Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadaczy cebry F4 i F4i !

Wpadłem na pomysł aby stworzyć listę pt " CEBRA F4 "

Wszystkich ludzi co mają w garażu "maleństwo" lub "dziewczyne" o imieniu F4 prosze o wpisanie sie na liste.

W poście wpisać :

nick / imie / sprzet / miasto

 

 

HONDA CBR F4

 

1. siurkowski - Bartłomiej - HONDA CBR F4i - Wadowice

2. Legut - Maciek - Honda CBR 600 F4 - Kraków

3. Sławo-cbr vel Romek - Sławek - HONDA CBR F4 - Wadowice

4. Barteck - Bartłomiej - Honda CBR600F4 - Ełk

5. Tommi - Tomek - CBR600 F4 2000 - Skierniewice

Edytowane przez Dominik Szymański
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie do posiadaczy CBR mam pytanie, otóż nigdy nie miałem okzaji jeździć na jakiejkolwiek 600, za to trochę pojeździłem gs 500. Interesuje mnie rożnica w osiągach, Czy CBR ma dużo lepsze przyspieszenia na poszczególnych biegach niż gs. Prędkość max mnie za bardzo nie interesuje, tylko dynamika. Jak to jest??? Z autopsji co możecie powiedzieć? :icon_razz:

 

pzdr :icon_razz:

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie do posiadaczy CBR mam pytanie, otóż nigdy nie miałem okzaji jeździć na jakiejkolwiek 600, za to trochę pojeździłem gs 500. Interesuje mnie rożnica w osiągach, Czy CBR ma dużo lepsze przyspieszenia na poszczególnych biegach niż gs. Prędkość max mnie za bardzo nie interesuje, tylko dynamika. Jak to jest??? Z autopsji co możecie powiedzieć? :icon_razz:

 

pzdr :biggrin:

 

Moc cebry to 110 KM

Moc gs-a to 46 KM

 

Lekka różnica więc odpowiedz sobie na pytanie :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To to wiem od zawsze. Z autopsji, z autopsji chcę poznać różnicę... a pozatym moc odpowiada za prędkość max, moment jest większy tylko o ok 30 Nm, więc dlatego pytam o przyspieszenia.

Edytowane przez Domieniek

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie do posiadaczy CBR mam pytanie, otóż nigdy nie miałem okzaji jeździć na jakiejkolwiek 600, za to trochę pojeździłem gs 500. Interesuje mnie rożnica w osiągach, Czy CBR ma dużo lepsze przyspieszenia na poszczególnych biegach niż gs. Prędkość max mnie za bardzo nie interesuje, tylko dynamika. Jak to jest??? Z autopsji co możecie powiedzieć? :icon_razz:

 

pzdr :icon_razz:

No muszę przyznać, że jak się machnie manetką, to różnica jest spora :)

Kiedy pierwsze wielkie przejęcie pierwszego dnia po przesiadce z GSa na CBR minęło mi i następnego dnia już bardziej beztrosko jeździłam po Wawce, to mało co z motocykla nie zleciałam i w popłochu łapałam kierownicę, kiedy to w odruchu bezwarunkowym Warszawiaka :) w reakcji na zapalenie się żółtego światła odkręciłam szybko i od serca manetkę , tak jak to zwykłam robić na GSinie ;) Szybko i skutecznie wyrwało mnie z tej beztroski :P

Z drugiej strony CBRce trzeba przyznać, że jeżeli łagodnie obchodzi się z jej manetką, to wyjątkowo łagodny motocykl! Biorąc pod uwagę różnicę mocy, uważam, że relatywnie GS jest bardziej drapieżny od CBR.

Jeśli chodzi o vmax, to nie oszukuj się, że na CBR i na GSie będziesz jeździł z takimi samymi prędkościami!!! Przekraczanie 200km/h na CBR robi mniejsze wrażenie, niż 150km/h GSem (a miałam wersję z pełnymi owiewkami)!

