Skocz do zawartości

JJ2S NOWY SILNIK DWUSUWOWY


Maciej Kwidzyn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Polska

Rometa nic nie interesuje polska motoryzacja czemu polacy tacy sa k*rw..

 

gdyby 2 suwy byly rozwijane tle czau co 4t to moj tl by wazyl ze 30kg mniej i mial z 50 koni wiecej :)

 

Rometa zainteresuje to co moze sprzedac. Odbiorcy Rometa to glownie Polacy w Polsce. Dlatego jesli rynek polskich motocyklistow wyrazilby zapotrzebowanie na ten wlasnie produkt, to szefowa Rometa musialaby byc najgorszym managerem w historii calej pokomunistycznej Polski aby sie pod takim zainteresowaniem nie ugiac.

Pytanie tylko, czy forumowicze motocyklisci (a wiem, ze jest nas wiele) sa zainteresowani takim produktem. Ja bylbym i z wielka checia podpisalbym sie pod petycja.

 

Zostawiam temat samemu sobie.

 

Trzymka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rometa zainteresuje to co moze sprzedac. Odbiorcy Rometa to glownie Polacy w Polsce.

 

i z tym się zgodzę, ale już z dalszą częścią nie. romet to taka biedronka dla motorowerzystów: byle tanio, byle już zarobić. projekt tego silnika wymaga może kilkuset tysięcy na zbudowanie prototypu, ale później znacznie więcej na kompletne wdrożenie produkcji, zaprojektowanie sensownego motocykla, rozpoczęcie produkcji i sprzedaży, wraz z niezbędnym marketingiem nie tylko na naszym zaściankowym rynku. ot, i cała tajemnica: to są ciężkie pieniądze, inwestowane na lata, które mogą się okazać nietrafioną inwestycją. to nie dla biedronki

a wiara w siłę rynku polskich motocyklistów? ROTFL! co to za siła, jeśli znakomita większość z nas szuka albo używanych opon, kasków "za góra pincet złoty", albo kupuje motocykle po kilka - najwyżej kilkanaście - tysięcy, używki wypicowane do fotek na allegro? może za 20 lat ten rynek będzie miał jakąś siłę, ale nigdy nie będzie tak zjednoczony w miłości do produktu własnego jak na przykład germańcy. ot, taka przywara narodowa - zawsze obce jest lepsze

 

dobrze, że chociaż patent zarejestrowali, to nikt nie ukradnie pomysłu

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Daje to w rezultacie pierwszy w historii silnik

dwusuwowy tak samo "ekologiczny"

jak silnik czterosuwowy."

 

ooooooj tam :icon_razz:

 

juz sam fakt ze to motocykl a nie autko czyni moto bardziej ekologiczne :) - w prawie kazdym przypadku, aczkolwiek sa wyjatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Pojawiał się ten projekt na Forum ,z tym, że jak dotąd były to tylko szkice. Projekt jak widać nie umarł , dostał patent na silnik, i jest budowanny prototyp!!! Patrząc na te wszystkie kryzysy dookoła łatwo nie będzie

 

http://moto.pl/Motocykle/1,113812,10377450,Prototyp_JJ2S_X4_500_w_Genewie.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2T ?

- Odpadnie w przedbiegach bo nie osiągnie zakładanych w UE minimalnych norm emisji spalin .

- Krótka żywotnosć pieca bo to 2T :bigrazz:

- mecząca charakterystyka silnika 2T

- małolaty kochające dwusówy odpadają bo pojazd nie kwalifikuje sie do A1

 

QRWA , WSZYTKO GRA , ale dlaczego 2T ? :sad:

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj zanim napiszesz, bo akurat tutaj chodzi o ulepszoną jednostką dwusuwową. Jednak są jeszcze ludzie, których fascynują te silniki. Chociaż nie szybko pojawi on się na rynku niestety.

Pypek :flesje:

Zajebiście ciekawi mnie ten układ odseparowanego smarowania a zwłaszcza jego separacja od przepłukiwania zwrotnego .

Edytowane przez janosikkk

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł ciekawy. Ja jednak wolałbym żeby to:

http://hovertour.idl.pl/pl/silnikx/eginex.html

ujrzało światło dzienne. Tak na pierwszy rzut oka to prawie nie ma słabych punktów....

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytajcie dokładniej:

Zasilanie: bezpośredni wtrysk paliwa z powietrzem systemu SYNERJECT; sterowanie centralnym mikroprocesorem

Czyli inaczej skuterowy "Ditech", tyle że na 4 cylindry i z 6-biegową skrzynią. Euro 1 bez katalizatora, Euro 2 z katalizatorem. Osobiście jestem ciekaw jak ten wtrysk będzie pracować ze skrzynią manualną, bo np. w Purejet silniki nie pracują dobrze przy zbyt niskich obrotach.

110 KM przy 8000 RPM z 500 cm3 pojemności, całkiem nieźle, choć pewnie obroty są ograniczone do 9000 - 10000 RPM. Z resztą granie 4 cylindrów w 2T same z siebie jest niesamowitym doznaniem.

Nie ma co narzekać, osobiście mogę być dumny z tego że w końcu zaprezentują ten prototyp. Do produkcji seryjnej pewnie nie trafi, jak większość takich prototypów.

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co dyfuzor skoro zasilanie jest bezpośrednio wtryskiem a nie do komory korbowej

 

Tym bardziej , że silnik mimo 2T pracuje w cyklu 4T (cylinder co 2 suw płukany powietrzem)

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...