ponczo Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 udana udana nieznasz się poprostu kto ma ten wie o co chodzi :twisted: :mrgreen: :icon_exclaim: udana udana mam ja tdr50 jeździ 100km\h a tdr125 jeżdzi owiele więcej :icon_question: to udany model tych motorów :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Probowal z was ktos wheelie albo endo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Probowal z was ktos wheelie albo endo ? :icon_razz: ja prubowałem zaje fajnie :icon_question: :wink: ja prubowałem zaje fajnie :icon_exclaim: ej na co zwrucić uwage kupujonc tdr 125 ziomki :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 ej na co zwrucić uwage kupujonc tdr 125 Nie chcę być złośliwy, ale proponuję na początek słownik ortograficzny :icon_question: a potem... Nasłuchać czy nie ma stuków w silniku, czy rama jest prosta i nie spawana, czy plastiki nie były klejone, luzy w zawieszeniu i łożyskach kół, stan napędu i opon, oczywiście numery ramy i silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 crossy.gif ja prubowałem zaje fajnie buttrock.gif :icon_question: . Bardziej mi chodzilo o osiagniecia/rekordy/filmiki/zdjecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTesX Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Witam!Od wczoraj jestem szczesliwym i to nawet bardzo^^ posiadaczem TDRki 125.Narazie neistety duzo nia nie jezdzilem bo klocki wyczailem mozna powiedziec na styk, zaczynala juz blacha trzec prawie o blache, ale to nic nie szkodzi nowe sa juz w drodze:))Ale tak to tdrka prezentuje sie swietnie ,zadnych wyciekow stukow czy czegos w tym rodzaju.Tez zastanawiam sie cazy jest zablokowana czy nie, niby gosciu mowil ze leci jakies 90-km/h i dalej niechce ale mi sie wierzyc niechce bo wczoraj jak wystartowalem to na 4 biegu mialem juz 85 i juz musialem hamowac bo prosta nie pozwalala:)) jak tylko przyjda klocki to zaraz ja wyprobuje na dluzszej prostej.:wink:pzdr. ps: fotki jak tylko bede mial czas to wrzuce:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek7 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Mam kilka pytań technicznych, czy:-tdr 125 ma opony bezdetkowe?? i jakie ma dt 125 -mozna regulowac zawieszenie, jezeli tak to, z przodu i z tylu?? Chodzi mi o tdr i dt=D Prosze o odpowiedz na te latwe pytania.Bede wdzieczny dla tego kto to zrobi ;) =D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTesX Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 wlasnie tez chcialbym wiedziec czy mozna regulowac przednie zawieszenie poniewaz nie wiem czemu ale przednia lage mam jakies 2 milimetry nizej od drugie??? :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTesX Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 czy ktos wogole zaglada do tego tematu?Potrzebuje kogos kto znalby sie i mogl odblokowac tdr 125 z 2000r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guzik1 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Yamaha TDR 125 ma takie same blokady jak DT 125. U Yamahy TDR i DT występuje taka "przepustnica" na wydechu. Jeśli motor jest odblokowany owa "przepustnica" otwiera się przy 6000 obr/min, jednak jeśli motor jest zablokowany przepustnica się nie otwiera, lecz zamyka i motor zaczyna się dławić. Jeśli komuś zależy aby motor był bardzo oszczędny radzę nie przekraczac 6000 obr/min. Wracam do sprawy: Przepustnica (na wydechu) sterowana jest linką od gazu. Cały system nazywa YPVS, czyli YAMAHA Power Valve System. [system ten reguluje przepustowość kolektora wydechowego w celu podniesienia ciśnienia tłoczonej do cylindra mieszanki i uzyskania lepszego napełniania, a w konsekwencji większej mocy silnika.]Sterowanie linką znajduję się po lewej stronie motocykla, w obudowie o ograłym kształcie do którego do "chodzą" dwie linki. Aby odblokować motor będzie trzeba zdjąć układ wydechowy i obrócić "przepustnicę" o 180 stopni (możliwe że trzeba również poluźnić linki), aby otwierała się a nie zamykała kiedy silnik osiągnię wyższę obroty. Druga blokada znajduję się w wydechu, w dyfuzorze, jest tam wspawana taka ścianka dodatkowa która zmniejsza objętość dyfuzora i tym samym ogranicza swobodny przepływ spalin.Po tych zabiegach TDR-ka powinna mieć prędkość maksymalną na poziomie około 140km/h (licznikowe).Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Witam a wie ktoś jak zdjąć blokade z modułu w tdr bo mi sie wkręca na 6500 i zaczyna przerywać na luzie kręci tak do 8000 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoLlI Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Jestem posiadaczem Yamahy TDR z 2003 roku.Mam 4 tyś przejechane i jest ogolnie w cacy stanie.Co do blokad to sam ją chciałem odblokować ale chyba z tego zrezygnuje bo za rok mam zamiar kupić BMW GS 650F.Yamaha podajze od 2000 roku nie jest blokowana przy zadnym dyfuzorze, itd...jedyną blokadą jest moduł zapłonu.Dzwoniłem w tej sprawie do serwisu Yamahy w Warszawie i gościu powiedział, że trzeba wymienić cały moduł za drobną opłatą 1500zł!!!!! Pogieło psa i bude...czytałem, że można przy nim pogrzebać ale do tego trzeba mnieć wykwalifikowanego kolesia no i nie ma pewności, że wszystko będzie na cacy...Ja swoją osobiście jechałem coś ponad 100 może koło 110 i nie czułem tego "ujęcia" mocy dlatego zastanawiam się co może być nie tak...osotatnio wlałem lepszy olej (jeździła na gównie orlenowskim)dokładnie to wlałem olej sthila do pił które się kręcą do 12tyś obrotów!!!Różnica była odrazu...inny dzwięk...bardziej agresywny...i dużo lepiej się wkręca na obroty i przyspiesza!W niedalekiej przyszłości zamierzam sprzedać ją więc jak są jacyś chętni to cena jaka mnie interesuje to 7400zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Witam wie może ktos ile trzeba wlać oleju to przednich teleskopów bo chce wymienić simmeringi ale niewiem ile wchodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Zapytaj w dziale z serwisowkami tam pewnie beda wiedziec :]POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 podobno 150ml z tego co pamietam ale nie na 100% bo jeszcze sie z kumplem wkurzalismy ze nie starczy do 2 moto jak on miał TDR ja TENERE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.