Skocz do zawartości

GaCek

Forumowicze
  • Postów

    850
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Białystok

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

473 wyświetleń profilu

Osiągnięcia GaCek

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze (22/46)

0

Reputacja

  1. mam pytanko czy na podkład nobiles nobikor można pomalować farbą samochodową

  2. Panowie a co powiecie na temat KTMa LC4 640 w wersji PRESTIGE?? Czy są jakieś znaczace różnice w porówaniu do zwykłego LC4 640 SM?? Czy jedynie kwestja różnic rozbija się o stylistykę, malowanie jego modelu?
  3. Tak sie składa że miałem przyjemniśc polatac tialówka a dokładnie to Gas Gasem TXT 280 kolegi, którego właśnie sprzedaje z powodu przesiadki na KTMa. Co moge powiedzieć? Motor leciutki i całkiem zwinny, potrafi wjechac na naprawde strome podjazdy bez wiekszego problemu o ile jest zdrowa opona. Do wykonywania nawet naprostrzych trików (skok na większy, nie duży :wink: kamień) to naprawdę trzeba juz coś umieć bo motorek potrafi zaskoczyć, aczkolwiek po dłuższym terningu do opanowania. Skrzynia 6-cio biegowa o krótkich przełożeniach, do jazdy na gumie 5 bez problemu daje radę. Nie jestem fachowcem w tej sprawie, ale traial lepiej kupować jak jest gdzie polatać/ poskakać, czyli im więcej górek tym lepiej bo płaski teren to nie to. A czy 5 tys. wystarczy na motor? Można i za 4tys kupić ale to będzie z regóły motor z przed 2000 roku. Po 2000 to od 5-6 tys. w górę.
  4. Wielkie dzięki jarek s za konkretną odpowiedź. Tylko czy taki tuning dla świeżaka jest możliwy do wykrycia, podejrzewam, że nie :wink: Kto już śmigał tego typu sprzętami z pewnością odczuje różnice. A na rzetelną informację od samego sprzedawcy za bardzo nie liczę odnośnie przeróbek wprowadzanych w silniku. Faktycznie z przeróbka enduraka na supermoto wiążą się dodatkowym kosztem w granicach 3-4 tys. Z początku myślałem nad EXC w wersji, enduro, lecz po analizie terenu, jaki jest w moich okolicach stwierdziłem, że nie ma to największego sensu. W momencie problemów ze znalezieniem takiej wersji jak planuję w grę jednak wchodzi również LC4. A co do fanu z jazdy supermotor to jak najbardziej wierze w to :smile: i to chyba najbardziej nakręca mnie na taki właśnie sprzęt.
  5. A jednak myliłem się co do użytkowanie moto w terenie a na asfalcie :wink: Fakt w tym wypadku trzeba wystrzegać się motocykla z toru. Jednak przeglądając czy to filmiki czy to zdjęcie zauważyłem że na torze ganiają zwykle wersje bez homologacji, bez świateł, kierunków itd. Przegladając różne oferty zauważyłem że LC4 SM jest bardziej popularne niż EXC, tylko mniej mi przypadło do gustu :wink: a czy byłe fabryczne SM EXC czy to są motocykle przerobione wersje enduro?? Dokładnie chodzi mi o taką wersje co na załączonym zdjęciu: http://img52.imageshack.us/img52/4800/727807843.jpg
  6. Witam. Chciałbym podpiąć się pod temat kolegi i zadać parę pytań. Od jakiegoś czasu dość intensywnie myślę nad konkretnym motocyklem do jazdy. Jako że ścigacze i choppery za bardzo mnie nie interesują, moje zainteresowania skierowaną są w kierunku motocykli typu cross, enduro oraz supermoto. Po przeczytaniu kilku tematów na forum odnośnie tego typu motocykli to troszeczkę zdziwiłem się. Do rzeczy cross definitywnie odpada, brak możliwości jazdy po ulicy, dlatego wybór padł na supermoto. Najbardziej podoba mi się KTM EXC 525 SM z rocznika 2005-06. Jestem świadomy, że KTM to jeden z najdroższych motorków no, ale cóż... :wink: Mocy z pewnością ma pod dostatkiem, a czy dam sobie z nim redę jako pierwszy motocykl tego typu? Trzeba będzie spróbować :wink: Na forum mówione/pisane było, że tego typu motocykle, czy to w wersji cross czy też enduro wymagają częstego no i oczywiście solidnego przeglądu (oleje, filtry, zawory). Czy to samo tyczy się do wersji SM?? Tak na logikę, aczkolwiek mogę mylić się, motocykl w wersji SM powinny mniej dostaje w d..e. :wink: Przeglądając od kilku miesięcy oferty allegro bardzo ciężko jest o tego typu KTMa, głownie to LC4 SM. Z początku rozważałem opcje KTMa enduro i przerobić go na SM. Jednak trochę przeraża mnie kupno motocykla, który całe życie latał w terenie. Panowie, co o tym myślicie?
  7. Ja robie regeneracje przodów do WFMki. Jak interesuje to pisz na priva.
  8. Fakt teraz ruscy wiedzą co jest grane, a jak było 10-15 lat temu?? W tamtym czasie starych HD w moim mieście było jak psów. Trafił sie również Sokół 1000 o BMkach różnej maści nie wspomne. Ale było to kiedyś, obecnie praktycznie nic nie zostało jedynie 2-3sztuki staruchów.
  9. Tak sie składa ze znam dość dobrze tego gościa. Proponuje osobiscie zadzwonić do niego, mogę nawet dać numer i powiedzieć to dla niego a nie odsmarowywać za plecami. Litości, nie wieże że nikt nigdy nie zrobił większej zrywy czy przykopał swojego starucha (motor oczywiście). Granat ja powiedziałbym że jest w dużo dużo większym stopniu oryginału. Kolega ściągał swego czasu (10-15lat temu) WLKi i Sahary z ruskich, wiec nie sądze żeby ta WLa była złożona z gratów szukanych po całej polsce.
  10. Możliwe, że wtedy będzie idealnie chodził, w co ja osobiście nie wierze. Prawdę mówiąc niema to dla mnie na dzień dzisiejszy większego znaczenia.
  11. Swego czasu czytałem i pisałem na forum Junaka Pomorskiego, gdzie można było wyczytać wiela ciekawych rzeczy odnośnie Junaka. Od jakiegoś czasu nastąpiły zmiany na forum JP i brak możliwości pisania.
  12. Nie należe do osób które NIE dbają o własny sprząt, wręcz przeciwnie lubie jak wszytko prawidłowo "chodzi". Junakiem ganiam praktycznie w każdej wolnej chwili jak potrzebuje coś załatwić, mimo to od jakiegoś czasu Junak skutecznie przekonuje mnie do tego że nie nadaje się do codziennej jazdy. :bigrazz: Krzychu czasami największe starania nie przynoszą zamierzonego skutku i człowiek chcąc czy nie chcąc traci zapał i chęci.
  13. Nie wiema jaki masz samochód ale przed nabyciem Junaka zastanów sie 10 lub nawet 20 razy zanim kupisz tego dziada. Kilkanaście lat temu nabrałem sie na to jaki "fajny motor" i teraz momentami żałuje że zdecydowałem się na niego, ale już za daleko to zaszło żeby zrywać z tym. W gruncie rzeczy nie jest tak kolorowo z tym złomem. Jak się sypie to raz a porządnie :wink: .
  14. GaCek

    WFM M06

    Tyle "złomu" majac w chacie i nie wiedzieć podstawowych rzeczy :wink: ? Bez przesady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...