Skocz do zawartości

tomekx123

Forumowicze
  • Postów

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tomekx123

  • Urodziny 08/19/1987

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wołomin

Osobiste

  • Motocykl
    FZS 1000 Fazer
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2279159
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia tomekx123

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

2

Reputacja

  1. https://motogp.pl/motogp/program-tv-polsat-na-gp-kataru-2019/91377/
  2. Ale imię, nazwisko i numer telefonu nie mają wpływu na wysokość składki więc nie musisz podawać prawdziwych jeśli sprawdzasz tylko orientacyjnie. Adres ma znaczenie a konkretnie to kod pocztowy. Pesel również musisz podać prawdziwy. Wejdź na rankomat.pl i sobie wylicz a jeśli któraś oferta okaże się dla Ciebie korzystna to podajesz już prawdziwe dane i otrzymujesz wycene ważną ileś dni na maila, po opłaceniu dostajesz polisę, drukujesz i jeździsz. Nie musisz nigdzie dzwonić i się targować.
  3. Jesli chodzi o stosunek jakosci do ceny to polecam Ecco, mialem kilka modeli i w zasadzie w kazdym przechodzilem minimum 3 lata. Ostatnio dla odmiany kupilem Caterpillar w podobnej cenie i stanowczo odradzam - po 4 miesiacach pojawilo sie przetarcie a po reklamacji stwierdzili ze to normalne zuzycie.
  4. Garage - PiNT!również daje Ci suba :) muszę sprawdzić regulator/alternator w swoim Fazerze i Twoje filmy są naprawdę przydatne, mimo że mam serwisówkę. I fajnie że zrobiłeś te filmy z "narratorem" bo ogląda się zdecydowanie lepiej niż te sprzed roku z napisami.
  5. Jeśli chodzi o kosz sprzęgłowy i sprężyny tłumika drgań to jest możliwość ich wymiany w Warszawie na Burakowskiej - http://www.sprzegla.com/ Nie mogę teraz znaleźć paragonu aby powiedzieć ile to kosztowało ale nie więcej niż 150zł.
  6. Witam, pacjent to Yamaha FZS 1000, rocznik 2001. Problemem jest stukające sprzęgło przy wciśniętej klamce. Czytałem już masę tematów o hałasujących sprzęgłach ale wszystkie dotyczyły hałasowania które ustaje po wciśnięciu klamki, w moim przypadku jest odwrotnie. Sprzęgło oczywiście nieco hałasuje również gdy klamka nie jest wciśnięta ale zdecydowanie głośniej stuka gdy klamkę wcisnę, gdy wrzucę bieg hałas cichnie, gdy wrzucę z powrotem luz słychać stukanie (nawet podobne do tego w Ducati ;) ) Podczas jazdy nie ma żadnych objawów awarii - nie ślizga się, nie ciągnie. Po rozebraniu sprzęgła zmierzyłem grubość tarcz, przekładek, sprężyn - wszystko mieści się w normie podanej w serwisówce. Kosz sprzęgłowy jak i zabierak nie mają luzów. Jedyne co budzi niepokój to luźne sprężyny w koszu sprzęgłowym - z 6 z sprężyn 4 mają duży luz (ok 3mm), pozostałe dwie siedzą sztywno. Znalazłem już firmę która zajmuje się wymianą sprężyn w koszu sprzęgłowym i załatwię to po świętach ale nie jestem pewien czy to rozwiąże sprawę. Czy to, że hałas cichnie po wrzuceniu biegu może mieć związek z awarią skrzyni biegów?
  7. Auto pomoc w wariancie super mozna kupic na Polske oraz na Europe, rozni sie oczywiscie cena. Cena zalezy tez od tego czy masz OC w PZU czy w innym towarzystwie. Mozna kupic z wylaczeniem ochrony obszaru 25km od miejsca zamieszkania lub bez wylaczenia tego obszaru ochrona. Tzn. jesli wybierzesz tansza wersje (bez ochrony w granicy 25km od domu) bedziesz mial szkode np. 20km od domu to nie przysluguje Ci holowanie. Z tego co pamietam koszt na Polske + Europe przy OC w PZU to ok 200zl na rok.
