Skocz do zawartości

BANANvanDYK

Forumowicze
  • Postów

    613
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana BANANvanDYK w dniu 12 Sierpnia 2011

Użytkownicy przyznają BANANvanDYK punkty reputacji!

O BANANvanDYK

  • Urodziny 11/21/1987

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Chełmno

Osobiste

  • Motocykl
    Simson SR80 & CBR 600F1
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    12101562
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia BANANvanDYK

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru

KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru (20/46)

7

Reputacja

  1. http://tablica.pl/oferta/honda-cbr-600f-f1-pc23-IDOD0W.html
  2. http://allegro.pl/show_item.php?item=2171977170
  3. Nowa cena: 80 zł z przesyłką.
  4. BANANvanDYK

    Loctite 518

    Sprzedam: Preparat Loctite 518 50 ml Cena: 100 zł z przesyłką. Stan: nieużywany Opis: Loctite 518 - uszczelniacz anaerobowy przeznaczony w szczególności do uszczelniania silników motocyklowych, na połączeniach połówek karterów w silnikach Minarelli, Piaggio, jak i japońskich silnikach 4T. Kto zajmuje się takimi rzeczami, ten wie o czym mówię. Preparat kupiłem chyba w 2008 roku i nigdy nie miałem okazji z jego korzystać, ponieważ postanowiłem się nie bawić w takiego rodzaju "fuchy". Foto: > Kontakt: Najlepiej Kadu 12101562, nie wchodzę tutaj już tak często.
  5. Można by pokombinować z regulatorem od chińskich quadów (dwufazowy), ale lepiej będzie poszukać używki lub zamówić nowy w serwisie Piaggio. Dodam że wszystkie skutery spod grupy Piaggio z silnikiem 125-180 2T mają taki sam regulator.
  6. Szukaj tuningowego wydechu. Ewentualnie sprawdź czy zapłon nie ma blokady. Za niskie obroty osiąga. Od ok. 7000 RPM powinien zacząć ciągnąć.
  7. Może sport-turystyk CBR 600 F1? Cena 4300 zł do negocjacji. Chełmno. http://bikepics.com/members/banan87/89cbr600/
  8. Tyle że układ dopalania spalin nie ma wpływu na osiągi silnika...
  9. CBR 600 F1. Naked co prawda to nie jest, bez plastików silnika wygląda lepiej i co najważniejsze - silnik posiada ręczną regulację luzu zaworów (dźwigienki zaworowe) którą można dokonać samemu co 12000 km. Więcej rozpisałem się w poście: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/145579-kupie-scigacz-lub-naked-90km/page__p__1836291#entry1836291
  10. Sprzęt na pierwsze moto? Mogę polecić CBR 600 F1, katalogowo 93 KM i nie ma takiej ostrej charakterystyki, oczywiście dopóki nie dokręci się do maksymalnych obrotów. Ma zdjęte plastiki silnika - też zbytnio całkowicie obudowane ścigacze mi się nie podobają, a bez tych plastików wygląda lepiej. Oczywiście plastiki boczne sprzedaję razem wraz kilkoma częściami, książką serwisową itp. Motor jest na chodzie, sprawny technicznie, tylko nie ma przeglądu. Cena 4300 zł do negocjacji. http://bikepics.com/members/banan87/89cbr600/ Od Warszawy masz 245 km.
  11. Czytajcie dokładniej: Czyli inaczej skuterowy "Ditech", tyle że na 4 cylindry i z 6-biegową skrzynią. Euro 1 bez katalizatora, Euro 2 z katalizatorem. Osobiście jestem ciekaw jak ten wtrysk będzie pracować ze skrzynią manualną, bo np. w Purejet silniki nie pracują dobrze przy zbyt niskich obrotach. 110 KM przy 8000 RPM z 500 cm3 pojemności, całkiem nieźle, choć pewnie obroty są ograniczone do 9000 - 10000 RPM. Z resztą granie 4 cylindrów w 2T same z siebie jest niesamowitym doznaniem. Nie ma co narzekać, osobiście mogę być dumny z tego że w końcu zaprezentują ten prototyp. Do produkcji seryjnej pewnie nie trafi, jak większość takich prototypów.
  12. Klasa oleju wg. JASO jest taka sama, ciężko powiedzieć który olej jest lepszy, pewnie oba oleje są na tym samym poziomie. Ja na Platinum nie mogę narzekać. Pytanie tylko do jakiego silnika chcesz ten olej używać.
  13. O ile jest to uzwojenie pojedyncze, bezmasowe i bez żadnych kombinacji typu dodatkowa cewka przy włączonych światłach czy jakiś nietypowy prostownik + ogranicznik, to powinien pasować każdy regulator przystosowany do alternatora z cewką "bezmasową". Dla przykładu w chińskich quadach 150, 200, 250 jest takowy stosowany. Pytanie tylko czy prądowo wytrzyma. http://www.kz400.com/Workshop%20manual%20bilder/1978-1981%20Workshop%20manual%20PDF/1978-1981%20Kawasaki%20workshop%20manua%20p217-242.pdf Według serwisówki regulator rozłącza całkowicie prąd ładowania, inne rozwiązanie niż obecnie stosowane, czyli zwieranie nadwyżki mocy do masy. Tylko że przy takim regulatorze odłączenie zacisku "sense" spowodowałoby całkowity brak ładowania, a nie brak ograniczenia napięcia ładowania które spotyka się w obecnych regulatorach, jak także i u Ciebie. EDIT: http://www.kz400.com/Workshop%20manual%20bilder/1978-1981%20Workshop%20manual%20PDF/1978-1981%20Kawasaki%20Workshop%20manual%20p%20169-182.pdf Według tej instrukcji wszystko by się zgadzało.
  14. Ponawiam prośbę. Możliwe że od F2/F3 pasuje, guma mocowania jest taka sama, tyle że nie mają one plastikowej osłonki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...