 

Pozdrowionka

Aguś :biggrin:

 

PS. Może Astarte jeszcze coś naskrobie o swoich wrażeniach, bo zrobiła taką samą przesiadkę :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

jeżeli chodzi o szczęśliwych posiadaczy f4 ..mam wielką prośbę ...do życzliwego.. bo inaczej nie bede umiał takowego nazwać...juz wczesniej szukałem prawego wypełnienia...i dupa..nie ma.. więc jeżeli ktoś ma to czy nie mógł by mi pożyczyć na tydzień?? ja tylko bym sobie zrobił formę na podstawie orginału... w zamian mogę coś posklejać lub dorobić brakujący element jeżeli brakuje...mówie o modelu f4 99-00... z góry dzieki za uwagę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

PS. Może Astarte jeszcze coś naskrobie o swoich wrażeniach, bo zrobiła taką samą przesiadkę :flesje:

No właśnie :buttrock:

 

Gs to fajna maszynka do wdrożenia się w jazdę na motocyklu, ale jeżeli chodzi o szybkie przelotówki i pośmiganie z większymi prędkościami to do CBR-ki nie ma porównania. Na Gs-ie optymalna prędkość podróżna to 120 km/h (wtedy jeszcze tak oleju nie konsumuje), jednak taka prędkość jest zbyt mała jeżeli mamy do czynienia z szybkimi zakrętami (jakie są np. na Słowacji), tylni amorek nie wyrabia (moto sie dziwnie waha, można tak jechać, ale trzeba się przyzwyczaić).

Natomiast CBR-ką można spokojnie w trasie utrzymywać 160, 180 km/h i nie robi to na moto zbyt dużego wrażenia. Jak trzeba wyprzedzić jakiegoś pirata drogowego, który jedzie katamaranem szybciej to jedynie bieg w dół i już może powąchać moje spaliny. GS-em wyprzedzić kogoś kto jechał więcej niż 140 km/h było już sporym wyzwaniem (dało się to zrobić, ale trzeba było mieć długą prostą :biggrin: ).

 

Jednakże jak to dobrze Agghia zauważyła CBR-ka jak nie przekracza się 4 tys. to jedzie tak potulnie jak GS. W mieście sprawuje się super, nie szarpie motocyklem, gdyż dopiero koło 10 tys. wychodzi z niej potwór.

 

Jeśli natomiast chodzi o spalanie to jadąc CBR-ką i GS-em takimi samymi prędkościami to jest to mniej więcej porównywalne. Na mały plus dla GS-a przy prędkościach mniejszych od 120 km/h i na większy plus dla CBR-ki przy prędkościach większych niż 160 km/h.

 

Ogólnie jeżeli ktoś umie już jeździć to lepszym rozwiązaniem będzie oczywiście CBR-ka. GS fajna maszynka, ale można nią fajnie pośmigać tylko kilka sezonów, potem się nudzi :flesje:

 

Ostatnio trochę pośmigałam z kolegą, który jeździ na GS-ie. Jak jedziemy 120 km/h to on jest zadowolony, bo fajnie mu się jedzie. Ja się nudzę i dłubię w nosie. Przy 140 km/h on zaczyna się męczyć i moto spala duże ilości oleju. 160 km/h po trudach i znojach udaje mu się je osiągnąć, ale jazda dłuższą trasę z taką prędkością jest trudna do uzyskania. 180 km/h i więcej - jechanie z taką prędkością na zwykłej drodze GS-em jest baaaaaaaaaaaardzo trudne, nie mówiąc niemożliwe :eek:

 

Trochę się rozpisałam, ale jakaś wena mnie naszła :biggrin:

 

PODSUMOWUJĄC - CEBRA RULEZZZZZZZ :flesje:

 

pzdr @starte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Mała nieścisłość...to BYŁ mój sprzęt :eek: I chociaż wciąż pozostał żal że już sprzedana to po sesji zaczynam rozglądać się za czymś nowszym na nadchodzący sezon.Moto nie poszło daleko więc pewnie nieraz jeszcze je zobaczę. A jak nowy właściciel nie będzie o nie dbał to..... :evil: :icon_rolleyes: Polecam ściągnąć serwisówkę,dowiesz sie wiele ciekawych rzeczy dotycząch obsługi.

 

 

PS. Moto na bikepics to samo ale właściciel już nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...