Skocz do zawartości

NoLlI

Forumowicze
  • Postów

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O NoLlI

  • Urodziny 12/13/1987

Osobiste

  • Motocykl
    Ducati 748S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2432311
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Żary

Osiągnięcia NoLlI

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. No właśnie przód mam showa, mam 2 mocowania amora skrętu. A powiesz mi może, która to śruba spustowa od oleju? Powiem szczerze, że mam pewien problem z moto... ubywa trochę oleju, nie widać żadnych przecieków, nie dymi na niebiesko, tylko czasami jak mocno przycisne albo podczas szybkiej redukcji, to strzeli małym czarnym prawie nie widocznym czarnym obłokiem. Ubywa mi płynu od sprzęgła i zrobił się trochę czarny, mętny. Nie wiesz czego to może być wina? Jakiś simering?
  2. Właśnie zastanawiają mnie te różnice, bo wiele "S" widziałem ale każda jednak się troche różniła. Widziałem wersje "S" z felgami Marchesini (przepięknie to wygląda), a u mnie są zwykłe. A nie wiesz może gdzie mógłbym dostać tą śrubę do odpowietrzania sprzęgła? Bo niestety ukręciłem ją :banghead:
  3. A zawieszenie? A zawieszenie? Mocą też się różnią?
  4. Tak się zastanawiam jakie są te mniejsze i większe różnice między tymi motocyklami.Czy coś jest zmienionego w silniku? Powiem szczerze, że wiedza na ten temat w internecie jest dosyć uboga.Czy można poznać po samym numerze ramy wersje?
  5. Jeśli ktoś zamierza przepłacać za naklejke "ROMET" za to samo co może kupić w Biedronce to jego sprawa.
  6. Chińczyk z marketu czy od kingway-a to jest jedno to samo, części identyczne, romet to samo...teraz rozchodzi się tylko o serwis, markety go nie zapewniają, a w kingway'u za wszystko mimo iż na gwarancji płaci się jak za zboże, lepszym rozwiązaniem jest podarować sobie gwarancjię i jak coś padnie to samemu zrobić.Są strasznie proste konstrukcyjnie, a części na allegro jest pełno.
  7. NoLlI

    łoś

    Większość chińczyków nawet nie jest blokowane specjalnie, a z tą mocą to troszke przesadzili...na bank tyle nie ma
  8. Palił się przy przekręcaniu kluczyka.Problem rozwiązany...jednak od pompy paliwa! Najpierw odczepiłem kable od pompy, przekręciłem kluczyk i nie wypaliło go...myślałem że pompa do wymiany, po dalszych oględzinach okazało się że styki są strasznie zaśniedziałe i zware robiło.Przeczyszczone i problem rozwiązany.Dzięki za chęć pomocy
  9. skana wrzuce ale później, teraz nie mam technicznej możliwości.Z tego co mniej więcej wywnioskowałem, to ten bezpiecznik idzie do startera na kierze, do zielonej lampki od biegu neutralnego (nie świeci po mimo wbitego luzu) i do skrzyneczki ale co to jest to nie mam pojęcia...teraz co to może być.Zerwany kabel...?
  10. schemat mam ale po niemiecku i mało co z niego rozumiem :/
  11. nie wiem czy przebicie.Coś trzeliło podczas jazdy i koniec.Nie poszedł główny bezpiecznik od akumulatora tylko ten jeden od zapłonu (injection) czy jakoś tak.Wszystko inne działa.Kolega mi mowił, że by może pompa paliwa się zatarła.Jestem laikiem w tych sprawach...
  12. Witam.Tak jak w temacie.Wczoraj podczas jazdy jak wrzucałem bieg moto zgasło.Przez moment myślałem, że to rozrząd strzelił czy co, bo mi troszke stukało z prawej strony silnika.Moto musiałem holowac, gdzie na miejscu się okazało, że bezpiecznik od zapłonu sie zjarał...włożyłem 2, przekręciłem kluczyk...znowu.Z 3 to samo.Nie mam pojęcia co się stało.Moduł zapłonu?Pompa paliwa?Proszę o podpowiedź.
  13. Ten kabel co mi się przetarł to wychodzi cała wiązka od stacyjki
  14. Chyba znalazłem rozwiązanie tyle, że narazie nie mam jak tego sprawdzić (pogoda).Znalazłem przetarty kabel, tzn. wiązka cała przy główce ramy, odkleiła się izlacja i niebieski kabelek przytarł się do samego drutu.Dlatego bezpiecznik się jara podczas jazdy, przy ruchach kierownicy.Wydaje mi się, że zaizolowanie tego albo nawet zalanie silikonem powinno wystarczyć.Już się nie moge doczekać aż to sprawdze.Dostęp tam jest troche utrudniony ale lepsze to niż regulator...Musze jeszcze sobie skołować voltomierz wtedy sprawdze jakie jest ładowanie na aku... Wielkie dzięki za pomoc jak to naprawie to postaram się napisać czy ten kabelek był przyczyną.
  15. mam, ostatnio właśnie podładowałem aku.Możliwe, że regulator napięcia, bo jak sie kawałek przejade to wszystko gaśnie na sekunde potem sie zapala ale już słabiej świeci.Moto chyba za dużo prądu ciągnie z aku i się bezpecznik pali.A gdzie wogole jest ten regulator?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...