Skocz do zawartości

cyborg78

Forumowicze
  • Postów

    967
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cyborg78

  • Urodziny 11/20/1978

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Brodnica

Osobiste

  • Motocykl
    M-63, GSX550ES, VF500
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia cyborg78

KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów

KANDYDAT NA MOTONITĘ - wypruwacz wydechów (23/46)

5

Reputacja

  1. Pewnie, wystarczy do silnika. Masz w wersji elektronicznej czy papierowej? Chcesz odsprzedać czy możesz gdzieś udostępnić do pobrania?
  2. A ja mam pytanie - czy ktoś dysponuje jakimś serwice manualem do Magny 500? Kopię w necie i nie mogę nic znaleźć, jedynie owners manual jest (i to do Sabry). Może ktoś ma w wersji książkowej i chce odsprzedać albo zeskanować?
  3. Mierzylem, sa książkowe. Slabe odpalanie na cieplo to zbyt male luzy tak swoja droga..
  4. Taka sytuacja - Honda CRF 250 rocznik 2013 (na wtrysku), przywieziona z zachodu po malym slizgu, silnik nie uszkodzony, malutki przebieg, okazuje się ze bardzo kiepsko odpala na zimno. Nie ma szans odpalić ją bez plaka lub bez przydławienia dolotu powietrza, jak już odpali na chwilke to po zgaszeniu odpala od strzala. Pierwsze co podejrzewam to czujnik temperatury, ale czy ma ktoś jakies dane jakie powinien mieć rezystancje na zimno i na goraco? W ogole gdzies tam czytałem ze slabe odpalanie na zimno to czesty problem we wtryskowych CRF, ale jak z tym walczyc?
  5. Takie banalne pytanie, czy przewody do cewek podpiales tak jak powinny być? Bo wsuwki pasuja zamiennie a to nie to samo..
  6. Janosik, to jest tak: ja tez czytałem artykuly o ostrym docieraniu, i raczej wszystko co tam napisane jest prawdziwe. Ale po pierwsze- w tym silniku jest alusil na gładziach cylindrow, nie zeliwo ani nikasil wiec nie mam pojęcia czy takie docieranie można tu tez stosować bez szkody dla cylindrow i tlokow. Sprawa druga: silniki SC50 ma problem z zacieraniem się cylindrow podczas zerwania filmu olejowego, po trzecie - jeśli koles wlozyl cos kolo 8500 zl w remont silnika to to go skutecznie zniecheca do odkręcania manety od początku;)
  7. Klient w srode poznym wieczorem odebral motocykl, w piątek był na wymianie oleju. Na razie spokojnie dociera silnik, na ta chwile jest wszystko w porzadku
  8. Pol godziny temu odpaliłem silnik.. Nie pisałem nic odkad rozpoczalem montaż żeby "nie zapeszać". Jak na razie CBR-ka pochodzila do osiagniecia temperatury pracy i tyle, jutro po pracy ostateczny montaż calosci i pierwsze jazdy. Oczywiście mam cala dokumentacje zdjeciowa z montażu silnika, jak się ogarne to umieszczę gdzies do poogladania
  9. Tak, widac ze nity są toczone a nie standardy ze sklepu kute więc zapewne najpierw rozwiercono otwory żeby zniwelować owal, a dopiero potem dotoczono nity odpowiedniej średnicy Wlasnie odebrałem przesylke, przyszly tarcze sprzegla aramidowe, komplet wzmocnionych sprężyn i przekładki. Dzis po pracy rozpoczynam mycie czesci i montaz
  10. Nie sądzę, nic facet nie wspominał ze wyważa kosze..
  11. Przyszedl kosz z wymiany sprężyn, wygląda dobrze, czekam na glowice
  12. Monter, nie było zadnego z CBR 954 gdzie są dostępne oryginalne tloki z nadwymiarem. O ile kojarze - a siedze na tym forum od 10 lat, to desperaci próbowali reanimować zatarte waly korbowe, wiec parafrazując klasyka "Laskę": "Nie bądź takim pesymistą, wyluzuj człowieku;) "
  13. Blok już odebrany, glowica w obróbce, kosz w regeneracji, ruszam powoli z montażem..
  14. Na 2 panewkach znalazłem po jednej, cieniutkiej rysce po obwodzie, raczej nieznaczące, czopy walu w bdb stanie. Tak na szybko mam pod reka fotki gladzi cylindrow: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ef2e7e66928a832.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a144414c1294161.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/65b8fbd582b96055.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0264a7498676baf7.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/31f3aa74367118f9.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...