Skocz do zawartości

JJ2S NOWY SILNIK DWUSUWOWY


Maciej Kwidzyn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik JJ2S ma zapłon w każdym GMP, więc jest 2T (dwa suwy na jeden cykl pracy). Sam konstruktor nazwał go dwusuwem, wiec ewentualne obelgi proszę kierować do niego.

 

Tutaj możesz mieć racje, bo nie spotkałem się wprost z informacją że nigdy nie zbudowano silnika JJ2Sx4 (gwiazdowego), ale też nigdzie nie znalazłem informacji ze taki silnik został kiedykolwiek zbudowany, wiec zakładam ze nigdy nie istniał. Jeżeli masz takie informacje to poproszę o źródło. Natomiast prototyp silnika JJ2S (jednocylindrowy) istnieje, jest to zmodernizowany silniczek modelarski.

 

A ja znalazłem:"Wykonania prototypu podjał sie bezpłatnie pan Ryszard Czeszejko-Sochacki, własciciel firmy Cesmex z Gniewskiego Pola dysponujacy najnowszej generacji obrabiarkami CNC. Dzieki uprzejmosci firmy Bibus Menos sp. z o.o. niektóre elementy silnika zostana zrobione jako odlewy w formach wykonanych najnowoczesniejsza metoda komputerowego druku 3D. Na Miedzynarodowej Konferencji KONES 2003 po prezentacji koncepcji mojego silnika przedstawiciele Politechniki Czestochowskiej podjeli sie nieodpłatnych, pełnych badan. Docelowy silnik ma róznic sie znacznie od prototypu głównie z powodu planowanego uzycia kompletnie innego osprzetu i zastosowania wtrysku paliwa."

i to było 7 lat temu

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarnijcie się, chłopaki. Bryka już stoi na kołach i pojechała do Brukseli na wystawę.

 

Podejrzewam, że jeszcze w tym roku, lub najdalej przyszłym odbędą się jakieś testy drogowe.

 

http://jjsdesign.net/motocyklstudialny/content/_DSC3830_large.html

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polatasz na 4T to zrozumiesz, choc znam starszego od siebie fanatyka 2T - zawsze wpakuje pare kafli w CR-ke i mówi że dopiero teraz zapie**ala . No i jechałem tym jego zapierdalaczem , sorry , dołu brak kompletny , nawet gienek 250 miał lepszy :bigrazz: Za to przy pewnych obrotach nie dało sie nad tym zapanować , ale to cholernie wąski zakres . No i to pierdzenie.... dla mnie niewybaczalne :bigrazz:

 

Pierdzenie ... wszystko da się zniwelować :) A dół - sprzęgła nie umiesz w 2T używać ? :P Może trochę częściej trzeba będzie zmieniać, ale będzie dobry kocioł. A na 4T latałem też dużo (no może nie tak, by zdaniem doświadczonych motocyklistów zdobyć pełne doświadczenie, ale coś tam liznąłem ;) ) - Shadow 750 ACE C2 , ale ... dobra, było fajnie, na wysokich obrotach też, ale lubię tą nieprzewidywalność w 2 suwach, chociaż dźwięk V'ki do mnie też przemawia :) I już takie RS 125 fajnie brzmi na obrotach na wydechu np. Polini czy Arrow. Albo RG 500 czy Bimota V-Due 500 :)

 

 

Co do mocy - gość pisze, że 110 koni z 500'ty to mało w stosunku do 4T 600'tki która ma 120 koni :) I teraz szybka analiza - 500 2T vs 600 4T - ruszamy na hardkorowym półsprzęgle w 2T i jesteśmy szybsi. Nie zapominaj też o tym, że te 110 koni to moc przewidywana dla wersji homologacyjnej - na pewno będzie się dało ją bardzo łatwo zwiększyć poprzez zastosowanie akcesoryjnych wydechów etc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Odświeżam temat bo i projekt ruszył. W sumie już dawno ale jakoś info nie wrzuciłem. Mam kontakt z Panem Jackiem Synakiewiczem i wspólnie próbujemy reklamować projekt wśród potencjalnie zainteresowanych. Wszystkich nowości z ostatnich miesięcy dowiecie się ze strony na facebooku którą prowadzę.

 

www.fb.com/jj2sx4500jjsdesign

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...