Skocz do zawartości

niepozorny zapier....


Katsumoto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja tam wolałbym 100 w tylnim niż pińcset w przednim napędzie , golf i tak prowadzi się jak wóz drabiniasty z 19 wieku więc po zakrętach tym nie pociekasz , zostaną ci tylko wyścigi na ćwiartkę albo od świateł do świateł tyle dobrego z tej mocy ....

 

Misiek

 

Ale Cale Forum wie, ze jedynym zaje bistym doopowozem jaki anywere zostal made jest MATIZ ( co juz nijak ma sie do Twojej teori o tylnym napedzie, wiec jak ? ? ?

 

@Finczer

 

Umoczylem kiedys 36 000 DM w tuningu i powiem Ci tak,

 

nie baw sie w jakies tuningi, bo z Trabanta odrzutowca nie zdjelasz.

 

Kup od razu cos co ma ta moc i wtedy lekko mozna Podciagnac / poprawic.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria była 130km

W tej chwili jest 150km i 380nm.

Takmyślę o tym, i w sumie to nie wiem ile nalotu ma ten silnik. To zrobienie 170% mocy nominalnej może się źle skończyć

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria była 130km

W tej chwili jest 150km i 380nm.

Takmyślę o tym, i w sumie to nie wiem ile nalotu ma ten silnik. To zrobienie 170% mocy nominalnej może się źle skończyć

jak już masz tyle niutów to ciesz się że Ci przeniesienie napędu się jeszcze kupy trzyma, no i jak masz skrzynie 6stke to na najwyższym biegu ostrożnie z przyspieszaniem...., a poza tym po co więcej koni do golfa na seryjnym zawieszeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..

 

RWD albo szukasz punktu zaparcia do zderzaka , albo wciskanie palcami gazu a pięta hamulca co jest niewygodne...

Lepiej jest przełożyć lewą nogę po strzale ze sprzęgła szybko na hamulec niż się tak babrać jak ty mówisz :D

 

I nie uwzględniłeś poważnej wady jarania laka w FWD, po chwili jarania gumy dym zaczyna wlatywać do kabiny kratkami od nawiewów i cały środek łącznie z tobą i ciuchami potwornie je*ie gumą, lipa potem z foczkami jest bajerować :D

 

Fitch odpuść sobie. Potężny moment jaki w dieslu się generuje, wykańcza napęd, sprzęgło, półosie, przeguby, łożyska w skrzyni, poduszki, wszystko aż trzeszczy. Będziesz miał zaraz worek bez dnia.

I w dodatku będzie problem z trakcją na wyjściach z zakrętu bo nagły przyrost momentu może zrywać trakcję.

 

Lepiej ten hajs wsadzić w jakiś bilstein b6, zwrotnice z s3 co by KWSZ się poprawił, i poliuretany w tuleje. Poprawia się trochę prowadzenie, choć kumpel co miał takie mody w Leonie, to wsiadając do mnie do seryjnego Civica, nie mógł się nadziwić jak się Honda lekko i zajebiście prowadzi, więc na cud nie ma co liczyć niestety.

Edytowane przez IZO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej jest przełożyć lewą nogę po strzale ze sprzęgła szybko na hamulec niż się tak babrać jak ty mówisz :D

Albo na rybkę. Ostro w lewo, ostro w prawo, but w podłogę i musi zerwać.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Takmyślę o tym, i w sumie to nie wiem ile nalotu ma ten silnik. To zrobienie 170% mocy nominalnej może się źle skończyć

 

powiem tak

jak masz siana jak olsen to masz wszystko w dupie i robisz co chcesz

ale jak nie masz siana a chcesz mieć większego to finansowo zawsze bardziej opłaca się swapik , chyba że masz nie wiem uturbione 5l v8 w benzynie i nie ma już nic większego żeby włożyć ale to biednemu nie grozi ....

 

dobry tuning silnika czyli nie wiercenie dziur w dolocie albo oszukiwanie rezystorem czujnika temperatury w monowtrysku, jest zawsze drogi , droższy niż kupić większy piec i modyfikować auto pod niego , a żywotność spada zawsze i spalanie rośnie jak chcesz tym jeździć na codzień to finansowo cię wykończy....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Latal sobie kiedys taki niepozorny Cosworth ..z tym, ze Escort - w WSMP, tak zdlubany ze co wyscig remont pieca, stad zastepowala go czesto DTMowska Bavarka w tych samych barwach naturalnie Lotosa :)

 

Oczywiscie ona juz nie byla niepozorna :)

Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

               

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://subaru.autoteam.pl/vivio,sprzedam,152036.html

 

 

ja kiedyś to miałem okazje kupić ze zjebaną skrzynią automatyczną ( nie wrzucała ostatniego biegu i wsteka ) za parę groszy ciekawe jak taki kompresor się zbiera , moc jak w tico :D

 

aczkolwiek subaru z lat 90 silniki mają tragiczne jeśli chodzi o awaryjność , miałem libero , kolega miał justy do kjsów , pomijając apetyt na olej zawstydzający tyrane pod remizami syfiki , to ciągle coś a ceny gratów mimo pojemności jak do imprezy ......

 

mnie np w libero obudowa pompy oleju się tak utleniła że się dziura zrobiła :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

aczkolwiek subaru z lat 90 silniki mają tragiczne jeśli chodzi o awaryjność , miałem libero , kolega miał justy do kjsów , pomijając apetyt na olej zawstydzający tyrane pod remizami syfiki , to ciągle coś a ceny gratów mimo pojemności jak do imprezy ......

 

mnie np w libero obudowa pompy oleju się tak utleniła że się dziura zrobiła :D

 

Rzeczywiście obiektywna ocena na podstawie dwóch zajechanych, tanich popierdółek.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Latal sobie kiedys taki niepozorny Cosworth ..z tym, ze Escort - w WSMP, tak zdlubany ze co wyscig remont pieca, stad zastepowala go czesto DTMowska Bavarka w tych samych barwach naturalnie Lotosa :)

 

Oczywiscie ona juz nie byla niepozorna :)

Lecę sobie ze szwagrem po rajdzie do domu... Nowym STI Bug Eye. Droga pomiędzy Olsztynem a Olsztynkiem. Przy prędkości powyżej 180 km/h wyprzedziło nas małe szare kwadratowe gówienko - Escort Cosworth :)

 

 

Rzeczywiście obiektywna ocena na podstawie dwóch zajechanych, tanich popierdółek.

Dokładnie. Stare Subaru to niezniszczalne sprzęty pod warunkiem właściwej opieki. Starego Leone 1.8 da radę zrobić tak, że do 140 km/h zamiata Imprezy STI na przyspieszeniu. Sprzęt wyrafinowany technicznie więc trzeba brać pod uwagę nie tylko zwiększenie mocy, ale i jego konsekwencje.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...