_Ra_ Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Podczas deszczowego wyjazdu na tor, została mi zwrócona uwaga, że powinienem w wannie (owiewki torowe) mieć korek i na takie warunki go wyjąć, żeby woda swobodnie spływała. Faktycznie po jazdach miałem tam pełno syfu, ale pogoda się poprawiła i woda rzecz jasna odparowała. U nikogo takiego rozwiązania nie zaobserwowałem, a "wanna" i "korek" to nie najlepsze słowa kluczowe dla gógla. Rozumiem, że korek kupuje się faktycznie w sklepie hydraulicznym. W którym miejscu się to wierci? Ktoś może podesłać zdjęcie rozwiązania albo krótki opis. Faktycznie warto to robić, czy to dmuchanie na zimne? Wolę zapytać, zanim potnę owiewki torowe. Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 proszę Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Kupujesz w sklepie elektrycznym lub innym markecie takie gumowe dlawiki do przewodow .Sa one roznych rozmiarow ale wystarczy taki cos okolo 10mm sr..Wiercisz w dolnej owiewce ,przewaznie dwa otwory w najnizszych miejscach i tam montujesz te dlawiki .Sa one gumowe wiec jak wywiercisz odpowiedniej srednicy dzurke to ladnie beda pasowac . Zabieg sie wykonuje zeby w razie defektu silnika olej nie wylecial na tor a w przypadku deszczu wyciaga sie zeby woda wylatala na tor .Bez tego nie puszcza cie na zadnym badaniu technicznym przed zawodami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Niesmiertelny a możesz jakiegoś liniacza podesłać jak to wygląda? Muszę cos takiego sobie ogarnąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 dławik gumowy lub zaślepka dławika - tego szukaj w elektrycznym. Duży wybór średnic - w rozmiarach metrycznych i PG. Coś takiego http://sklep.elektrotek.pl/DLAWIK-GUMOWY-ZASLEPKA-PG21-IP55-SCAME/47527/produkt.aspx lub takiego http://www.katalog.onninen.pl/index.php?act=produkt&id=627610 Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Albo jako "dławnica gumowa". Drobiazg, kosztuje grosze, a pół dnia szukałem po mieście. Dzięki za informacje. Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 A ja mam takie pytanie, po co właściwie czyści się opony z piasku szczotką przed założeniem koców? Ma to jakiś cel oprócz wyczyszczenia opony? Bo przecież te kilka ziarenek i tak odpadnie po paru obrotach koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 ja czyszczę, żeby np. koców nie brudzić i nie pociąć ich gdyby na oponie było coś więcej niż piasek... wiesz do gorącej opony jest w stanie się przykleić różne dziadostwo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 W glowniej mierze chodzi o to zeby koce jak najlepiej przylegaly do opony ,rownomiernie na calej powierzchni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom85 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 opona lepiej dostanie cieplo , zwlaszcza jak przyjechales na SD w ostatniej chwili i masz slaba miejscowe , wiec musisz przejechac spory kawalek po depo i zebrac na opone duzo piachu :)no i wydaje mi sie ze koce beda ci dluzej sluzyly czyste i nieprzepalone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) A nie po prostu po to aby żaden syf na oponie się nie zapalił w kocu? Może to dorabianie teorii to trochę na wyrost? Edytowane 29 Sierpnia 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Sikor pewnie tez masz racje ze moze cos takiego sie wydarzyc .Ale konkluzja jest taka ze ,co by nie bylo i napewno nie zaszkodzi trzeba czyscic i tyle :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Takie moje male spostrzezenie.Pare sezonow temu kupilem cisnieniomierz elektroniczny ,kosztowal cos okolo 70 zl wiec nie najtanszy :)Najwazniejsze to to ze po jakim czasie uzytkowania sprzet chyba traci dokladnosc ?!a wydawalo mi sie ze elektroniczny raczej nie powinien .Przy pomiarze samochodowym to nie ma znaczenia czy jest troche w jedna lub w druga ale w wypadku opon wyscigowych to juz raczej takOd paru treningow mialem klopot z tylna opona ,niby cisnienie ustawione dobrze a opona zuzywala sie jakby bylo troche za duze cisnienie ?!Wszystko zwalalem na to, ze jednak dupowato odkrecam gaz albo te opony tak maja ,Ale tak samo odkrecajac gaz juz na pirellkach i to nawet diablo superbike oponka zuzywala sie slicznie a te Gp racery MASAKRA ! (ale nie pomyslalem ze na pirellkach jezdzilem dwa sezony temu)No i zrobilem maly test sprawdzilem cisnienie na innym sprzecie i okazalo sie ze jednak moj zaniza wartosci zmierzone ?????!!!!! i chyba z tego wynikal problem .POgrzebalem i wyczytalem ze rzeczywiscie co jakis czas powinno sie kalibrowac cisnieniomierz ,ale nie wiem czy w naszych warunkach i przy okreslonych miernikach to wogole mozliwe .Moze ktos madrzejszy potwierdzi albo i nie moje spostrzezenia ,ale widze ze chyba trzeba co jakis czas poprostu kupowac nowy ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 (edytowane) Każde urządzenie pomiarowe - jeśli wymagasz od niego konkretnej dokładności - powinno być kalibrowane/sprawdzane. Chcąc faktycznie polegać na pomiarze ciśnienia kup przemysłowy manometr posiadający możliwość kalibracji / korekty wskazania pracujący w interesującym cie zakresie ciśnienia i dopasuj odpowiednie złącze. Koszt kalibracji powinien się zawiązać między 50 a 200 pln (tak strzelam bo nigdy pojedyńczych manometrów nie wysyłałem do kalibracji bo sprawdzamy je sami, na miejscu a jak któryś nie mieści się w tolerancji leci na śmietnik. Ktoś kto prowadzi warsztat samochodowy powienien tutaj orientować się lepiej bo manometry do sprawdzania ciśnienia sprężania zwykło się sprawdzać). Jak nie zależy Ci na papierze spora część szanujących się zakładów produkcyjnych posiada u siebie urządzenie do sprawdzania manometrów. Kwestia tylko znalezienia dostepu do takiego urządzenia. EDIT: Dodam tylko, że nawet nowy miernik ciśnienia może być obarczony błędem pomiarowym. Dokładność takich mierników zależy albo od dobrej woli producenta, albo jest czysto przypadkowa. Chcąc polegać na takim pomiarze od razu zapomnij o "dedykowanym" do pomiaru ciśnienia w oponach mierniku, bo generalnie należy je traktować jak te zabawkowe termometry z marketów - po prostu zwykły gadżet. Edytowane 9 Września 2013 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 NO i czlowiek znowu bogatszy o doswiadczenie :) A dalbym sobie reke uciac ze jest wszystko dobrze z cisnieniem !!! i co ?! I bym teraz kur... nie mial reki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.