Adam M. Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Taka roznica w wymiarze opony nie ma znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 (edytowane) Ale w jakim celu ? Jak sie niema techniki ( i ma leki ) to nawet opony z MOTO GP Ci nie pomoga. W zeszlym roku widzialem jak kolo mojego domu chlopak wychodil na CBR 125R z zakretu, to myslalem, ze mi kopara opadnie. I wapie aby kombinowal cos z oponami. :crossy: No co Ty. Na pewno wyjechał z koców. Do tego pewnie kolega gdzieś w pobliżu logował dane z telemetrii. Edytowane 3 Czerwca 2012 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 No co Ty. Na pewno wyjechał z koców. Do tego pewnie kolega gdzieś w pobliżu logował dane z telemetrii. Bardzo konstruktywna uwaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 W 600-tkach zamykałem opony 55 bez problemu w litrach z profilem 50 było na prawdę trudno zmieniłem na 55 zobaczymy... Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Na rondach szczególnie w prawo dobrze się opony zamyka Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 W 600-tkach zamykałem opony 55 bez problemu w litrach z profilem 50 było na prawdę trudno zmieniłem na 55 zobaczymy... No więc po tej zmianie będzie jeszcze trudniej. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 No co Ty. Na pewno wyjechał z koców. Do tego pewnie kolega gdzieś w pobliżu logował dane z telemetrii. He, he do tego jeszce dodatkowa sile grawitacji :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Taki filmik z jazdy na chudych oponach 90/90/17 przód i tył takie same.(przeprowadzałem dowód na czary)http://www.bikemovies.com/movie/015503/ A tu drugi dowód tajemnej mocy (w deszczu się nie da) Opony rurystyczne jakieś.http://www.bikemovies.com/movie/015516/ P.S.Kombinezon - Yuby Team Racing. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 W końcu przyszła mi nowa guma, jest o wiele lepiej.Dzisiaj poleciałem poćwiczyć i po godzinie zacząłem powoli przycierać slajder. Myślę, że to bardziej kwestia psychiki niż techniki. Małymi kroczkami osiągam swój cel.Oto filmik kiedy jeszcze nie mogłem zejść do ziemi: http://www.youtube.com/watch?v=Txyf6Tmfo0kCzy moja pozycja na moto jest prawidłowa? Czy to po prostu kwestia słabej psychy? :D Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adiii Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 ok pany, minęło trochę czasu - czas odświeżyć temat Na początek wątek ogumienia. Seryjna cbrka ma gumy 80/100 (przód/tył - szerokość). Kiedy wsadziłem 90-tkę na przód z pozoru było lepiej, opona dobrze trzymała. Jednakże pogorszyły się właściwości skrętne motocykla i dało się to odczuć nawet w ruchu ulicznym! Po założeniu 110-tki na tył wszystko wróciło do normy. Jednym słowem - seryjne proporcje miedzy przednią, a tylną oponą mają znaczenie! Teraz knee down, czyli zejście na kolano. Przez ostatnie tygodnie intensywnie ćwiczyłem na placu składania się w winklach z kolanem. Początki były najgorsze, jeździłem w kółko obesrany z myślą "a co będzie jak..." Tak naprawdę najbardziej obawiałem się kontaktu slidera z nawierzchnią, ponieważ nie wiedziałem jakie to jest uczucie i co temu towarzyszy. Przejeździłem tak kilka godzin, kombinowałem z pozycją na motocyklu jak akrobata. Nie przynosiło to efektów. Zacząłem się zastanawiać co robię źle i wtedy się zaczęło. Postanowiłem, że będę nagrywał swoją jazdę i porównywał z filmikami instruktażowymi. Był to strzał w dziesiątkę. W ten sposób byłem w stanie zauważyć swoje błędy.W pewnym momencie treningów zacząłem przycierać podnóżkami o asfalt - podstawowy błąd, który dawał mnóstwo radochy. Po tylu godzinach ćwiczeń wreszcie coś! Szybko odkryłem, że siedzę wyprostowany i nie pochylam ciała w stronę zakrętu. Kiedy zmieniłem pozycję na motocyklu na prawidłową, zejście na kolano stało się kwestią kilku minut. Dzisiaj osiągnąłem swój cel, przy okazji zamykając obie opony (nie w szafie).http://www.youtube.com/watch?v=ATRJ7C0ylBw Generalnie rzecz biorąc cała sztuka polega na prawidłowej pozycji na motocyklu (body position), silnej woli oraz psychice. Wiele godzin treningu sprawiło, że knee down na placu nie stanowi już problemu. Dzięki temu czuje się pewniej na winklach, a także wiem gdzie mogę więcej odkręcić. Daje mi to solidne podstawy do spróbowania swoich sił na torze.Jednocześnie zdaje sobie sprawę, że dla niektórych zejście na kolano to żaden wyczyn, jednakże podziwiam osoby, które chociaż próbują. Szkoda mi wszystkich posiadaczy motocykla (nie mylić z motocyklistami), którzy używają moto do jazdy na wprost lub palenia gumy. To nie oto w tym chodzi! ;)Wszystkim początkującym polecam filmik instruktażowy "MCN's guide to getting your knee down" (youtube), naprawdę mi pomógł. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tostek Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 na torze będziesz kombinował jak się jeszcze bardziej złożyć żeby nie szorować kolanem.Wydaje mi się że na jakimś kartingu szybciej byś ogarnął temat, ja bym się nie przełamał kręcąc w kółko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 A ja porzygał :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Gratuluję ... teraz zamień kółka na ósemki. Chyba że masz możliwość polatać po jakimś torze gokartowym. Jak wyżej, mnie od jazdy w kółko by zemdliło. By dobrze pokonać zakręt nie wystarczy umieć po nim jechać ale też musisz w niego wejść i z niego wyjść ;) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Chyba błędnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 ...jak by nie patrzeć wyczucie równowagi to super ważna sprawa podczas jazdy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.