Skocz do zawartości

Sopelblue

Forumowicze
  • Postów

    188
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Sopelblue

  • Urodziny 09/01/1982

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    ok. Lublin

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha Majesty 400
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Sopelblue

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Sprzedam filtr powietrza. Fabrycznie zapakowany. Cena 50zł.
  2. Ja na CBR kolega na VTR i II kolega na DUŻYM Intruzie też się wybieramy, dzisiaj tj piątek. Wyjazd koło 16 - 17 tej z malowniczej miejscowości Strzeszkowice Do zobaczenia na miejscu. Prawa w dziurę !!!!
  3. Zmierz kompresje i popatrz czy ssanie "odbija", zmień świecę - nie jest to droga rzecz a czasem główna przyczyna niedomagania silnika. Możliwe, że jakiś przewód lub element elektryki/elektroniki nie łączy jak się rozgrzeje.
  4. Mam do sprzedania filtr powietrza Hiflo, do CBR 600 F3. Filtr jest nowy, nieużywany. Cena 70 zł + przesyłka (poczta). W razie pytań piszcie na maila.
  5. Witam. Jak w tytule - szukam możliwości sprawdzenia modułu do Yamy tzr 50 ccm z 2005r W OKOLICACH LUBLINA. Chodzi o możliwość wpięcia mojego modułu do działającego moto w celu wykluczenia awarii stator lub moduł. Za pomoc przewidziane nagrody niespodzianki ;) to jest WTK, konserwy i .... bez przerwy hehehehee Czekam na odzew.
  6. Siema Booster. Też lecisz na zlot pierników ? To się może spotkamy ;) Ja startuję z okolic Lublina i niestety muszę troszkę pocisnąć 19 tką, tak jak koledzy wyżej pisali kiepsko jest ale od Kraśnika coraz lepiej. Od Niska to już na Leżajsk i Przemyśl. W każdym bądź razie spokojnej trasy życzę.
  7. Dzięki za trafne sugestie, nie jestem znawcą w temacie skuterów. Naklejka na boku zmanipulowała mnie i dlatego podałem że to C-tech, ale wtrysk ma ;). Masz może jakieś firmy godne polecenia jeśli chodzi o zakup części (daj na priv). Ps w temacie Rieju jest ciągle tak samo ale niedługo postaram się naskrobać kilka zdań i rzucić na twoją pocztę.
  8. OK sytuacja opanowana, poczyniłem zakupy. Shinigami dzięki za podpowiedź, jak najbardziej od Eliminatora pasują dźwignie zaworowe. Prawdopodobnie zostanie mi parę sztuk, także jak by ktoś potrzebował ... Temat do zamknięcia.
  9. Proszę o pomoc w sprawie Peugeot Jet Force C-tech 50 ccm z 2003r. Skuter jeździł ale z dnia na dzień słabł, coraz mniejsze prędkości osiągał. Pojawiły się problemy z odpaleniem. Obecnie zamilkł na dobre. Pomiar kompresji na zimnym silniku wynosi 4 do 4,5 bar. Czy to nie jest mało? Proszę o podanie wymaganej wartości kompresji ponieważ na necie rozbieżności są duże co do poprawnej kompresji a manuala jeszcze nie złowiłem. Rozumiem, że gdy kompresja będzie za mała należy zrobić szlif cylindra i wymiana tłoka i pierścieni? Wszystkie podzespoły (wtrysk, świeca, filtr powietrza, pompa paliwa) wydają się ok, ale może czegoś nie zauważam. W pamięci jest ciągle jeden błąd nr 23, którego nie mogę wykasować.
  10. Witam wszystkich. Tak jak w tytule, poszukuję dźwigni zaworowych do Ninja 250 z 87 roku. Potrzebuję 3 sztuki. Mam świadomość istnienia alledrogo itp i tam też bobruję, ale może ktoś z was coś posiada. Może ktoś wie z jakich innych silników takie dźwignie będą pasowały. Ps słońce świeci - zapraszam na przejażdżkę ;)
  11. Nie przejmuj się (zbytnio) i z zimną krwią zmierz tą kompresję robiąc próbę olejową, wtedy będziesz miał pewność. Kiedyś z jajkiem męczyłem się ze 2 tygodnie twierdząc, że to niemożliwe by nie miał kompresji a sprawdziłem wszystko po kilka razy. Było inaczej :biggrin: nie miał odpowiedniej kompresji. A odpalał od strzała czy ciepły czy zimny. PS. przysłaniając w różnym stopniu wlot powietrza do airbox'a dodawaj gazu - napisz co się dzieje.
  12. Pisał że na ssaniu to samo. Przychylam się do tgo co pisał Greedo, ale sprawdź jeszcze kompresję.
  13. Moje pomysły: :bigrazz: 1. źle ustawiony luz linki gazu 2. lewe powietrze (sprawdź szczelność króćców ssących) 3. synchronizacja gaźników no i może wina pt. przebieg 68000km - różne rzeczy ulegają zniszczeniu/zużyciu po takim przebiegu.
  14. Czy towarzyszy temu głośne uderzanie w momencie "wyskakiwania" rozrusznika (gdy nie oddaje napędu na wał) czy tylko brak napędu bez efektów dzwiękowych ?
  15. Proszę Cię bardzo :bigrazz: TPS jest po prawej stronie gaźników - takie coś owalne przymocowane obok gaźnika z prawej, na "fasolkach" dwiema śrubkami na śrubokręt gwiazdkowy lub na ampul. Na dodatek ma wpiętą dwupinową wtyczkę. Cały przebieg ustawiania masz opisany w manualu który prawie płonie :biggrin: Nie wiem czy twoja eRka też to ma ale Fazery pokazywały na obrotomierzu poprawność ustawienia TPS. Na koniec dobra rada - zaznacz sobie obecne ustawienie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...