Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Wersje F4i oraz Sport są praktycznie identyczne jeśli chodzi o rozwiązania techniczne i raczej nie wyczujesz żadnej różnicy (wyczuje ją natomiast twój plecaczek :biggrin: )

Szczerze polecam F4, bo to naprawdnę świetny sprzęt!

 

z moich info wynika jestnak, ze sa rownice

naped do fs'ki jest nieco inny... przynajmniej fabryczny ;)

krotsze biegii na pewno

jeszcze cos o czym mowili mi przy wyborze ale, ze byloto 8 lata temu a mloda nie jestemnie pamietam

oczywiscie po 8 latach na motocyklach, ktore mocno czas i uzytkownicy nadszarpneli trudno wyczuc i i ocenbic roznice trzeba by sie przysiadac do fabrycznie nowych motocykli zeby te roznice wychwyic

teraz pozostaje nam jedynie teoria

 

nie sadze, ze pasazer bedzie narzekal :) siedzisko jest ok pierwsze dwa sezony jezdzilam na nim

czasami po 600-800km dziennie z plecakiem wypadkowanym gorskim ekwipunkiem

 

wybor supersporta pod wzgledem wygody pasazra wywoluje usmiech na mojej twarzy

z calym szacunkiem Panowie, ale jesli jest z tym problem to nalezy zmienic pasazerke albo kupic turystyka z oparciem

tu idzie o adrenalinę "łaskotanie" w zolądku, a nie o weekend w spa

Edytowane przez Duża Jolka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Czym smarujecie swoje maszynki :bigrazz: znaczy się podlewacie jakiego olejku?

 

Motul? Repsol? Mobil? Jakieś spostrzeżenia?

 

Wymieńmy się cennymi radami ;)

 

P.S.

 

Duża Jolko, mam nadzieję, że kiedyś się w wawie spotkamy :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Czym smarujecie swoje maszynki :bigrazz: znaczy się podlewacie jakiego olejku?

 

Motul? Repsol? Mobil? Jakieś spostrzeżenia?

 

Wymieńmy się cennymi radami ;)

 

P.S.

 

Duża Jolko, mam nadzieję, że kiedyś się w wawie spotkamy :biggrin:

do swojej F4 lałem Motula 5100 10W40 - bez zastrzerzeń

 

pozdrowiony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Czym smarujecie swoje maszynki :bigrazz: znaczy się podlewacie jakiego olejku?

 

Motul? Repsol? Mobil? Jakieś spostrzeżenia?

 

Wymieńmy się cennymi radami ;)

 

P.S.

 

Duża Jolko, mam nadzieję, że kiedyś się w wawie spotkamy :biggrin:

 

 

Ja zalałem ostatnio Castrola R4 full syntetyka 10W50 i też nie narzekam.

 

Czy Wy też macie taki problem że przy ok. 180 km/h składają wam się same lusterka?

Nie chodzi mi o tą regulację przy samej owiewca ale tą przy szkle, strasznie luźno chodzi i nie wiem jak to usztywnić.

www.bikepics.com/members/zawisza

 

Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy Wy też macie taki problem że przy ok. 180 km/h składają wam się same lusterka?

Nie chodzi mi o tą regulację przy samej owiewca ale tą przy szkle, strasznie luźno chodzi i nie wiem jak to usztywnić.

Sprobuj obrocic lusterko o 360 stopni, tak jakbys wkrecal je w uchwyt. Jak jeden obrot nie pomoze to sprobuj pokrecic kilka razy. Czasami skutkuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jak Ci to przeszkadza to, nowe na alledrogo od 50 zł się zaczynają.

 

Wracając do smarowania maszynek, kupiłem Mobila Super 4T, jeszcze dzisiaj filterek i zalewam świeża oliwką :biggrin:

 

EDIT:

 

Klocki . Panowie, czy ktoś przerabiał te cuda NHC??

 

http://allegro.pl/item635811039_klocki_nhc...600_hornet.html

Edytowane przez pelocik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 95% podejdą. Przecież silnik w F3 jest niemal identyczny jak w F2.

 

Ja zawsze leję Motul 5100 10W40.

 

Nie kombinuj z klockami tylko kup w sklepie scigacz.pl oryginalne niebieskie nissiny - one były chyba montowane fabrycznie.

 

Na składające się lusterka nie ma rady. Jest to skutkiem zbyt częstego ich regulowania. Musisz kopić nowe ( larsson.pl cena ok 60zł) lub przykleić na przegubie ale wtedy nie będą miały regulacji.

 

Duża Jolka ma racje F4i Sport ma tylna zębatkę o 2 zęby większą niż F4 i o ząb większą od F4 na gaźnikach. Ponadto ma skrócone przełożenie biegu 5 i 6. To oznacza lepsze przyspieszenie i elastyczność o 8% na biegu 5 i 6. Sam zauważyłem że w mojej CBR 600 F SPORT jest bardzo mała różniąca miedzy biegiem 4, 5 a 6. A na 6 biegu bardzo ładnie się rozpędza w porównaniu do F2, gdzie aby przekroczyć 200km/h musiałem ciągnąć do odcięcia na każdym biegu, żeby te rozpędzanie nie trwało wieczności.

 

 

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...