Skocz do zawartości

koks

Forumowicze
  • Postów

    123
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    londyn

Osiągnięcia koks

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. fakt faktem slyszalem ze hornet najlepiej hamuje na originalnych hondowskich klockach do cbr600 . ja mam ebc stad moze ta roznica. a fzs 600 najbardziej mi zaimponowal wlasnie hamulcami.
  2. odnosnie jakosci triumpha 675 moge ci tylko powiedziec (siedze w anglii ) to sporo ludzi narzeka na silnik jako ze jakims cudem olej niesamowicie wpieprza i sporo silnikow sie pozacieralo. nie wiem czy to na 2007 rok rozwiazali ale trzeba czesto sprawdzac poziom oleju. no to tyle o jakosci triumpha
  3. No to ja nie wiem jakim ty fazerem jezdziles jak mowisz ze hornet ma lepsze hamulce od fazera. Ja ci powiem tak przez ponad rok mialem 2 te motocykle i hornet nawet z hamulcami w stalowym oplocie nie zbliza sie do fazera jezeli chodzi o hamulce.
  4. He Rys pytasz gdzie mieszkam. No chyba kawalek do mnie masz bo siedze w londynie :D i szukam czegos na kardanie mam jak na razie 3 opcje : honda nighthawk cb 700sc , honda cx 500 e , honda vt 500 e . co z tego wybrac jeszcze nie wiem.
  5. Ja mam ttr 250 w wersji RAID. ma ktos ttr 250 z tego forum? szukam dojscia do czesci
  6. no wlasnie jak to jest z tym cb 700 sc nighthawk. szukam info i powoli zaczynam sie zanim rozgladac. podoba mi sie glownie z trzech powodow : wyglad , hydrauliczne zawory i kardan. mam kilka pytan : jak jest z awaryjnoscia (co pada ,co sie psuje) , jak sprawa z serwisowaniem , gdzie mozna kupic czesci i materialy eksploatacyjne, jak z ekonomia i osiagami , i jak sie zachowuje w czasie jazdy.
  7. napisz jak to sie sprawuje z tym kardanem , jak to sie serwisuje i ogolne info. jestem zainteresowany tym moto. tzn tym modelem
  8. ok moja dziewczyna ma piaggio zip 50 . No i to troche wolno jezdzi . ale nie chce wstawiac akcesoryjnego tlumika ktory wrzeszczy jak cholera. dodam ze tlumik ma odcieta ta dodatkowa rurke i wyjete spod sprzegla te uszczelki coby lepiej szedl. ale to jeszcze nie to. wiec znalazlem zestaw 70 cc i to powinno pomoc. ale nasuwa sie pytanie czy to nie da w kosc reszcie silnika . jak to bedzie z ta niezawodnoscia bo jak do tej pory w standardzie jest rewelacja.
  9. no mam yamahe ttr 250 i problem z kupieniem czesci. Rzadki to motocykl w Polsce . Szukam czesci silnika albo CALEGO silnika , i inne czesci mile widziane. moj email [email protected]
  10. to co zrobiles nie ma nic wspolnego z wysokoscia i skokami zawieszenia - to samo mozesz miec w kazdym innym moto jezeli rama nie jest wystarczajaco sztywna ani zawiechy jakies wypasione
  11. przyczyna niestabilnosci nie jest wysoki skok zawieszen ale ich (zawieszen i ramy) niedoskonalosc. rama jest lzejsza niz w afryce a co z tym sie wiaze mniej sztywna a zawiechy sa robione ze tak powiem w standardzie bez szalenstw .
  12. no to ja dodam jeszcze swoje 3 grosze. Po pierwsze beben z tylu by bodajze tylko do '90 roku pozniej juz tarcza po drugie od '96 roku z przodu sa 2 tarcze. Ja mam wersje z jedna tarcza z przodu i z tylu. A co do tej sztywnosci ramy - otoz jak grzalem 160-170 na autobani to zauwazylem wezykowanie czyli generalnie sztywnosc ramy plus niewydolnosc standardowego zawieszenia zaczelo sie odzywac. Co mozesz zrobic? To co ja - na przod sprezyny progresywne (ok 400 zl plus robocizna) a na tyl akcesoryjny amorek (to troche drozsza impreza) . Ja na przod mam sprezyny hagona a na tyl zakupilem amor KONI. I sie jezdzi jak na innym moto ;) a co do tego spalania 4.5l na 100km hmmm - moj najlepszy wynik to byl chyba 5.2 albo 5.6 l 98 oktanowej ale bylem obladowany jak wielblad i z kobita na plecach . inaczej raczej nie jezdze bo to moj turystyczny motur
  13. ja to zrobilem w swoim hornecie. i jest rewelka. lepsze prowadzenie, mniejsze shimmy i zapomniales dodac lepszy wybor kapci bo do 16 za duzo ich nie ma.
  14. tak roznia sie . wymienialem kolo z 16 na 17 i tarcze tez musialem wymienic - otwory na sruby nie pasuja.
  15. zamontuj kolo 17'' od horeta 2000 - 2002. niweluje te trzepanie kiera (shimmy) . wiem bo to sam zrobilem. te 16 calowe przednie kola to najwieksza mina.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...