Skocz do zawartości

MateuszEnduroboyz

Forumowicze
  • Postów

    325
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MateuszEnduroboyz

  • Urodziny 04/30/1990

Informacje profilowe

  • Lubię
    enduro
  • Skąd
    Puławy

Osobiste

  • Motocykl
    wyczynowy :D
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7300885
  • Telefon
    609294568
  • Strona www
    http://www.enduroboyz.republika.pl

Osiągnięcia MateuszEnduroboyz

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. Nie powiedziałem ze nie dostaje nogami do ziemi tylko nie wygodnie sie jezdzi dla mnie za wysoko połozone siedzenie i wydaje mi sie ze srodek ciezkosci. Jezdziłem zarowno starym poczciwym LC4 i EXC530 2008r i w obu egzemplarzach czułem to samo. Miałem wczesniej husqvarne tez było inaczej ale to tylko moje prywatnie nic nie znaczace i nie wnoszace do tematu zdanie. A uwazam ze jesli chodzi o awaryjnosc motocykli 2007/8 to przy regularnym serwisie zeby zawodził to trzeba sie dobrze starac zeby cos wysiadło:) Pozdrawiam i życze udanego zakupu i trafnego wyboru.
  2. mam Yamahe YZ 426F z 2000r dbam o nia,serwisuje,zmieniam olej co 5MTH piore filtr co jazde,co 2 zmiany oleju filtr i ostatnio jadąc spokojnie po asfalcie staneła mi korba na wale. Co do KTMa dla mnie moze dlatego ze jestem niski bo 175cm zle sie jezdzi. Kumpel ma YZ 125 2003r przyjechała z USA prawie tam nie uzywana przjechane moze kilka razy po prostej drodze juz wkłada 3tłok i zmienia korbe a jezdził nią 1,5roku amatorsko.
  3. Witam czy mogłby ktos mi podac jakie mają byc luzy zaworowe w 426?? bo słysze juz zawoorki musze to w koncu zrobic.Przepraszam ze nie ten dział ale niestety w mechanice nie doczekał bym sie odpowiedzi.Pozdrawiam
  4. Gadimex czy mozesz mi powiedziec co masz do gaznika dellorto z Husqvarny?? Bo akurat opinia z huską jest zgodna z moją ale mysle ze tam sie je*ie wszystko ale akurat gaznik nie zawodzi:) Zreszta montowany był w LC4 i tam tez spisuje sie super:) Pozdrawiam. Niebieskie RLZ :buttrock:
  5. Ja w 426 mam osłony chłodnicy aluminiowe firmy bodajze works costam (jutro sprawdze i napisze dokładnie) i mysle ze są fajniejsze od tych wyzej podanych poniewaz zakłada sie je za chłodnicą i od przodu chłodnice chroni taka plastikowa jak pokazał theNaturat a ta dodatkowo oprucz ochrony kieruje strumien powietrza na silnik i otrzymujemy dodatkowe chłodzenie :biggrin: Ja jestem mega zadowolony. Jesli chcesz moge zrobic fotki jak to wyglada.
  6. Po przeczytaniu całego tematu Twiedze ze moderator powinien robic cos z wypowiedziami "machanikow" co to za rady ?? Jeszcze ktos kto sie chce czegos nauczyc przeczyta i bedzie przepalał wode z filtra?? Uwazam ze jedynej mądrej odpowiedzi udzielił thefex przede wszystkim czyscic czyscic i jeszcze raz czyscic filtr powietrza !! moczyc go w specjalnie do tego przeznaczonym oleju !! Czy motocykl został przystosowany do jazdy na wode ?? Czy to jakis nowy typ ?? Bo zawsze uczono mnie o mieszance paliwowo powietrznej a nie wodno paliwowej !! Skoro wymyslono filtr powietrza to ma on swoje okreslone zadanie !! Gdy nie bedzie on spełniał swojej roli nie liczmy na prawidłową prace motocykla. Wiec moze troche dbajcie o sprzet i myslcie co piszecie !!
