Skocz do zawartości

JJ2S NOWY SILNIK DWUSUWOWY


Maciej Kwidzyn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Polska

Rometa nic nie interesuje polska motoryzacja czemu polacy tacy sa k*rw..

 

gdyby 2 suwy byly rozwijane tle czau co 4t to moj tl by wazyl ze 30kg mniej i mial z 50 koni wiecej :)

 

Rometa zainteresuje to co moze sprzedac. Odbiorcy Rometa to glownie Polacy w Polsce. Dlatego jesli rynek polskich motocyklistow wyrazilby zapotrzebowanie na ten wlasnie produkt, to szefowa Rometa musialaby byc najgorszym managerem w historii calej pokomunistycznej Polski aby sie pod takim zainteresowaniem nie ugiac.

Pytanie tylko, czy forumowicze motocyklisci (a wiem, ze jest nas wiele) sa zainteresowani takim produktem. Ja bylbym i z wielka checia podpisalbym sie pod petycja.

 

Zostawiam temat samemu sobie.

 

Trzymka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rometa zainteresuje to co moze sprzedac. Odbiorcy Rometa to glownie Polacy w Polsce.

 

i z tym się zgodzę, ale już z dalszą częścią nie. romet to taka biedronka dla motorowerzystów: byle tanio, byle już zarobić. projekt tego silnika wymaga może kilkuset tysięcy na zbudowanie prototypu, ale później znacznie więcej na kompletne wdrożenie produkcji, zaprojektowanie sensownego motocykla, rozpoczęcie produkcji i sprzedaży, wraz z niezbędnym marketingiem nie tylko na naszym zaściankowym rynku. ot, i cała tajemnica: to są ciężkie pieniądze, inwestowane na lata, które mogą się okazać nietrafioną inwestycją. to nie dla biedronki

a wiara w siłę rynku polskich motocyklistów? ROTFL! co to za siła, jeśli znakomita większość z nas szuka albo używanych opon, kasków "za góra pincet złoty", albo kupuje motocykle po kilka - najwyżej kilkanaście - tysięcy, używki wypicowane do fotek na allegro? może za 20 lat ten rynek będzie miał jakąś siłę, ale nigdy nie będzie tak zjednoczony w miłości do produktu własnego jak na przykład germańcy. ot, taka przywara narodowa - zawsze obce jest lepsze

 

dobrze, że chociaż patent zarejestrowali, to nikt nie ukradnie pomysłu

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Daje to w rezultacie pierwszy w historii silnik

dwusuwowy tak samo "ekologiczny"

jak silnik czterosuwowy."

 

ooooooj tam :icon_razz:

 

juz sam fakt ze to motocykl a nie autko czyni moto bardziej ekologiczne :) - w prawie kazdym przypadku, aczkolwiek sa wyjatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Pojawiał się ten projekt na Forum ,z tym, że jak dotąd były to tylko szkice. Projekt jak widać nie umarł , dostał patent na silnik, i jest budowanny prototyp!!! Patrząc na te wszystkie kryzysy dookoła łatwo nie będzie

 

http://moto.pl/Motocykle/1,113812,10377450,Prototyp_JJ2S_X4_500_w_Genewie.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2T ?

- Odpadnie w przedbiegach bo nie osiągnie zakładanych w UE minimalnych norm emisji spalin .

- Krótka żywotnosć pieca bo to 2T :bigrazz:

- mecząca charakterystyka silnika 2T

- małolaty kochające dwusówy odpadają bo pojazd nie kwalifikuje sie do A1

 

QRWA , WSZYTKO GRA , ale dlaczego 2T ? :sad:

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj zanim napiszesz, bo akurat tutaj chodzi o ulepszoną jednostką dwusuwową. Jednak są jeszcze ludzie, których fascynują te silniki. Chociaż nie szybko pojawi on się na rynku niestety.

Pypek :flesje:

Zajebiście ciekawi mnie ten układ odseparowanego smarowania a zwłaszcza jego separacja od przepłukiwania zwrotnego .

Edytowane przez janosikkk

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł ciekawy. Ja jednak wolałbym żeby to:

http://hovertour.idl.pl/pl/silnikx/eginex.html

ujrzało światło dzienne. Tak na pierwszy rzut oka to prawie nie ma słabych punktów....

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytajcie dokładniej:

Zasilanie: bezpośredni wtrysk paliwa z powietrzem systemu SYNERJECT; sterowanie centralnym mikroprocesorem

Czyli inaczej skuterowy "Ditech", tyle że na 4 cylindry i z 6-biegową skrzynią. Euro 1 bez katalizatora, Euro 2 z katalizatorem. Osobiście jestem ciekaw jak ten wtrysk będzie pracować ze skrzynią manualną, bo np. w Purejet silniki nie pracują dobrze przy zbyt niskich obrotach.

110 KM przy 8000 RPM z 500 cm3 pojemności, całkiem nieźle, choć pewnie obroty są ograniczone do 9000 - 10000 RPM. Z resztą granie 4 cylindrów w 2T same z siebie jest niesamowitym doznaniem.

Nie ma co narzekać, osobiście mogę być dumny z tego że w końcu zaprezentują ten prototyp. Do produkcji seryjnej pewnie nie trafi, jak większość takich prototypów.

lubisztosuko.gif7,352 osób lubi to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co dyfuzor skoro zasilanie jest bezpośrednio wtryskiem a nie do komory korbowej

 

Tym bardziej , że silnik mimo 2T pracuje w cyklu 4T (cylinder co 2 suw płukany powietrzem)

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...