Skocz do zawartości

ABG

Forumowicze
  • Postów

    1071
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ABG

  • Urodziny 09/12/1983

Informacje profilowe

  • Lubię
    Rośliny z rodziny Psiankowatych
  • Skąd
    Kurpie/Służew

Osobiste

  • Motocykl
    929 vel Frania
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4423256
  • Telefon
    5-14-14-54-54
  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

424 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ABG

MOTONITA - miejski lanser

MOTONITA - miejski lanser (24/46)

0

Reputacja

  1. Testowany deflektor: DFLK U1-240-C Opis (w porównaniu do poprzedniego): średnio ładny, przeciętnie wykonany, regulacja KOSZMAR - do 6 śrub użytych w deflektorze potrzeba 3 różnych ampuli (?!?), gumki słabo dopasowane, testy musiały się odbyć z kluczem w kieszeni, zdecydowanie "motylki" w Darkojak to lepsze rozwiązanie, brak wersji z przyciemnioną szybą, dobra cena Efekt: kąt nachylenia można regulować w dużo większym zakresie, tym samym mogłem odchylić linię szyby deflektora ponad linię góry kasku, no i ... JEST WYRAŹNA POPRAWA :), w zakresie 150km/h - 180km/h napór powietrza na kask i szarpnięcia/zawirowania zdecydowanie się zmniejszyły i pozwalają komfortowo podróżować w wyprostowanej (jak na sporta) pozycji Wniosek: deflektor zostaje do użytkowania, polecam ze względu na efekt, dla tych którzy używają takich moto do nawijania km. Ze względu na ergonomię to średnio polecam, jak ktoś znajdzie model z dużą regulacją kąta ale lepiej przemyślaną ergonomią to bym zaryzykował co innego. P.S. Nie ma za co "czytacze" :)
  2. No dobra, odpowiedzi brak więc wziąłem się za temat bez rad. Moto: CBR 929 Szyba: Zero Gravity SR Wzrost: 178cm Testowany deflektor: DARKOJAK EWOLUTION DUO Opis: ładny, estetycznie i solidnie wykonany, płynna regulacja, szybka wysyłka, bezproblemowy zwrot Efekt: napór powietrza na kask taki sam w każdym ustawieniu, ale więcej szumów - nie spełnił oczekiwań Wniosek: chyba dodatkowe 10st regulacji kąta zrobiłoby robotę, mógłby być użyteczny przy podróżach z tankbagiem - należy mniej się położyć żeby się schować za strumieniem powietrza Zamówiłem dziś kolejny...dam znać, chyba, że ktoś używa, podpowie co kupić i oszczędzi mi testów?
  3. Heyka, Wczoraj pojechałem w trasę ok. 400km. Jeszcze w mieście na światłach spotkałem się z Triupmph Sprint ST. Gość na oryginalnej szybie miał założony deflektor, w zasadzie nie zainteresował mnie jakoś szczególnie, ot bajer. Szczerze to do dzisiaj nawet nie wiedziałem jak to się nazywa :biggrin: Ale...robiąc ostatnie 100km trasy stwierdziłem, że się starzeję, bo kiedyś ok 150km/h sprawiało, że musiałem się chować za owiewkę, a dzisiaj już 130km/h jest tak sobie przyjemne...przypomniałem sobie o tym co widziałem na światłach i uwaga: ...położyłem dłoń na krawędzi szyby i wysterowałem kątem tak (wcale niedużym), że przestałem czuć opór powierza na kasku! Po prostu szok! Tyle lat za kierownicą i takie banalne odkrycie. I teraz pytania: Nie mogę nic w necie znaleźć na temat deflektorów do sportów (albo pseudosportów). Ma ktoś? Używa? Sprawdza się? Jaki?
  4. Jestem po dwóch szlifach w kombinezonie. Za każdym razem najbardziej oberwało biodro. Wiem, że to niekoniecznie reguła, ale wolę dmuchać na zimne.
  5. Hej, Mam kilka pytań do wtajemniczonych na temat tego produktu: http://www.spidi.com/eu/eu_en/motorcycle-pants/mesh-leg-pant.html Używa ktoś? Sprawdza się? Zna ktoś może coś podobnego, tylko innego producenta? Szukam od dłuższego czasu rozwiązania do miasta, które pozwoli na cywilne spodnie (praca), a da choć odrobinę ochrony. Może inny pomysł? Moto-jeansy nie wchodzą w grę.
  6. Ktoś pisał o torowisku na Śląsko-Dąbrowskim....mandatogenne - sprawdzone.
  7. Hej, W nocy 04-05.09.10 skradziono z komórki pod blokiem na Sadybie (ul. Akermańska) skuter Sym Mio 100ccm. Numer ramy: RFGHU10WX6S400025 Kolor: brzoskwiniowy Przebieg: ok. 12000km Cechy charakterystyczne: - urwane lusterko (złodzieje zostawili je w koszu) - pęknięta kanapa na szyciach z tyłu - połamana osłona tłumika - wysoka akcesoryjna szyba - gaźnik od Kymco 150ccm W maju tego roku z kumplem zakupiliśmy 2 szt. sprowadzone z Włoch dla naszych kobiet. Skradziony skuter jest koleżanki. Wartość rynkowa to ok. 3500zł, ale sentymentalna dużo większa. Dużo poszukiwań i pracy zostało włożone w zakup tych skuterów. Najbardziej wyjątkowy i rozpoznawalny jest fakt, że skuter ma fabryczny silnik 100ccm, a takiego polski dystrybutor nie oferował. Jedyne modele 100ccm na polskim rynku to te sprowadzone z zachodu i jest ich bardzo, bardzo mało. Będę wdzięczny za każdą pomoc w odnalezieniu "symka". Po linkiem ZDJĘCIA
  8. W końcu możemy razem pojeździć... Gratuluję :lalag:
  9. Sorry, Trochę mnie nie było... O Leszku ani widu ani słychu, niestety.
  10. ABG

    zdałem

    Hehehehe, czas najwyższy. Gratuluję.
  11. ABG

    Kupiłem nowy motocykl

    Fajna Sunia, niech Ci służy :)
  12. Możesz jeszcze sprawdzić, czy rzeczywiście wydech nagrzewa się do takich temperatur. :icon_twisted: Miałem podobny dylemat, ale okazało się, że się nie nagrzewa do tego stopnia, aby przepalić sakwy. Od tego bym zaczął. Adaś
  13. A ja już wszedłem, ale forum tam chyba jakieś niemrawe.... :icon_biggrin:
  14. Nie wiem czy kogoś zainteresuje, ale jak ja jeździłem F3 to miałem wielki problem żeby znaleźć takie cuś, a tu za 40zł "Kup teraz" NÓWKA!!! Honda CBR 600 F `97 - stelaż GIVI pod Wingrack Pzdr Adaś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...