GaCek Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Widze ze podrozalo, nie dawno regenerowalem za 400Panowie nie dołujcie mnie. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Panowie nie dołujcie mnie. :banghead:Bez kosztów przesyłki :P ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Widze ze podrozalo, nie dawno regenerowalem za 400ja do urala robię właśnie w tej chwili za 300 zł tak iż niewiem co jest grane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Panowie nie dołujcie mnie. :lalag:Zadzwoń, spytaj, będziesz wiedział. I nie zapomnij o warsztacie Matyi, też z Poznania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Bez kosztów przesyłki :flesje: ;>Prince na Twoje miłe słowo zawsze mozna liczyć :crossy: Na dniach bede dzwonił i konkretnie będe wiedział co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Witam panowie krew mnie zalewa wszyscy jeżdżą a ja stoję ural -63Niewiem czy dodże zrobiłem ale wymieniłem olej w siłniku i zalałem mobil 1 taki akurat miałem no i klops.silnik pali na prawy cylinder ana lewym ani ani jeszcze przy kolanku wydechu na wyjściu z głowicy pojawia się olej . Świeca zalewa się olejem po dwuch pierdnięciach.czyżby groził mi remontem ????Jeżeli ktoś wiegdzie zrobię remont głowic to prosze o błyskawiczny kontakt,nie musi być tanio tylko dobżeProszę pomóżcie koledze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Witam panowie krew mnie zalewa wszyscy jeżdżą a ja stoję ural -63Niewiem czy dodże zrobiłem ale wymieniłem olej w siłniku i zalałem mobil 1 taki akurat miałem no i klops.silnik pali na prawy cylinder ana lewym ani ani jeszcze przy kolanku wydechu na wyjściu z głowicy pojawia się olej . Świeca zalewa się olejem po dwuch pierdnięciach.czyżby groził mi remontem ????Jeżeli ktoś wiegdzie zrobię remont głowic to prosze o błyskawiczny kontakt,nie musi być tanio tylko dobżeProszę pomóżcie koledze.Mobil 1 dobry jest do auta, ale do Urala trzeba lać najtańszy olej mineralny. Syntetyk jest za rzadki. Ale objawy wskazują, że pierścienie zgarniające pracują za słabo. Ewentualnie masz za duże dodatkowe kanaliki podające olej na lewym cylindrze, spróbuj je przydławić, np poprzez uszczelkę. Może wówczas pierścienie nadążą. No i podstawa, zmień olej!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 To nie wina oleju, tylko silnika.Cos jest nie tak albo z zaworami / prowadnicami, albo z ukladem tlok pierscienie. Poza tym to nie wina oleju ze nie pali na jednym cylindrze, z mojej praktyki nawet kompletnie zuzyte silniki potrzebowaly kilku godzin pracy zeby zarzucic swiece olejem i po wymianie swiec na nowe pracowaly dalej.HD stwierdzenie ze syntetyk jest "za rzadki" to kompletna bzdura - ten rzadki syntetyk bedzie bardziej lepki niz mineral w temp pracy silnika.Poza tym - jaki to jest Mobil1? SAE15W50 bedzie swietnie nadawal sie do Urala. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HIUS Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Panowie sprawa z tym moim cudakiem jest taka iż wygląda na to że silnik jest już troszkę powiedzmy łagodnie wyje..... no i z tym olejem to jednak prawda kupiłem dzisiaj polski olej Totul 300 oznaczenie 20 w 50 i cudak zapalił . Kurcze naprawdę zapalił. Jednak będę musiał robić szybki szlif bez tego się nieobejdzie. Ciekawie to holerstwo jest zrobione przecież mam na nim zrobione od nowości 23.000 km i już by było po nim [ silnik i licznik jeszcze z plombami fabrycznymi]dzieki wielkie za podpowiedzi nigdy bym nieprzpuszczał ze w cudaku olej może mieć takie znaczenie.Gdyby ktoś wiedział o głowicach do cudaka ural- 63 to proszę się podzielić to wiedzą ze mną będę wdzięcznyTylko nowe głowice.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Widze że niektórzy chcą czasem przedobrzyć z tymi olejami, sam śmigam na Motulu 3000 20W/50 w uralu i powiem że jest to przerost formy nad treścią, spokojnie nawet zielony Lotos się spisze. Te motocykle śmigały kiedyś na Lux-10 itp a wszyscy o tym zapominamy. Do kaśki z faktu że po remoncie zalewam coś niby lepszego ale też z niższej półki Shell X-100, zwykły typowy kompozyt do silników z zapłonem iskrowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 spokojnie nawet zielony Lotos się spisze......ojjj - nie spisze się......Miałem swoją Kaśkę zalaną własnie Lotosem, i jak się nagrzala to na wolnych obotach żarzyła mi się kontrolka oleju;Ten olej po prostu w wyższej temperaturze robi się jak woda;Ps;Nawet z "Kaszlaka" wylałem to badziewie.......................................nigdy więcej Lotosu!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 W tesco widziałem olej 20/w50 w cenie za litr8zł z dopiskiem ze dobry do starych gratów i to chyba bedzie to, jeszcze jest taki lotos diesel-city to po prostu jest juz rewelacja gesty i dobry:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 Paolo a to dziwne bo ja mam w maluszku zalany zielony Lotos i bez żadnych problemów:) Kiedyś miałem go zalanego w K-750, i też nie narzekałem, myśle jeśli ktoś nie jeździ dużo w sezonie to może wymienić olej częściej niż normalnie a koszt nawet takiego shell x100 to 10 zł za litr wiec mozna sobie dwa razy w sezonie wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Ostatnio zalalem swojego dolniaka lotosem semisyntetic 10W40/ Mowi sie ze sie nie nadaje pol syntetyczny a mi sprawuje sie genialnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Paolo a to dziwne bo ja mam w maluszku zalany zielony Lotos i bez żadnych problemów:) Heh - widzisz................ja tez w Kaszlaku nie miałem z nim problemu, ale jak zobaczyłem jak bardzo rzadki robi się po nagrzaniu (w rusku) to zmieniłem go na inny (cena podobna a olej jednak lepszy);Mimo wszystko podtrzymuję swoje zdanie...................Lotosom mówimy stanowcze nie....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.