Skocz do zawartości

seba13

Forumowicze
  • Postów

    323
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O seba13

  • Urodziny 06/13/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    toruń

Osobiste

  • Motocykl
    honda f3 junak m10
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

338 wyświetleń profilu

Osiągnięcia seba13

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

7

Reputacja

  1. Gdy Ks znajdował sie na równi z passatem srebrne autko zaczeło hamować przed zakrętem . Widać tylko trzeba wrzucić na pełny ekran . I tym sposobem bezpieczny odstęp stał sie niezbyt bezpieczny . Wystarczy wczuć sie w gościa w vw . Ks mogło tak być ?
  2. No pewnie że nie potrzeba , jak bys coś produkował to co innego . Do kontrolowania wymiaru spokojnie powinna wystarczyć . W elektronicznej najbardziej zawodzi bateria , trochę chłodu ( mróz ) i juz problemy . Przy szybkich przejazdach potrafi sie " zgubić " , dlatego warto mierzyć kilka razy . Ma też zalety , szybkoścc odczytu ,mozliwość zerowania na wymierze , całkiem dokładnie mierzą jak na suwmiarki ;) Trzymana w pudełku pod tapczanem powinna długo posłużyć . Całkiem fajne sa jeszcze zegarowe , takie do 0,01 mm tez są , ich sie mrozy nie imają .
  3. Nie za wesolo , uszczelka albo peknięta głowica .
  4. Niestety ale dużo tych maszyn ma właśnie takie przetarcia , trzeba to dopasować . Często były zakładane szersze opony a w najwęższym miejscu mogły juz sie nie mieścić i ów błotnik był rozginany . Regulacje tylnego koła masz napinacze .
  5. Płytki wzorcowe , możesz nimi skalibrować srednicowke dwupunktową na wymiar jaki Cie interesuje .
  6. Junak w cc , jak by kto nie wiedział: Weź narzędzia najwyżej troche skuterka rozkręcisz :)
  7. ta a w tym roku było końcem maja , tym samym: zmienia postać rzeczy :icon_razz:
  8. Silnik to gdzieś 61 r . Zawsze możesz sprzedać , więcej niz ma złomie dostaniesz .
  9. Jaki piec tam siedzi , który to rocznik ? Jak ten z cbr czy horneta to pewnie napinacz , kosz też pewnie rzępoli ale to inny odgłos i po wciśnięciu sprzęgła hałas mija ..
  10. Możesz to sprawdzić garażowym sposobem . Wkładasz kosz do oleju silnikowego i gotujesz to godzinkę . Następnie wyciągasz kosz i dokładnie czyścisz z oleju szmatką ( bedzię gorący nie poparz sie ). Jak już badzie suchy to posyp go talkiem technicznym , w miejscu ewentualnego pęknięcia powinny sie pojawić brązowe kreski :icon_razz:
  11. Znajomy miał takiego motonga , czyszczenie regulacja i nic te same objawy co u Ciebie , potrafił zgasnąć na skrzyżowaniu . Genaralnie u znajomego okazały sie krućce popekane i ciągneło lewe powietrze .
  12. No ale to mocowanie tłumika mogłeś jakoś zrobić , a nie tak perfidnie drutem :)
  13. Tak , między nimi ma być przejście . Ważne żeby z masą nie zwierały.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...