Gumiś714 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Wszystkie lozyska po za lozyskiem glowki ramy i docisku sprzegla sa typowymi lozyskami. Tych nie udalo sie mi nigdzie spotkac.Łożyska główki ramy też da się zastąpić łożyskami stożkowymi, bez przeróbek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Więc coś tam mogę wreszcie pokazać:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dbda87a3c0315f03.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f9a9c83a54e84854.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6e7581787b6ba5e9.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed2b57da0fb786cd.htmlNa razie docieranie agresywne według Adama M.:P Wszystko fajnie chodzi, prądnica po 3 cim podjeściu w CYKLO dopiero śmiga, ładowanko bajer. Pomijając 2 razy regenerowałem wał, póżniej kupno innego. I została ostatnia rzecz, skrzynia, sypie się o czym dobrze wiedziałem wcześniej, myślałem że jeszcze troszkę pociągnie, biegi wyskakują czasem, blokują się, jest ona dobrze poskładana tylko niestety wyrobienie zębów, wodzików jest zbyt duże. Teraz pytanie co robić??Takie są opcje:- nowa skrzynia od urala od andyboxera za bagatela 550zł tylko tam jest komin na duzy filtr- skrzynia na chodzie od Leszka za 350zł , z pierwszego dniepra, ze wstekiem- albo szukanie jakieś wywłoki na allegro i przekładka. Co myślicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Wojt@s wpadaj na piątkowy bajzel. Mam nadzieje ze dojade :P . Jak coś to bede stał z gosciem co będzie miał 3 ruski na lawecie i kupę częsci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 tylko nie kupuj nowej skrzyni od urala. Lepiej poszukaj starszego typu bez wstecznego ze starym metalowym kominem - w dobrym stanie (wystarczy popatrzec na walek sprzeglowy czy nie wybity, a reszta powinna byc w miare), albo wstawiaj od dniepra jak wejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Gacek niestety nie dotrę, bo będe w pracy. ural_zgora narazie szukam, uralowska starego typu wchodzi w rachube, tak samo stara dnieprowska nawet ze wstekiem może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 A mnie znowu szczęście opuściło kupiłem 180 szprych ruskich przepolerowałem pomiedziowałem gotowe do chromu i klops żadna z nakrętek się nie nakręci na szprychę i nie jest to wina miedziowaniapo prosty kacapy miały zły czyli wyje ny gwintownik jak przeleciałem wszystkie nyple gwintownikiem 5to coś pomogło ale niektóre i tak się nie nakręcają więc przeleciałem wszystkie narzynką 5 i dziwna żecz wydawać by się mogło że tak być powinno ale dupa Jaś teraz są za lużne Przeanalizowałem co jest grane gwintownik 5 mm, narzynka 5 mm więc co ????????????A jak się okazało 90 % szprych jest ugiętych na samym gwincie po przejechani narzynką zebrałem naddatek i wiekszośc tego szajsu jest za lużna do nypla będzie się zrywał gwint Co radzicie mogę nałożyć więcej chromu ale czy wyjdzie czy tylko wyłożę kasęAlbo kupić szprychy u BARTNIKA cena za szprychę 1 zł. a za nypel 1.50 ale jakie wykonanie mogą iść proścutko do miedzi bez polerowania Jestem do tyłu tydzień polerowania i jakieś 400 zł w plecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Hius powiem tyle że szprychy z bartnika są solidne, kupiłem nowy kiedyś komplet do iż-a, i żadnych problemów, ja pamiętam że od razu mogły iść do ocynku itp. Ogólnie bartnik zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Tylko jak będziesz zamawiał mów do jakiego motocykla, ale najważniejsze wymiar szprychy, bo czasem chocki klocki wychodzą. Teraz pytanie z mojej strony, czy uszczelnić wydech w k-750, pasta nie wchodzi w rachubę bo już tak kiedyś robiłem i kruszyła się. Słyszałem o kocach azbestowych ( pożarniczych ) co o tym myślicie?? Nawet znalazłem podobny temat na forum ale nie było jasno stwierdzone co i jak:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 z tego co mi