Wałek CBR 600 Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Witam, właśnie zostałem posiadaczem CBR-ki 600 F1 , Zapraszam na wspólne latanie szczególnie z wawy :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duża Jolka Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 (edytowane) Wersje F4i oraz Sport są praktycznie identyczne jeśli chodzi o rozwiązania techniczne i raczej nie wyczujesz żadnej różnicy (wyczuje ją natomiast twój plecaczek :biggrin: ) Szczerze polecam F4, bo to naprawdnę świetny sprzęt! z moich info wynika jestnak, ze sa rownice naped do fs'ki jest nieco inny... przynajmniej fabryczny ;) krotsze biegii na pewno jeszcze cos o czym mowili mi przy wyborze ale, ze byloto 8 lata temu a mloda nie jestemnie pamietam oczywiscie po 8 latach na motocyklach, ktore mocno czas i uzytkownicy nadszarpneli trudno wyczuc i i ocenbic roznice trzeba by sie przysiadac do fabrycznie nowych motocykli zeby te roznice wychwyic teraz pozostaje nam jedynie teoria nie sadze, ze pasazer bedzie narzekal :) siedzisko jest ok pierwsze dwa sezony jezdzilam na nim czasami po 600-800km dziennie z plecakiem wypadkowanym gorskim ekwipunkiem wybor supersporta pod wzgledem wygody pasazra wywoluje usmiech na mojej twarzy z calym szacunkiem Panowie, ale jesli jest z tym problem to nalezy zmienic pasazerke albo kupic turystyka z oparciem tu idzie o adrenalinę "łaskotanie" w zolądku, a nie o weekend w spa Edytowane 15 Maja 2009 przez Duża Jolka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Hej, Czym smarujecie swoje maszynki :bigrazz: znaczy się podlewacie jakiego olejku? Motul? Repsol? Mobil? Jakieś spostrzeżenia? Wymieńmy się cennymi radami ;) P.S. Duża Jolko, mam nadzieję, że kiedyś się w wawie spotkamy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Hej, Czym smarujecie swoje maszynki :bigrazz: znaczy się podlewacie jakiego olejku? Motul? Repsol? Mobil? Jakieś spostrzeżenia? Wymieńmy się cennymi radami ;) P.S. Duża Jolko, mam nadzieję, że kiedyś się w wawie spotkamy :biggrin: do swojej F4 lałem Motula 5100 10W40 - bez zastrzerzeń pozdrowiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Chyba też się skuszę na 5100 motula, cena dość atrakcyjna. Jeszcze jutro zobaczę co ma Repsol i po ile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekx123 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Hej, Czym smarujecie swoje maszynki :bigrazz: znaczy się podlewacie jakiego olejku? Motul? Repsol? Mobil? Jakieś spostrzeżenia? Wymieńmy się cennymi radami ;) P.S. Duża Jolko, mam nadzieję, że kiedyś się w wawie spotkamy :biggrin: Ja zalałem ostatnio Castrola R4 full syntetyka 10W50 i też nie narzekam. Czy Wy też macie taki problem że przy ok. 180 km/h składają wam się same lusterka? Nie chodzi mi o tą regulację przy samej owiewca ale tą przy szkle, strasznie luźno chodzi i nie wiem jak to usztywnić. Cytuj www.bikepics.com/members/zawisza Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Na wiosnę zalałem Motula 5100 10W40 i jest ok. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Czy Wy też macie taki problem że przy ok. 180 km/h składają wam się same lusterka? Nie chodzi mi o tą regulację przy samej owiewca ale tą przy szkle, strasznie luźno chodzi i nie wiem jak to usztywnić. Sprobuj obrocic lusterko o 360 stopni, tak jakbys wkrecal je w uchwyt. Jak jeden obrot nie pomoze to sprobuj pokrecic kilka razy. Czasami skutkuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekx123 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 No niestety nie da rady, nie wkręca się. Cytuj www.bikepics.com/members/zawisza Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelocik Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 (edytowane) Może jak Ci to przeszkadza to, nowe na alledrogo od 50 zł się zaczynają. Wracając do smarowania maszynek, kupiłem Mobila Super 4T, jeszcze dzisiaj filterek i zalewam świeża oliwką :biggrin: EDIT: Klocki . Panowie, czy ktoś przerabiał te cuda NHC?? http://allegro.pl/item635811039_klocki_nhc...600_hornet.html Edytowane 23 Maja 2009 przez pelocik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmo87 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Żbiq cbr 600 FS '01 Rogoźno ; Wędrzyn ; pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Hej. Nie orientujecie się czy kolektory wydechowe od F2 podejdą do F3? Pozdro Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Na 95% podejdą. Przecież silnik w F3 jest niemal identyczny jak w F2. Ja zawsze leję Motul 5100 10W40. Nie kombinuj z klockami tylko kup w sklepie scigacz.pl oryginalne niebieskie nissiny - one były chyba montowane fabrycznie. Na składające się lusterka nie ma rady. Jest to skutkiem zbyt częstego ich regulowania. Musisz kopić nowe ( larsson.pl cena ok 60zł) lub przykleić na przegubie ale wtedy nie będą miały regulacji. Duża Jolka ma racje F4i Sport ma tylna zębatkę o 2 zęby większą niż F4 i o ząb większą od F4 na gaźnikach. Ponadto ma skrócone przełożenie biegu 5 i 6. To oznacza lepsze przyspieszenie i elastyczność o 8% na biegu 5 i 6. Sam zauważyłem że w mojej CBR 600 F SPORT jest bardzo mała różniąca miedzy biegiem 4, 5 a 6. A na 6 biegu bardzo ładnie się rozpędza w porównaniu do F2, gdzie aby przekroczyć 200km/h musiałem ciągnąć do odcięcia na każdym biegu, żeby te rozpędzanie nie trwało wieczności. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Zakładał ktoś oponę o rozmiarze 120/70/17 do F3? Producent zaleca 120/60/17. Myślicie że moto będzie się gorzej prowadzić na 70-ce? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Zawsze to troche wyższa oponka i moto w zakrętach będzie inaczej wchodzić . Chcesz to zamontuj taką i sie pochwal jak sie lata. Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.