Sprawa ma się tak: Jeśli chodzi o GSXR to przy piątym biegu mamy rezystor 6.8kOhm, a przy szóstym 15kOhm. W najprostszym wydaniu wystarczy jeden z przewodów (w moim wypadku różowy) podłączyć przez wyżej wspomniany rezystor do masy. Spowoduje to jednak spadek obrotów na biegu jałowym i problemy z rozruchem na zimno. Polecam tą metodę na próbę bo jej wykonanie ogranicza się do 5minutowej roboty, a możemy zobaczyć różnicę i odpowiedziec sobie na pytanie czy warto iść dalej. Do budowy tak zwanego "smart TRE" potrzebujemy tranzystor,dwa rezystory i kawałek płytki na której to wszystko zlutujemy. Ja właśnie sobie coś takiego zmajstrowałem i muszę jeszcze tylko zapytać dealera suzuki o oryginalne wtyczki żeby całość była plug and play. Problemy z biegiem jałowym odpadają,na wszystkich biegach poza luzem mamy mape dla 5 lub 6 biegu. Jeśli chodzi o samo działanie to w mojej K4 dosyć wyraźnie zmalało hamowanie silnikiem po odjęciu gazu z niskich obrotów na pierwszych 3 biegach i ponowne otwarcie przepustnicy w tym zakresie jest jakby płynniejsze. Koszt wykonania wynosi niecałą złotówkę (bez wtyczek). Jeśli ktoś jest bliżej zainteresowany piszcie na priv, zapodam schematy.