mateuszm Opublikowano 26 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2007 Wybaczcie mi odświeżanie starego tematu, ale jak ma się sprawa napinacza w F4 2000 rok? Wszyscy którzy w tym temacie się udzielali dosiadają F3 lub F2 :P Ktoś napisał wcześniej, że F4 ma napinacz mechaniczny... No więc dlaczego mi cyka :) ? Czy do F4 także pasuje napinacz od FZR, czy dotyczy to tylko F2/ F3 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Coś nie uważnie czytałeś?Do f4 też pasuje trzeba tylko trochę rozwiercić otwory. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Coś nie uważnie czytałeś?Do f4 też pasuje trzeba tylko trochę rozwiercić otwory. dokladnie :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Jeśli chodzi o napinacz mechaniczny do CBR 600 F4 to Honda już sobie poradziłą z tym problemem i wypuściała już 6 generację poprawionego napinacza o oznaczeniu 14520-MBW-J23. Wytrzymuję jakieś od 20-30 tys kilometrów, po takim przebiegu trzeba wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 (edytowane) Jako ciekawostke napisze Wam, ze udalo mi sie zalozyc napinacz rozrzadu od F2 do F3. Jednak nie rozwiazal on mojego problemu, wiec udalo mi sie zaadoptowac napinacz od FZRy do F3. TAK, JEST TO MOZLIWE. Dla niedowiarkow fotki: http://img403.imageshack.us/img403/2779/dsc08523lv9.jpghttp://img218.imageshack.us/img218/9366/dsc08526yt9.jpg W przypadku zakladania napinacza od FZRy do F2 musimy rozwiercic otwory o ok 1mm NA ZWENATRZ. Natomiast przy zakladaniu napinacza od FZRy do F3 musimy rozwiercic otwory do wewnatrz o ok 4 mm. Jednak nie polecam robic tego manweru w przypadku F3, poniewaz mam wrazenie, ze korpus wewnetrzny napinacza od FZR jest zbyt dlugi i napina lancuszek nawet bez wlozenia sprezyny. Jednak udalo mi sie go zalozyc i wyciszyc niepozadany grzechot z okolic rozrzadu. Przy okazji zrobilem mala galerie napinaczy. Moze komus sie przyda: http://www.misiu.spinet.pl/napinacz/ Aha i jeszcze jedna ciekawostka:Latwa i szybka przerobka oryginalnego napinacza od F2: http://img204.imageshack.us/img204/2889/dsc08114ri9.jpgSkuteczne, ale ciezko zachowac szczelnosc. Edytowane 17 Kwietnia 2008 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 A teraz opisz mi sens takiej przeróbki i wytłumacz co się będzie działo z łańcuszkiem podczas stygnięcia silnika? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miras_20 Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 Witam Ja również mam z tym napinaczem problemy i chcem zmienić na taki od FZR ale mam pytanie. Czy napinacz od thundercata podejdzie do F2 ?? Czy jest on taki sam jak od FZR czy jednak nie ma co ryzykowcac i kupić od FZR ?? Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 12 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2008 posaidam na sprzedazhttp://www.allegro.pl/show_item.php?item=363756488 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miras_20 Opublikowano 13 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 A ile byś chciał za niego ??? Czy to bedzie licytacja ?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturJ Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 (edytowane) Płaska powierzchnia na sworzniu nie ma znaczenia czy jest na gorze czy na dole, sluzy tylko do tego aby owy sworzen sie nie obracal. Swoj napinacz rozebralem, naciagnalem sprezyne dodajac jeden obrot i jak na razie pomaga. Jak to zrobilem?Po wielu wygibasach udalo mi sie wyciagnac napinacz, wyjalem sworzen, srubokretem nakrecilem jeden obrot jakbym juz wkrecal sworzen, nastepnie przytknalem sworzen i srubokretem nakrecilem do konca az sie maksymalnie schowal. Przytrzymujac sworzen, zalozylem pierscien zabezpieczajacy a w tylna czesc wkrecilem lekko dluzsza srubke niz oryginalna dokrecajac delikatnie tak aby sprezyna sie nie odkrecala. Wkrecilem napinacz, wykrecielm srubke i zastapilem ja oryginalna. Stukanie calkowicie ustalo. Edytowane 5 Lipca 2008 przez ArturJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamnok Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Ja miałem problem z napinaczem w swojej F2 ale wymieniłem na oryginalny i pomogło, jednak troche się on zaczął odzywać po ostrej jeździe ale na krótko. Jeśli przyjdzie mi znowu wymieniać to też pewnie zastosuję od FZR 600. Zastanawiam się też nad takim mechanicznym (zwykła śruba którą sobie sam regulujesz), jest w sprzedaży na Allegro, coś takiego jak na fotce pare postów wcześniej, opisany że niby problemy ze szczelnością ma. Który byłoby lepiej waszym zdaniem zastosować? Ten od FZR czy tą srubę? Na temat napinacza od FZR znam już pozytywną opinię wielu czytając ten temat, ale co sądzicie o tym zwykłym na samą śrubę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 najłatwiej załozyc napinacz od fazera.najtansze rozwiazanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wamnok Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 A dlaczego od fazera? Nikt wcześniej o tym nie pisał, czyżby od fazera pasował bez szlifowania otworów? No i jaki on jest w fazerku, też taki jak z FZR mechaniczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Nie dam głowy czy podejdzie.... ale bardzo podobny napinacz ma też Diversion 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 A napinacz od FZR a Thundercata jest taki sam czy się czymś różnią bo moge kupić od thundercata a nie wiem czy podejdzie do f2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.