Skocz do zawartości

jackmanley

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Ostra jazda
  • Skąd
    PODKARPACIE

Osobiste

  • Motocykl
    yz 250 cbr 600 f4
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia jackmanley

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Czy ktos wie do czego jest zapięta wiązka kabli od sterowanika zaworu?Motocykl jest rozszabrowany ale na chodzie,zawór w sumie jest ciągle otwarty więc dół obrotów nieciekawy.
  2. A lej se chłopie co chcesz-to twój motor,twoje pieniądze,twoja jazda-jesteś wolny jak ja i my wszyscy.Zdrowie wszystkich maszyn!!!!!!!!!!
  3. dane z serwisówki :Yamaha YZ 250 2004 rok: docieranie 15:1 :Po dotarciu czyli na codzień 30:1 Jesli zalejemy 50:1 to zaczynamy powoli, na początku w niewidoczny sposób zacierać sprzęta i podnosić temperatury na sciankach cylindra czego nawet komarek nie lubi!
  4. Dzięki wielkie-w poniedziałek zawsze jestem na kacu i nie kontaktuje
  5. Yamaha YZ250 T1 05 Service Manual ENG By Mosue.pdf Yamaha YZ250 FR 03 Service Manual ENG By Mosue.pdf Prosiłbym te serwisówki i z góry dziekuje :notworthy:
  6. Co do YZ to mam ale nowsze roczniki... jak chcesz ktores z ponizszych to daj znac. Yamaha YZ250 T1 05 Service Manual ENG By Mosue.pdf Yamaha YZ250 FR 03 Service Manual ENG By Mosue.pdf To prosiłbym obie serwisówki-może któraś mi styknie i dziekuje za tą R6 :buttrock:
  7. Poszukuje serwisówki do Yamahy R6 2001' i YZ 250 1992'-bardzo proszę o linka i z góry dziekuję :banghead:
  8. Moja F4 pali 5 do 5,5 litry przy spokojnej ale jak daje ogień z dupy to ponad 10 litrów.
  9. Fajnie że nawet w MOTO GP wyważają opony na statycznych.Możliwe że nie ma tam miejsca na pomyłke a maszyna czasem się pier...olnie i wyścig przegrany.Grawitacja jest bezwzględna (to dobrze że jest bo kazdy z nas sam może wyważyć oponę). Statyczna wyważarka pokaże nawet 2 gramy różnicy-to bardzo wysoka dokładnośc.W samochodziarstwie nie ma mowy o takim wyważeniu.POZDR. :icon_mrgreen:
  10. najlepiej przygotować duży młotek pięciokilowy jako kontre,trzeba przywiązać go do taboretu i wstawić w miejsce ściągniętego koła tak aby łańcuch przylegał całą swoja powierzchnią do tej kontry,konieczny bedzie pomocnik który będzie trzymał ten taboret i lekko łańcuch, niech jego palce będą w w bezpiecznej odległości bo zakujesz mu paznokcie,następnie trzeba przygotować młotek około 0,5kg najlepiej nowiutki ze sklepu(jego kanty nie będą zdeformowane i będzie poprostu słuchał zakuwającego a nie latał po wszystkich ogniwach ).I teraz bez pośpiechu lekko trzeba zacząć stukać w bolec 2 do 3min. aby rozgrzać metal przed mocnymi uderzeniami.Następnie zaczynasz mocno napie....dalać ale bardzo przecyzyjnie kilka razy około 10 do 15 razy (przerywająć sobie wypatruj aby nie przesadzić).Warto zmierzyć sewnętrzną wartość ogniwa i porównać wynik z fabrycznym zakuciem.POZDR
  11. Zdania będą podzielone bo każdy śmiga na innym sprzęcie-jedno jest tylko pewne-warto dyskutować bo tylko w krajach muzułmańskich odrazu sie goście napie....dalają!!!!!Pozdrawiam wszystkich znawców olejowych. :buttrock:
  12. Cytuje teksty aby ułatwić dostęp do publikacji które tak trudo znaleść Ryżemu Koniowi.
  13. Czym różni sie olej motocyklowy od samochodowego:Wykorzystanie olejów bazowych o wysokim wskaźniku lepkości umożliwia zmniejszenie ilości wiskozatorów, co powoduje, że silniki i skrzynie biegów są utrzymane w czystości przez znacznie dłuższy czas Zastosowanie technologii dodatków, która znakomicie odpowiada wymaganiom mokrych sprzęgieł Wysoka stabilność termiczna, zapewnia znakomite własności smarne w ekstremalnych warunkach pracy Niska lotność powodująca zmniejszenie zużycia oleju Bardzo dobra płynność oleju w niskich temperaturach zapewniająca łatwy rozruch zimnego silnika i ochronę podzespołów już od pierwszych sekund pracy Skuteczne dyspergatory utrzymują zanieczyszczenia w oleju nie pozwalając na ich łączenie się i tworzenie się szlamu Dodatki przeciw pienieniu maksymalizują skuteczność smarowania Doskonała kompatybilność z tworzywami sztucznymi zapobiega utracie właściwości plastycznych przewodów i uszczelek. Specjalne dodatki neutralizują kwaśne produkty spalania Wiele lat temu używano tego samego oleju do silników w motocyklach i w samochodach. Jednak obecnie różnica pomiędzy tymi silnikami jest tak duża, że nie ma możliwości wyprodukowania „uniwersalnego” oleju pasującego zarówno do motocykli jak i samochodów. Dla przykładu niektóre z motocyklowych silników o pojemności 600cc osiągają dwa razy większą moc w przeliczeniu na 1 litr pojemności od rajdowych silników samochodowych osiągających 15,000 obr/min W tak ekstremalnych warunkach pracy, olej silnikowy niższej jakości odparuje z powierzchni tłoków i innych rozgrzanych części silnika, co doprowadzi do jego zatarcia. Motocykle przyspieszają znacznie szybciej niż samochody i to powoduje dużo większe obciążenie ich silników oraz ogromny nacisk na olej Sprawdź ile jest większe obciążenie silnika motocyklowego od samochodowego:czyli współczynnik obciążenia silnika=obroty silnika / przez Pojemność silnika(litry) x pojemność miski olejowej(litry) Poklikajcie sobie na kolejne droge twojego oleju i kolejne etapy-bardzo fajnie jest pokazane i opisane. http://www.shell-advance.romiko.pl/?p=shell/2/4 Powiedzcie mi -czy to tylko reklama?
  14. Po tym liście i jeszce innym który przemilcze wyraźnie widać kto jest pseudo jeźdzcem a kto prawdziwym z wieloletnią historią , doświadczeniem i rozsądkiem.Wystarczy zadzwonić do przedstawiciela Hondy,Yamahy lub Suzuki i zapytać czy uwzględnią nam gawrancje na moto jeśli mamy zalany olej samochodowy-zostaniemy poprostu op.........doleni!!!!!(zadzwoń sobie forumowiczu).A jesli chodzi o wymiane oleju to tylko kulawe i niedopracowane silniki maja wymiana co 5tyś (żeby sie nie zatarły na tym rzepaku).Inne natomiast wymiane mają co 10tyś lub nawet więcej.Więc poszerz horyzonty i i nie wypowiadaj sie jednoznacznie drogi forumowiczu.Zamiast pisać o mnie jako o łatwowiernym naiwniaku oprzyj swoje przekonanie konkretnymi argumentami i nie sprzedawaj tanich kitów o reklamie i marketingu-napisz cos o dokładnym skałdzie chemicznym samochodowego i motocyklowego oleju.Najprawdopodobniej nawet nie wiesz o co chodzi :biggrin: :biggrin:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...