Skocz do zawartości

redline

Forumowicze
  • Postów

    274
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Miechów/Kraków/Köln

Osobiste

  • Motocykl
    1000 k8
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://bikepics.com/members/sambor/99cbr600/

Ostatnie wizyty

310 wyświetleń profilu

Osiągnięcia redline

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

0

Reputacja

  1. Sprawa nadal aktualna, 3 dni temu rozbito grupe zlodzieji dzialajacych w rejonie Köln, 7 osob w wieku 22-31 lat - polacy. Znaleziono ponad 20 motocykli (niestety nie moj) i busa z wyciagarka przystosowanego do szybkiego ladowania skradzinych motocykli. Motocykle szly w calosci do Polski wiec pewnie i moj skonczyl w ten sposob...
  2. aktualny adres ze zdjęciami http://www.bikepics.com/members/sambor/08gsxr1000/
  3. Suzuki GSXR 1000 K8. VIN JS1CL111100117745. Numer rejestracyjny BM-JD27. Skradziony z garażu w Niemczech w miejscowosci Frechen obok Koeln. Złodzieje wyważyli drzwi garażowej, włamali się do samochodu, wyłamali drążek od automatycznej skrzyni biegów, wypchnęli pojazd i ukradli motocykl. Zdjecia dostepne pod adresem http://www.autoscout...0000000&asrc=st Motocykl całkowice seryjny z wyjątkiem czarnych crash padów oraz wydechu ze stali kwasowej marki Goetze. Prawy wydech w momencie kracieży był zdemonowany i nie został skradziony. Numery wybite na tłumiku: TYP 2003, e9 4413-97/24. W pobliżu wlewu do paliwa małe przebarwienie/rysa od zamka. Na tylnej feldze tak mniej więcej po środku przepolerowanie wielkości 2-3cm widoczne dość wyraźnie.Prawy dekiel silnika tzw. ósemka posiadał lekkie nadłamanie przy dolnej srubie mocującej. Było to zabezpieczone czarną masą uszczelniającą. Nagroda pieniężna w przypadku pomocy w odnalezieniu. Proszę o kontakt na adres [email protected]. numer silnika T715 - 140382
  4. Samboooo!

    Co tam u Ciebiee?

  5. Poszukuję kompletnego silnika do nowego modelu R6-tki rocznik 2006. Może być bez osprzętu. Kontakt: 507646399 [email protected] GG:2640211
  6. Poza tym, że muszę sobie podnosić głowę ręką jak wstaje z łóżka to jest ok. Jeśli chodzi o moto to po zobaczeniu materiałów z zewnątrz jestem zaskoczony że uszkodzenia są takie a nie inne.
  7. redline

    GSX-R CUP 2008

    Dzięki właśnie coś takiego miałem na myśli. Zrobię to z aluminum żeby dopasować w razie czego.
  8. redline

    GSX-R CUP 2008

    W K4 zegary przymocowane są do lampy. Potrzebny racingowy stelaż albo dorobić samemu mocowania do seryjnego stelaża. Robił już ktoś coś takiego?
  9. Sprawa ma się tak: Jeśli chodzi o GSXR to przy piątym biegu mamy rezystor 6.8kOhm, a przy szóstym 15kOhm. W najprostszym wydaniu wystarczy jeden z przewodów (w moim wypadku różowy) podłączyć przez wyżej wspomniany rezystor do masy. Spowoduje to jednak spadek obrotów na biegu jałowym i problemy z rozruchem na zimno. Polecam tą metodę na próbę bo jej wykonanie ogranicza się do 5minutowej roboty, a możemy zobaczyć różnicę i odpowiedziec sobie na pytanie czy warto iść dalej. Do budowy tak zwanego "smart TRE" potrzebujemy tranzystor,dwa rezystory i kawałek płytki na której to wszystko zlutujemy. Ja właśnie sobie coś takiego zmajstrowałem i muszę jeszcze tylko zapytać dealera suzuki o oryginalne wtyczki żeby całość była plug and play. Problemy z biegiem jałowym odpadają,na wszystkich biegach poza luzem mamy mape dla 5 lub 6 biegu. Jeśli chodzi o samo działanie to w mojej K4 dosyć wyraźnie zmalało hamowanie silnikiem po odjęciu gazu z niskich obrotów na pierwszych 3 biegach i ponowne otwarcie przepustnicy w tym zakresie jest jakby płynniejsze. Koszt wykonania wynosi niecałą złotówkę (bez wtyczek). Jeśli ktoś jest bliżej zainteresowany piszcie na priv, zapodam schematy.
  10. Witam. Po odkręceniu górnej części lagi trzeba wcisnąć sprężynę żeby móc zdemontować górną zatyczkę i wymienić olej. Czy orientuje się ktoś gdzie dostanę takie narzędzie ewentualnie jakis patent ułatwiający wykonanie tej czynności.
  11. Z racji tego, że narzeka się ostatnio na NGK głównie z powodu podróbek, chciałbym zapytać tych którzy posiedli tą tajemną wiedzę i są w stanie rozróżnić czy to oryginał czy bubel. Świece pochodzą z Intercarsu. Dodam tylko, że poprzedni komplet (również NGK CR9E) zrobił już 13tys i ma się całkiem dobrze. Oto zdjęcia: http://www.bikepics.com/pictures/1183013/ http://www.bikepics.com/pictures/1183014/
  12. Ja latam na 300v od paru sezonów i nigdy nie miałem powodów do narzekań. Wielu stunterów i zawodników leje właśnie to. Castrol Power1 Racing też jest dobry i do tego tańszy. Nie ma jednak róży bez kolców, kumpel po zmianie z półsyntetyka na syntetyk zauważył minimalnie głośniejszą prace silnika. Jak nie zamierzasz tyrać sprzęta non stop do odcięcia to kup 5100 a reszte kasy przeznacz na coś bardziej pożytecznego.
  13. Jak w temacie. Mogą być klejone. [email protected] 507646399
  14. Najrozsądniejsze wyjście choć jestem ciekaw jak sprawuje się ten nowy syntetyk motula (7100). W założeniu miało być to coś pomiędzy 5100 a 300V ale cenowo plasuje się bliżej tego drugiego niestety.
  15. redline

    GSX-R CUP 2008

    Opony tak czy siak trzeba będzie kupić ale 10 koła za pakiet nr.3 to dla mnie za wiele. Narazie kombinuje w ten sposób żeby załatwić jeszcze z 2 komplety tańszych D208 (jeden już mam) na treningi i kwalifikacje a na wyścig trzeba będzie już D209 (mam nadzieje że dwa wyścigi wytrzyma jeden komplet). To wszystko przy uwzględnieniu faktu że nie zmieni się regulamin pod tym względem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...