Skocz do zawartości

Napinacz rozrzadu CBR 600F4 2000


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Witam!

Właśnie zakupiłem nowy (ulepszony, bo ma namalowane dwie niebieskie kropki :icon_mrgreen: ) napinacz i będę go wymieniał.

Czy są jakieś szczególne czynności związane z wymianą :icon_question: czy wygląda to porpostu tak, że blokuje stary, odkręcam, wyciągam, wkładam zablokowany nowy, przykręcam go, odblokowuję i :crossy:

 

 

Aby nie zakładać nowego tematu pozwole sobie odświeżyć ten.

M4NIEK ile już wytrzymał ten oryginalny napinacz?

Zastanawiam się właśnie czy zamieniać na ten od FZRy czy Honda rzeczywiście poradziła sobie już z tym problemem :icon_question:

 

Pozdrawiam

Zawisza

Edytowane przez tomekx123

www.bikepics.com/members/zawisza

 

Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i znowu zaczął mi grzechotać rozrząd na oryginalnym napinaczu w mojej F2, szczególnie po jeździe na kole, po przygazówkach lub zaraz po odpaleniu a wymieniłem go na początku tego sezonu, wytrzymał tylko 6 tys. km. Powiedzialem sobie, że nie wywale znów pieniędzy w błoto i nie kupie ponownie oryginalnego za 250zł. Kupiłem używany napinacz z FZR 1000 90r. Założyłem, musiałem tylko o milimetr pilniczkiem podpiłować do środka otwory na śruby. Po odpaleniu motocykla aż miło słuchać jak silnik pracuje, chodzi cichutko, zaczął gwizdać jak nowy, nawet po jeździe na gumie nie słychć żadnego grzechotania, żadnych irytujących dźwięków. Oryginalny napinacz z F2 to jakaś porażka. Wychodzi na to, że ten od FZR powinien się nazywać oryginałem do tego motocykla, bo dopiero na nim silnik normalnie pracuje. !!! POLECAM KAŻDEMU DO F2 NAPINACZ Z FZR !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Z góry przepraszam za odświeżanie tematu, ale nie doczytałem się żadnej jasnej i klarownej wypowiedzi kogoś, kto zamontował napinacz od FZR do modelu F4 (na gaźnikach). Jeśli znajduje się tu taki ktoś, prosiłbym o wypowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się męczyłem z napinaczem do F4 ale na wtrysku.

Wiesz jak rozwiązałem problem? Sprzedałem cbr ;-).

Jak masz się tak denerwować jak jak też sprzedaj.

Co bym nie robił po paru tysiącach zaczynało grzechotać.

Wymiany: nowy łańcuch, napinacz, napinacz fzr z czasem i tak padało.

To akurat w modelach 01-03 najgorsze roczniki ;-)

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Oj chyba nie czytales calego tematu.

Odkrec ta najwieksza srube z napinacza i wyjmij 2 sprezyny. Podnies zapadke i wsun maksymalnie napinacz do srodka. Nastepnie przykrec go do bloku, wloz 1 lub 2 sprezyny do srodka i przykrec ta najwieksza srube. Napinacz sam sie napnie do odpowiedniej sily.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest mozliwosc ze zalozylem napinacz od FZR odwrotnie?? Na napinaczy jest napis UP. Ma on byc do srodka moto czy na zewnatrz?? Po zmianie jest jeszcze gorzej tzn. slychac w calym zakresie obrotow a wczesniej tylko od 4,5 do 6 tys. obr.

Zdejmowaliście zbiornik przy wymianie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest mozliwosc ze zalozylem napinacz od FZR odwrotnie?? Na napinaczy jest napis UP. Ma on byc do srodka moto czy na zewnatrz?? Po zmianie jest jeszcze gorzej tzn. slychac w calym zakresie obrotow a wczesniej tylko od 4,5 do 6 tys. obr.

Zdejmowaliście zbiornik przy wymianie??

Ma być normalnie czyli tak żeby zapadka była u góry a zęby na dole.

Odkręć tylną śrubę i dociśnij napinacz od tyłu śrubokrętem aż usłyszysz cyk.

Edytowane przez pit

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie, jak prawidłowo zdemontować napinacz w F3? I o co chodzi z tym blokowaniem śrubokrętem.

W serwisówce rozrysowany jest nawet specjalny przyrząd który należy włożyć w napinacz przy zdejmowaniu, niestety mój angielski kuleje i nie moge tego do końca rozkminić :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak prawidłowo zdemontować napinacz w F3? I o co chodzi z tym blokowaniem śrubokrętem.

W serwisówce rozrysowany jest nawet specjalny przyrząd który należy włożyć w napinacz przy zdejmowaniu, niestety mój angielski kuleje i nie moge tego do końca rozkminić :banghead:

Pod tą dużą śrubą na środku napinacza znajduje się taka mała śrubka z łbem na śrubokręt płaski, za pomocą której można schować mechanizm napinacza. Ten mechanizm powinien być schowany jak się napinacz wykręca. Więc kolejność jest taka że najpierw odkręcamy tą dużą śrubę, potem małym śrubokrętem płaskim albo tym specjalnym kluczykiem chowamy mechanizm napinacza a na końcu go odkręcamy. Zaletą tego kluczyka jest to że można go zblokować po schowaniu mechanizmu a śrubokręt trzeba trzymać podczas wykręcania napinacza, dlatego dobrze jest wcześniej poluzować śruby mocujące.

 

P.S. Ktoś tu pisał parę stron wcześniej że napinacz od FZR 1000 nie pasuje do F3 bo jest pod złym kątem czy coś takiego, ale mi udało się go zamontować beż żadnych problemów.

Edytowane przez Limo

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...