Skocz do zawartości

DZIS PYTANIE-DZIS ODPOWIEDZ


granat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie tak chcę to zrobić ale występowała obawa żeby u Paradowskich nie zrobili dokładnie według wysłanego wzoru bo kicha

 

 

Czlowieku to zaklad z wiloletnim doswiadczeniem i tradycjami popartymi wieloma normami i certyfikatami, nie wierze ze nie dostrzegli by iz zawor ktory im dostarczyles na wzor jest uszkodzony, poza tym obsluga jest bardzo mila i zawsze mozna im wyjasnic o co chodzi...

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy ktoś kupował już jakieś części do rusków od MOTOWETERAN, który ogłasza się na allegro ? Czy koleś jest w porządku, jak u niego z częściami, czy nie wciska on szmelcu?

Pozdrawiam

 

Kupowałem wiele razy wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wywołam burzę, czy ktoś z was stosował tłoki od Łady do dolniaka??:>

http://allegro.pl/item418592193_tloki_siln...l_4_sztuki.html

 

Poznałem dzisiaj motocykliste z mojej dzielnicy, k-750 śmiga , ma założone właśnie tłoki od łady i z relacji ustnej dużo lepiej się sprawdzają niż polskie gdyż bardziej odporne są na temperaturę.

 

Dodatkowy news to śmiga na oleju Shell Helix + motodoktor + bilstein ( CLM BILSTEIN R-2000 Engine Treatmen ). Niezły remix ale ma dobre uzasadnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tlokow to jezeli sa lzejsze i dobre to czemu nie ;) Nie wiem tylko jak z dostepnoscia tego kitu ? Z jakiej to dokladnie Lady podchodzi ?

 

Kumpel czai sie na mala przerobke kaski - zawory o srednicach trzonkow fi 8mm. Robil ktos cos podobnego ?

 

PS. Cos nam sie troche mysli pokrzyzowaly Wojt@s :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tlokow to jezeli sa lzejsze i dobre to czemu nie ;) Nie wiem tylko jak z dostepnoscia tego kitu ? Z jakiej to dokladnie Lady podchodzi ?

 

Kumpel czai sie na mala przerobke kaski - zawory o srednicach trzonkow fi 8mm. Robil ktos cos podobnego ?

 

PS. Cos nam sie troche mysli pokrzyzowaly Wojt@s :icon_mrgreen:

Tłoki powszechnie wykorzystywane w końcu lat 80-tych i trochę później nie tylko w K750 czy M 72 ale nawet w Harleyach WLA. A o ile pamiętam chodzi o tłoki od Łady 1300.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znów kilka pytań :banghead:

 

1. Łożyska kół. Nie zauważyłem, żeby ktoś je sprzedawał na allegro, więc mniemam, że są łatwo dostępne... Od czego będą pasowały?

 

2. Może ktoś wie... Regeneracja odbłyśnika reflektora polega na położeniu nowej warstwy chromu, czy jest to bardziej skomplikowany proces?

 

Pozdrawiam

R.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znów kilka pytań :banghead:

 

1. Łożyska kół. Nie zauważyłem, żeby ktoś je sprzedawał na allegro, więc mniemam, że są łatwo dostępne... Od czego będą pasowały?

 

2. Może ktoś wie... Regeneracja odbłyśnika reflektora polega na położeniu nowej warstwy chromu, czy jest to bardziej skomplikowany proces?

 

Pozdrawiam

R.

Jeśli pytasz o łożyska kół w Uralu lub K750 czy też Dnieprze, to kupisz je w każdym sklepie z łożyskami, to typowy wymiar. Nietypowe są uszczelniacze w dociskach łożysk, ale tu można podziałać na tokarce i dostosować dociski do dostępnych wielkości uszczelniaczy.

Regeneracja odbłyśnika nie polega na chromowaniu takim jak np. rur wydechowych. Chrom w specjalnej technologii jest napylany i chemicznie polerowany. Zwykły warsztat chromowania nie zregeneruje ci odblasku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znów kilka pytań :)

 

1. Łożyska kół. Nie zauważyłem, żeby ktoś je sprzedawał na allegro, więc mniemam, że są łatwo dostępne... Od czego będą pasowały?

 

2. Może ktoś wie... Regeneracja odbłyśnika reflektora polega na położeniu nowej warstwy chromu, czy jest to bardziej skomplikowany proces?

 

Pozdrawiam

R.

Wszystkie lozyska po za lozyskiem glowki ramy i docisku sprzegla sa typowymi lozyskami. Tych nie udalo sie mi nigdzie spotkac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć :wink:

kolejne pytanko...

 

Bębny moich kół w otworach na szprychy mają miedziane tulejki. Wygląda to jakby były wbite w otwory w bębnie i dopiero przez nie przewleczone były szprychy. Jaki to ma sens? Czy jeśli wyjąłem je do polerowania bębnów muszę założyć je ponownie - koniecznie? (Jakoś specjalnie opornie nie wychodziły)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...