  7. Moto zachowuje sie jakby miało autodekompresator. Silnik sprawdziłem nie dymi (palony na zimnym silniku) moc jest ok , zawory po regulacji,rorzad ok. Takze znawcy tematu był autodekompresator czy moze zawor podparty ktorys??
  8. Wiec mimo tego ze nie posiadam LC4 mam stycznosc z nim cały czas wiec pozwole sie wypowiedziec.Koła włozysz bez najmniejszego problemu i bedzie wszystko ok. Koła nie obcieraja o wahacz ale obawiam sie ze bedziesz musiał zamontowac inny slizg łancucha bo on stanowi problem przy kołach SM.
  9. Ostatnio zakładałem koła SM z Husqvarny (zebatka w prawej strony) do YAMAHY YZ (zebatka z lewej strony) i nie ma zadnego problemu wszystko pasuje kwestia doboru tulejek pozdrawiam:) A co do jazdy na kołach SM po prostu bajka :)
  10. wg kolegi rady jest wszystko szybko prosto natomiast wg mnie sprawa skomplikowana , wiadomo ze w kregu hard enduro nie mozna odwalac fuszerek i kosz wymaga wymiany lecz ze wzgledy na chec jazdy i trudnego dostepu czesci mozna to pospawac (pod warunkiem ze dobrze) włozyc w tokarke i srobowac to dobrze wyrownac zeby kosz był w miare wywarzony.Mysle ze ten zabieg nie zaszkodzi ale jezdzac na tym koszu polecam szukanie okazyjnie oryginalnego:) kumpel w TE spawał piaste a pekła na kilka czesci i działa i jezdzi juz ponad sezon:)
  11. Nie wiem ktory to rok huski ale luzy zaworowe 0,10 ssace 0,15 wydechowe. Jesli juz chcesz robic takie manewry to zdejmij głowice sprawdz stan zaworow i je dotrzyj pastą. CO do łancuszka rozrzadu to oryginalny jest minimalnie drozszy od DIDa ,co do ustawienia rozrzadu zdejmujesz dekiel z koła magnesowego i kropka na kole rozrzadu gornym ma sie zgrywac z płaszczyzna głowicy w strone tylnego koła a koło magnesowe ma byc w poziomie (rowno z nadlewem na karterze) w strone przedniego koła.Instalacja zapłonowa w husce jest do dupy ale jesli moto pali i sie wkreca to tego bym sie nie czepiał.
  12. z tym didem to jest dzwina sprawa , zalezy na jakim łancuchu jak jest nabite na niektorych n ic nie nabite na innych DID a na jeszcze innych D.I.D :banghead: w Husqvarnie łancuszek od seby starczał mi na 200km :lapad: Kup oryginał w salonie bo wbrew pozorom nie wielu producentow zakłada DIDy produkujac motocykle.
  13. moge napisac ze pisałem ostatnio do nowego własciciela zapytac jak chodzi moja była TE i powiedział ze znowu zawiodła (wymieniał łancuszek rozrzadu w serwisie i robił przeglad wiec mozemy wyeliminowac twierdzenie ze po prostu ja ja zle naprawiałem lub zle nia jezdziłem:))
  14. ustawiam tak jak mowisz :D tam na magnecie sa 2 znaki obok siebie mniej wiecej 3-4mm od siebie na ktory ustawic??No i sprawa autodekompresatora wyglada tak ze poprzedni własciciel sie go pozbył.POwtarzam ze kopie sie jak 2t;/
  15. Witam czy jest ktos w stanie mi pomoc?? Nigdzie nie moge znalezc danych dotyczacych ustawienia rozrzadu:( Znalazłem w angielskiej fiszce ze dolny znak zgrac a na gorze rozno z głowica wydech ex w strone przedniego koła ssace in w strone tylnego ?? Czy to prawda?? bo po ustawieniu z ten sposob motocykl nie bardzo ma kompresje:( wydaje mi sie ze jest cos nie tak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...