  8. Podoba sie :-) ja jestem zdecydowany jechac, w tej chwili musze tylko dowiedziec sie czy dostane urlop ale to w przyszlym tygodniu gdy wroce z obecnego urlopu.
  9. Ja mam takie same plany - Transalpina i Transfogarska na wrzesień, myślę że weekend + 3 dni spokojnie starczy. Urlopu jeszcze nie rezerwowałem ale raczej we wrześniu nie będzie z tym problemu. Moto - FZS1000, prędkości - rozsądne, spanie - preferuje jakieś niedrogie pokoje. Jak Ci odpowiada to ja się chętnie podłącze pod wyjazd :)
  10. Czy oferta ADAC jest najlepsza w Polsce to nie jestem pewien, jej największy plusem jest to że zawierana jest nie na konkretny pojazd a na kierowcę. Mam assistance w PZU - wariant SUPER za 200zł, na jego korzyść przemawia - 150km limitu holowania w Polsce i Europie, 3 doby noclegu (nie czytałem OWU oferty ADAC tylko to co jest w tabelce na stronie ale chyba tego nie oferują), samochód zastępczy bez dodatkowej doplaty, transport z hotelu do serwisu gdzie naprawiany jest pojazd. Niestety miałem okazje skorzystać z ubezpieczenia, miałem awarie ładowania na Słowacji. Na holowanie czekałem jakieś 3 godziny, holowanie ponad 150km (za kilka km musiałem dopłacił), po odstawieniu do serwisu okazało się że padło uzwojenie alternatora i będę musiał na nie poczekać pare dni więc zadzwoniłem jeszcze raz do PZU i w ciągu godziny miałem zarezerwowany hotel. Ogólnie gdyby nie ubezpieczenie za holowanie zapłaciłbym ok 1000zł + hotel 600zł, moim zdaniem opłaca się wykupić :) edit: pomyliłem się,odniosłem się do oferty STARTER a nie ADAC. Można gdzieś dostać warnuki umowy ADAC po polsku?
  11. Miałem podobny problem w FZS1000, a właściwie mam bo jeszcze nie zlokalizowałem przyczyny. Z tą różnicą że u mnie czasem nie chciał jechać od 7 czasem od 10 tys nie były to zawsze te same obroty. Wymieniłem świece, TPS, sprawdzałem exup, filtr powietrza, pompe paliwa, odpowietrzenie baku, regulowałem zawory, gaźniki, elektryk sprawdzał co mógł w instalacji i bez skutku. Od jakiś 1200km motocykl jeździ bez problemu a ja wciąż nie wiem co było/jest przyczyną ;) Jaki masz kolor świec?
  12. W litrach roczniki 2001.2002 miały napis Yamaha na baku, natomiast od 2003 był znaczek, może w 600 jest podobnie?
  13. A sprawdzałeś kolor świec? Ja miałem podobny problem w FZS1000, winna była pompa paliwa w której wypalają się styki. Zestaw naprawczy w larssonie za 70zł, pare minut roboty. Jeśli masz możliwość to dla pewności możesz podłączyć gaźniki z pominięciem pompy, prosto z baku go gaźników i wtedy sprawdzić.
  14. Nie byłem nigdy na "pełnowymiarowym" torze, jedynie na Lublinie i Radomiu, wrażenia super, żaden winkiel na ulicy nie da takiej satysfakcji jak ten nawet najnudniejszy na torze. Nawet jak kogoś kompletnie nie interesuje sportowa jazda to polecam pojeździć kilka godzin na takim torze kartingowym, wyczuć granicę sprzęta, swoje i opon. Później przyjemniej i pewniej jeździ się po drodze :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...