japoni pasuje bez większych udziwnień? mam w zapasie altek od bandita 600, myślę że po dorobieniu odpowiedniego kołnieża będzie pasował, czy to dobry pomysł?

 

Alternator fajna żecz ale bez redukcji i przerabiania częścowo łoża nic nie zrobisz.

Lepiej założyć prądnicę od malucha tak jak większość to czyni ma 260 wat można stosować żarówki halogenowe itp.

Należy załozyć elektroniczny regler

cewkę dwubiegunową biazet

I pasowałby jeszcze elektroniczny zapłonik od Parametiego

będzie chodzić do bólu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ta prądnicą nie rozpędzałbym się. Przewaznie toczy sie ją na obudowie i nie znam sie na prądach ale "moc" znacznie ( bardzo bardzo ) spada. Osobiście wymieniłbym blok silnika na nowy model ( pod altka) i po problenie. Reszta tak jak pisze HIUS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ta prądnicą nie rozpędzałbym się. Przewaznie toczy sie ją na obudowie i nie znam sie na prądach ale "moc" znacznie ( bardzo bardzo ) spada. Osobiście wymieniłbym blok silnika na nowy model ( pod altka) i po problenie. Reszta tak jak pisze HIUS.

 

Też bym taki zakupił. Ale czy istnieje do Kasi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie panowie mam problem. Mianowcie chodzi o główkę ramy w emce. Jej środek jest zmasakrowany przecinakiem? na całym obwodzie, a wszystko wygląda tak. Może na zdjęciu tego aż tak nie widać ale w rzeczywistości za ciekawie to nie wygląda. :banghead:

http://img119.imageshack.us/my.php?image=img43101mx1.jpg

Nie wiem może ruski ktoś próbował wybić z jej głowki ciągłe psucie sie. :D

Co jeszcze dziwne to to że ruskie łożyska główki ramy praktycznie nie pasują. Trzeba dorabiać pierścienie aby łozyska solidnie trzymało się w ramie. A jak to jest z innymi ruskiami (kaśka dniepr ural)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...