Dr.Artur Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Polska Rometa nic nie interesuje polska motoryzacja czemu polacy tacy sa k*rw.. gdyby 2 suwy byly rozwijane tle czau co 4t to moj tl by wazyl ze 30kg mniej i mial z 50 koni wiecej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sofik Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Polska Rometa nic nie interesuje polska motoryzacja czemu polacy tacy sa k*rw.. gdyby 2 suwy byly rozwijane tle czau co 4t to moj tl by wazyl ze 30kg mniej i mial z 50 koni wiecej :) Rometa zainteresuje to co moze sprzedac. Odbiorcy Rometa to glownie Polacy w Polsce. Dlatego jesli rynek polskich motocyklistow wyrazilby zapotrzebowanie na ten wlasnie produkt, to szefowa Rometa musialaby byc najgorszym managerem w historii calej pokomunistycznej Polski aby sie pod takim zainteresowaniem nie ugiac. Pytanie tylko, czy forumowicze motocyklisci (a wiem, ze jest nas wiele) sa zainteresowani takim produktem. Ja bylbym i z wielka checia podpisalbym sie pod petycja. Zostawiam temat samemu sobie. Trzymka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Rometa zainteresuje to co moze sprzedac. Odbiorcy Rometa to glownie Polacy w Polsce. i z tym się zgodzę, ale już z dalszą częścią nie. romet to taka biedronka dla motorowerzystów: byle tanio, byle już zarobić. projekt tego silnika wymaga może kilkuset tysięcy na zbudowanie prototypu, ale później znacznie więcej na kompletne wdrożenie produkcji, zaprojektowanie sensownego motocykla, rozpoczęcie produkcji i sprzedaży, wraz z niezbędnym marketingiem nie tylko na naszym zaściankowym rynku. ot, i cała tajemnica: to są ciężkie pieniądze, inwestowane na lata, które mogą się okazać nietrafioną inwestycją. to nie dla biedronkia wiara w siłę rynku polskich motocyklistów? ROTFL! co to za siła, jeśli znakomita większość z nas szuka albo używanych opon, kasków "za góra pincet złoty", albo kupuje motocykle po kilka - najwyżej kilkanaście - tysięcy, używki wypicowane do fotek na allegro? może za 20 lat ten rynek będzie miał jakąś siłę, ale nigdy nie będzie tak zjednoczony w miłości do produktu własnego jak na przykład germańcy. ot, taka przywara narodowa - zawsze obce jest lepsze dobrze, że chociaż patent zarejestrowali, to nikt nie ukradnie pomysłujsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
animalish Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 "Daje to w rezultacie pierwszy w historii silnikdwusuwowy tak samo "ekologiczny"jak silnik czterosuwowy." ooooooj tam :icon_razz: juz sam fakt ze to motocykl a nie autko czyni moto bardziej ekologiczne :) - w prawie kazdym przypadku, aczkolwiek sa wyjatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Pojawiał się ten projekt na Forum ,z tym, że jak dotąd były to tylko szkice. Projekt jak widać nie umarł , dostał patent na silnik, i jest budowanny prototyp!!! Patrząc na te wszystkie kryzysy dookoła łatwo nie będzie http://moto.pl/Motocykle/1,113812,10377450,Prototyp_JJ2S_X4_500_w_Genewie.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 2T ? - Odpadnie w przedbiegach bo nie osiągnie zakładanych w UE minimalnych norm emisji spalin .- Krótka żywotnosć pieca bo to 2T :bigrazz: - mecząca charakterystyka silnika 2T- małolaty kochające dwusówy odpadają bo pojazd nie kwalifikuje sie do A1 QRWA , WSZYTKO GRA , ale dlaczego 2T ? :sad: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Przeczytaj zanim napiszesz, bo akurat tutaj chodzi o ulepszoną jednostką dwusuwową. Jednak są jeszcze ludzie, których fascynują te silniki. Chociaż nie szybko pojawi on się na rynku niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) Ten prototyp nie jest już chyba najnowszy, widziałem w tamtym roku albo wcześniej. Interesujący Design, niezwykle ciekawy technicznie. Edytowane 3 Października 2011 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) Przeczytaj zanim napiszesz, bo akurat tutaj chodzi o ulepszoną jednostką dwusuwową. Jednak są jeszcze ludzie, których fascynują te silniki. Chociaż nie szybko pojawi on się na rynku niestety.Pypek :flesje: Zajebiście ciekawi mnie ten układ odseparowanego smarowania a zwłaszcza jego separacja od przepłukiwania zwrotnego . Edytowane 3 Października 2011 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) Pypek :flesje: Zajebiście ciekawi mnie ten układ odseparowanego smarowania a zwłaszcza jego separacja od przepłukiwania zwrotnego . Coś takiego zrobiła już kiedyś bimota. Edytowane 3 Października 2011 przez pit Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Pomysł ciekawy. Ja jednak wolałbym żeby to:http://hovertour.idl.pl/pl/silnikx/eginex.htmlujrzało światło dzienne. Tak na pierwszy rzut oka to prawie nie ma słabych punktów.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Czytajcie dokładniej:Zasilanie: bezpośredni wtrysk paliwa z powietrzem systemu SYNERJECT; sterowanie centralnym mikroprocesoremCzyli inaczej skuterowy "Ditech", tyle że na 4 cylindry i z 6-biegową skrzynią. Euro 1 bez katalizatora, Euro 2 z katalizatorem. Osobiście jestem ciekaw jak ten wtrysk będzie pracować ze skrzynią manualną, bo np. w Purejet silniki nie pracują dobrze przy zbyt niskich obrotach.110 KM przy 8000 RPM z 500 cm3 pojemności, całkiem nieźle, choć pewnie obroty są ograniczone do 9000 - 10000 RPM. Z resztą granie 4 cylindrów w 2T same z siebie jest niesamowitym doznaniem.Nie ma co narzekać, osobiście mogę być dumny z tego że w końcu zaprezentują ten prototyp. Do produkcji seryjnej pewnie nie trafi, jak większość takich prototypów. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Tak jak patrze na ten wydech, to (tak sobie mysle) że jak by zasotosować dufuzory z racji tego żę to 2t to można by i wiecej tej mocy uzyskać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 a po co dyfuzor skoro zasilanie jest bezpośrednio wtryskiem a nie do komory korbowej Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 a po co dyfuzor skoro zasilanie jest bezpośrednio wtryskiem a nie do komory korbowej Tym bardziej , że silnik mimo 2T pracuje w cyklu 4T (cylinder co 2 suw płukany powietrzem) Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.