Skocz do zawartości

Lucass

Forumowicze
  • Postów

    896
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Lucass

  • Urodziny 09/13/1988

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    dziewczyny, motoryzacja szerokopojęta, kompy, piwo
  • Skąd
    KĄTOWNIA

Osobiste

  • Motocykl
    bardzo fajny
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.msi.piwko.pl

Osiągnięcia Lucass

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze

KANDYDAT NA MOTONITĘ - tańczący na ladze (22/46)

0

Reputacja

  1. Hej. Problem jest taki. Klamka łapie na samym starcie ok 3 mm od wciśnięcia. Koło się nie blokuje. Co może być problemem? Nowy płyn hamulcowy yamalube 5.1, tłoczki czyszczone, klocki nissin nowe. Przed wymianą podzespołów o których przed chwilą wspomniałem był podobny problem z tym że blokowało czasami koło. Podczas jazdy co kilkadziesiąt kilometrów zdarzy sie tak że klamka jest normalnie miękka. Ale większość jazdy jest b.twarda. Proszę o porady
  2. Na twoim miejscu zrobił bym tak: 1- zmienił świece na irydową Denso o oznaczeniu IX24 i ją wygrzał (gaźniki dellorto sa ciężkie w odpalaniu na ciepło, dobra swieca pomaga) 2 - Sprawdził luzy zaworowe. Jesli są za ciasne niż książka każe poprawił. Możesz na probe ustawić nieco większe luzy zaworowe (0,2-0,25), niech klepie i sprawdził czy sie poprawi. 3 - Na koniec powinieneś ustawić śrubę od mieszanki, procedurę regulacji masz w manualu zajrzyj koniecznie.
  3. http://img23.imageshack.us/img23/2829/uwagas.jpg http://img163.imageshack.us/img163/3950/20070607.jpg Skradziony w Płotach koło Zielonej Góry... Podobno może byc gdzieś w okolicach leśniowa w i łagowa na trasie ZG - Krosno Odrzańskie wiec jak ktoś tam przebywa czasem to warto żeby zwrócił uwagę.... W moto siedzi kupa pracy, koles , zajebiscie kreci śrubami poza sovietami też i japsy w zasadzie tym żyje, wiec warto mu pomóc... Telefon na pierwszym zdjęciu.
  4. Nie wprowadzajmy kolegi w błąd. XL500 FT500 to seria hondy z mokrą miską olejową i tradycyjną głowicą NX500 ma głowice radialną RFVC Na 90% będzie pasować głowica od slr fmx nx xl xlr xr Popatrz w fiszkach, numery mogą byc inne ale jesli np. ktoś zmierzy Ci to i rozstaw śrub będzie ten sam, a zawory będą miały takie same średnice to bez wahania uznałbym ze będzie pasować. Dla przykładu głowica z XL600R (średnica tłoka 100) działa w XR600 (średnica tłoka 97,5). Najlepiej szukałbym jak najświeższej, od np. slr czy nx http://cgi.ebay.de/Zylinderkopf-komplett-H...%3A1|240%3A1318
  5. Ja bym sie tam nie bawił w dorabianie. (nowe koniecznie musi wyjść wiele drożej niż dorabianie). Z tego co sie orientuje cena nowych prowadnic nie jest chyba zaporowa.
  6. Zrozumiałem tak: z kopki pali, Bez problemu czy nie ma kopki?? na zapych od pierwszego obrotu kołem tak? rozrusznik kreci wałem korbowym jak szalony przy wkręconej świecy? Mierzyłeś sprężanie podczas kręcenia rozruchajem? Zmierz i powiedz jakie jest.
  7. A tu manual: http://rapidshare.com/users/WJ4JYV
  8. Zaje*iscie. Poziom w Polsce jak widać coraz wyższy :)
  9. A przy odłączonym dekompresatorze z kopki pali?
  10. Czy bedzie pasować dowiesz sie ze strony http://bikebandit.com/ (jesli numery sa identyko to masz pewność) Uzywki szukaj na ebay.... http://search.ebay.de/search/search.dll?so...ntrypage=search
  11. Ok. mam dziś dobry humor wiec powróżę sobie z fusów, ale zaznaczam że sie nie znam, całe szczęście ze nie tylko ja mam ten problem na tym forum i nie czuję sie odosobniony. Uszczelniacze zaworowe raczej nie bo jak prowadnice zdrowe to nie powinno mocno kopcić ewentualnie ciut ciut u samej góry obrotów. Stawiam na to ze moto sie przegrzało kilkakrotnie przy docieraniu, albo świeża choinka styrała pierścienie (o ile był szlif) i pierścienie podziękowały za współpracę. Wiec zalecam, pojeździć tak jeszcze chwile, moze sie odwiesi (a nuż to była jakaś głupota w stylu wywalało odpowietrzeniem olej do filtra) kupić odpowiednio nowo dobrany komplet pierścieni i zmienić, skręcając głowice z użyciem dynamometryka. Można splanować, można dać na uszczelke hylomar celem wykluczenia jakis przecieków przez uszczelkę ale jakos tez w to watpie bo moto by nie miało kompresji bądź by ją traciło choć pewności nie mam. A i jeszcze jedno przy okazji zapytam, bo kilka razy widziałem kopcące moto zaraz po wymianie oleju (mimo odpowietrzenia poza puszka filtra np. xl500), które ustawało jakoś po rozgrzaniu silnika nie potrafię sobie tego wytłumaczyć :P
  12. Spotkałem sie z tym w aucie, producent podawał luzy zarówno na ciepłym i na zimnym. Auto to suza swift, ale nie mam siły teraz odkopywać manuala zeby udowodnić.
  13. :) morowo, jak zawsze z resztą.
  14. zblokowany kopnik nie musi koniecznie oznaczać zatartego silnika, choc jest to faktycznie prawdopodobne. Wszystko wyjdzie przy probie odpalenia tego na zapych, lub np. probie przepchania moto na biegu bez swiecy wiec moze nie spekulujmy. Jesli moto ma jakies dokumenty do rejestracji i odpali bez bólu to po lekkiej negocjacji mysle ze cena nie powinna byc zła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...