sie kojarzy to tam jest taki smieszny gwint M5.5. Wiec jak pojechales narzynka M5 to raczej bedziesz musial szprychy szukac :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 No a w którym miejcu ten wydech chcesz uszczelnić??? przy cylindrze czy dalej????Jasne że sama pasta jak będzie grubo to popękaMożna kupić taki cieniutki albo grubszy sznurek azbestowy potem dopiero pastę i powinno być tylko niech wyschnie ciut Jeszcze popytaj tych co sprzedają kominki jest chyba taka jakby izolacyjna taśma jak izolacja tylko odporna na temp. może to będzie z tego co mi sie kojarzy to tam jest taki smieszny gwint M5.5. Wiec jak pojechales narzynka M5 to raczej bedziesz musial szprychy szukac :biggrin:Może masz rację jutro zrobię pomiar ale to i tak do du...y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 (edytowane) Może masz rację jutro zrobię pomiar ale to i tak do du...yural_zgora na pewno ma racje :) . Tam jest właśnie taki gwint. Obecnie dostępne i na dodatek tańsze są chińskie szprychy do urala. Mają też lepszy niż ruski ocynk. Gwint zdaje się typowy m5. Niestety przeważnie nie da się kupić samych nypli. Powłoki galwaniczne pogrubiają i przeważnie nie można nakręcić nypli na szprychy jeśli do kąpieli nie poszły nakręcone. Środki smarne czasem potrafią pomóc w nakręceniu ale też zależy jakie i ile powłok było nakładanych. Ocynk jest w miarę plastyczny w porównaniu z bardzo twardym chromem pod który dodatkowo idą inne warstwy( a przynajmniej powinny). Najprościej oddać do kąpieli poskręcane nyple ze szprychami. Szprychy z Czestochowy słabo nadają sie do ciężkich motocykli, szczególnie ze czesto naciągiem (centrowaniem) trzeba korygowac jakość wykonania lub stan obręczy. Edytowane 7 Września 2008 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 A jechał to sęk jutro zamawiam szprychy u BARTNIKA Co do chromowanie to jasne szprychę się tylko miedziuje potem przeciera śie włókniną polerską gwint wystarczy owinąć zwykłą izolacją zostawiając nie więcej jak dwa zwoje tego gwintu Przysłali mi próbki szprych i nypli i właśnie to jest to no nyple są ciut dłóższe i mają większą główkęale jaka jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 A jechał to sęk jutro zamawiam szprychy u BARTNIKA Co do chromowanie to jasne szprychę się tylko miedziuje potem przeciera śie włókniną polerską gwint wystarczy owinąć zwykłą izolacją zostawiając nie więcej jak dwa zwoje tego gwintu Przysłali mi próbki szprych i nypli i właśnie to jest to no nyple są ciut dłóższe i mają większą główkęale jaka jakość.To co piszesz o zabezpieczaniu szprych przed chromowaniem to racja, tylko, że mało który zakład chce się tak bawić. W większości wszystko trafia do wanny i zarówno gwinty na szprychach jak i w nakrętkach (nyplach) są za ciasne. Dla tego wolę cynkować, bo mniejsze są problemy z dopasowaniem. A co do wymiarów gwintów, to oczywiście w ruskich szprychach jest M5,5, który jest walcowany, nie narzynany. Stąd taki a nie inny wymiar, oraz rozbieżności w rozmiarach szprych z różnych partii. Zależy bowiem czy walce były nowe, czy już rozbite. Osobiście polecam tak jak przedmówcy firmę Bartrnik, jakość dobra i z eksploatacją kół nie ma problemu. Przy zamawianiu warto zamówić kilka szprych więcej, bo w czasie centrowania "owalnych" felg radzieckich, zdarza się pękanie za mocno naprężonej szprychy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakczysaraj Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 pytanko: Jaka cena w almocie: cylindry, tłoki i pierścienie do dniepra. bo nie mam kiedy zadzwonić..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 dobra, dobra, ... lepiej przyznaj sie ze szkoda Ci na telefon :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakczysaraj Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 w pokoju nie mam zasięgu:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.