Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Więc coś tam mogę wreszcie pokazać:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dbda87a3c0315f03.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f9a9c83a54e84854.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6e7581787b6ba5e9.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed2b57da0fb786cd.html

Na razie docieranie agresywne według Adama M.:P Wszystko fajnie chodzi, prądnica po 3 cim podjeściu w CYKLO dopiero śmiga, ładowanko bajer. Pomijając 2 razy regenerowałem wał, póżniej kupno innego. I została ostatnia rzecz, skrzynia, sypie się o czym dobrze wiedziałem wcześniej, myślałem że jeszcze troszkę pociągnie, biegi wyskakują czasem, blokują się, jest ona dobrze poskładana tylko niestety wyrobienie zębów, wodzików jest zbyt duże. Teraz pytanie co robić??

Takie są opcje:

- nowa skrzynia od urala od andyboxera za bagatela 550zł tylko tam jest komin na duzy filtr

- skrzynia na chodzie od Leszka za 350zł , z pierwszego dniepra, ze wstekiem

- albo szukanie jakieś wywłoki na allegro i przekładka.

 

Co myślicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko nie kupuj nowej skrzyni od urala. Lepiej poszukaj starszego typu bez wstecznego ze starym metalowym kominem - w dobrym stanie (wystarczy popatrzec na walek sprzeglowy czy nie wybity, a reszta powinna byc w miare), albo wstawiaj od dniepra jak wejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie znowu szczęście opuściło kupiłem 180 szprych ruskich przepolerowałem pomiedziowałem gotowe do chromu i klops żadna z nakrętek się nie nakręci na szprychę i nie jest to wina miedziowania

po prosty kacapy miały zły czyli wyje ny gwintownik jak przeleciałem wszystkie nyple gwintownikiem 5

to coś pomogło ale niektóre i tak się nie nakręcają więc przeleciałem wszystkie narzynką 5

i dziwna żecz wydawać by się mogło że tak być powinno ale dupa Jaś teraz są za lużne

Przeanalizowałem co jest grane gwintownik 5 mm, narzynka 5 mm więc co ????????????

A jak się okazało 90 % szprych jest ugiętych na samym gwincie po przejechani narzynką zebrałem naddatek i wiekszośc tego szajsu jest za lużna do nypla będzie się zrywał gwint

 

Co radzicie mogę nałożyć więcej chromu ale czy wyjdzie czy tylko wyłożę kasę

Albo kupić szprychy u BARTNIKA cena za szprychę 1 zł. a za nypel 1.50 ale jakie wykonanie mogą iść proścutko do miedzi bez polerowania

 

Jestem do tyłu tydzień polerowania i jakieś 400 zł w plecy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hius powiem tyle że szprychy z bartnika są solidne, kupiłem nowy kiedyś komplet do iż-a, i żadnych problemów, ja pamiętam że od razu mogły iść do ocynku itp. Ogólnie bartnik zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Tylko jak będziesz zamawiał mów do jakiego motocykla, ale najważniejsze wymiar szprychy, bo czasem chocki klocki wychodzą.

 

Teraz pytanie z mojej strony, czy uszczelnić wydech w k-750, pasta nie wchodzi w rachubę bo już tak kiedyś robiłem i kruszyła się. Słyszałem o kocach azbestowych ( pożarniczych ) co o tym myślicie?? Nawet znalazłem podobny temat na forum ale nie było jasno stwierdzone co i jak:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a w którym miejcu ten wydech chcesz uszczelnić??? przy cylindrze czy dalej????

Jasne że sama pasta jak będzie grubo to popęka

Można kupić taki cieniutki albo grubszy sznurek azbestowy potem dopiero pastę i powinno być tylko niech wyschnie ciut

 

Jeszcze popytaj tych co sprzedają kominki jest chyba taka jakby izolacyjna taśma jak izolacja tylko odporna na temp. może to będzie

 

z tego co mi sie kojarzy to tam jest taki smieszny gwint M5.5. Wiec jak pojechales narzynka M5 to raczej bedziesz musial szprychy szukac :biggrin:

Może masz rację jutro zrobię pomiar ale to i tak do du...y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz rację jutro zrobię pomiar ale to i tak do du...y

ural_zgora na pewno ma racje :) . Tam jest właśnie taki gwint. Obecnie dostępne i na dodatek tańsze są chińskie szprychy do urala. Mają też lepszy niż ruski ocynk. Gwint zdaje się typowy m5. Niestety przeważnie nie da się kupić samych nypli. Powłoki galwaniczne pogrubiają i przeważnie nie można nakręcić nypli na szprychy jeśli do kąpieli nie poszły nakręcone. Środki smarne czasem potrafią pomóc w nakręceniu ale też zależy jakie i ile powłok było nakładanych. Ocynk jest w miarę plastyczny w porównaniu z bardzo twardym chromem pod który dodatkowo idą inne warstwy( a przynajmniej powinny). Najprościej oddać do kąpieli poskręcane nyple ze szprychami. Szprychy z Czestochowy słabo nadają sie do ciężkich motocykli, szczególnie ze czesto naciągiem (centrowaniem) trzeba korygowac jakość wykonania lub stan obręczy.

Edytowane przez prince
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jechał to sęk jutro zamawiam szprychy u BARTNIKA

Co do chromowanie to jasne szprychę się tylko miedziuje potem przeciera śie włókniną polerską gwint wystarczy owinąć zwykłą izolacją zostawiając nie więcej jak dwa zwoje tego gwintu

Przysłali mi próbki szprych i nypli i właśnie to jest to no nyple są ciut dłóższe i mają większą główkę

ale jaka jakość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jechał to sęk jutro zamawiam szprychy u BARTNIKA

Co do chromowanie to jasne szprychę się tylko miedziuje potem przeciera śie włókniną polerską gwint wystarczy owinąć zwykłą izolacją zostawiając nie więcej jak dwa zwoje tego gwintu

Przysłali mi próbki szprych i nypli i właśnie to jest to no nyple są ciut dłóższe i mają większą główkę

ale jaka jakość.

To co piszesz o zabezpieczaniu szprych przed chromowaniem to racja, tylko, że mało który zakład chce się tak bawić. W większości wszystko trafia do wanny i zarówno gwinty na szprychach jak i w nakrętkach (nyplach) są za ciasne. Dla tego wolę cynkować, bo mniejsze są problemy z dopasowaniem. A co do wymiarów gwintów, to oczywiście w ruskich szprychach jest M5,5, który jest walcowany, nie narzynany. Stąd taki a nie inny wymiar, oraz rozbieżności w rozmiarach szprych z różnych partii. Zależy bowiem czy walce były nowe, czy już rozbite. Osobiście polecam tak jak przedmówcy firmę Bartrnik, jakość dobra i z eksploatacją kół nie ma problemu. Przy zamawianiu warto zamówić kilka szprych więcej, bo w czasie centrowania "owalnych" felg radzieckich, zdarza się pękanie za mocno naprężonej szprychy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...