Jump to content

Natalia Cattiva

Forumowicze
  • Content Count

    1,771
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Natalia Cattiva last won the day on November 15 2019

Natalia Cattiva had the most liked content!

Community Reputation

14 Neutralny

2 Followers

About Natalia Cattiva

  • Rank
    MOTONITA - płonąca guma

Informacje profilowe

  • Płeć
    Kobieta
  • Skąd
    Napoli

Osobiste

  • Motocykl
    KTM LC4
  • Płeć
    Kobieta

Recent Profile Visitors

3,307 profile views
  1. Fajna zabawka do nauki na kazdym poziomie.. bo z cwiartka w dwupaku to jak juz gdzies ostatnio pisalam, to jak kupic sobie za duze buty.. (start) Przerabialam temat
  2. Najlepiej, to lekki, przyjemny sprzet do nauki i nie tylko, bo wielu zawodowcow wybiera wlasnie ten jako swoj nr 1..
  3. ta cwiartka to jest ciezki sprzet.., bardzo wymagajacy, nie polecany na poczatek, wiecej meki jak nauki..
  4. Jakiekolwiek doswiadczenie motocyklowe?
  5. Tego Kata z ostatniego ogloszenia bym sobie odpuscila. Coprawda rocznikowo najmlodszy, ale jest dosc sponiewierany, nawet chlodnica, ktora udkadkiem wdarla sie na jedno ze zdjec (o ile dobrze widze) tez dostala.. Pozatym to handlarz, ktory namietnie sprowadza zza wody.. Pierwsze ogloszenie tez przywedrowalo z Wielkiej Brytanii, nie wiadomo jak z papierami, chociaz gosc chyba rzeczowo w miare pisze, ale miej swiadomosc ze roczny remont takiej zyletki to rownie dobrze jakby go nie bylo. Podjedz, ocen zobacz. Czasem juz po pierwszych ogledzinach okazuje sie czego na pewno nie chcesz. Jezdziles juz? Czyms? W terenie?
  6. Fachowcy..?? Kazdy kto tylko ma na to ochote, moze rozpoczac dzialalnosc gospodarcza w zakresie naprawy, konserwacji, oraz przebudowy pojazdow samochodowych. Nie potrzebuje do tego zadnych uprawnien, licencji ani pozwolen. Wystarczy tylko wyposazyc odpowiednio warsztat/serwis dopelnic formalnosci i tyle...
  7. Jesli jezdziles 'chwile' 125 to moim zdaniem niewiele mogla ona Tobie zobrazowac.. Na pewno nie kreciles pozyczonego sprzetu do oporu.. a i pewnie technicznego toru nie pokonales.. Szczegolnie w przypadku silnika dwusuwowego, manete trzeba trzymac caly czas, by wycisnac z niej najlepsze efekty.. Natomiast czterosuwowa cwiartka, jest nieco lagodniejsza, co nie znaczy, ze nudna. Nie twierdze, ze 250 2T jest sprzetem nie do opanowania, ale to bardzo wymagajaca koza, przede wszystkim od ridera. Tu nie Ty jezdzisz nia, a ona Toba.. ot cala roznica . Dlatego nie jest to 'zalecany' sprzet na poczatek, bo wiecej bedzie męki niz nauki.. To troche jakby kupic sobie za duze buty do biegania.. Enduro na torze MX; Pierwsze primo - zwykle motocykle enduro sa ciezsze i wyposażone w zbedne elementy jak lampa, kierunki, lusterka czyli wszystko to co przy pierwszej lepszej glebie moze sie zlamac, ulamac odgiac, wygiac, urwac lub odpasc etc. A przypomne, ze gleba na torze /w offie to normalna sprawa. Masz doswiadczenie glownie asfaltowe, wiec musisz wiedziec, ze kazdym sprzetem z wyzej wymienionych, nie raz najjesz sie piachu, szczegolnie na poczatku. Sa rozmaite tory motocrossowe. Bardziej piaczczyste, twarde, z wysokimi hopami, ciasne, szerokie, suche, mokre etc. Tu wazna jest rowniez waga. Im ciezszy i twardszy sprzet, tym bardziej bedziesz mial dosc takich zabaw, widzac jak koledzy fruwaja z bananem na gebie a Ty juz ledwo zipiesz. Co to znaczy dymi w terenie? 2T kopci olej bo tam robisz zawsze mieszanke.. '250 2T Tansza eksploatacja' ; nie do konca sie z tym zgodze, poniewaz zalezy na jaki sprzet trafisz, jak bedziesz go uzytkowal/dbal i jak dlugo bedziecie sie razem bawic. Dwusuw jest silnikiem prostszym, ale z racji swojego wyzylowania wymaga czestszego serwisu. (czyli 2T tansze, ale czestsze serwisy/ 4T rzadziej ale drozsze) A i skoro tu juz jestesmy, to tez musisz sobie zdac sprawe z tego, ze motocykle crossowe to sa sprzety mocno wyzylowane i tam wymiane oleju robisz co KILKA motogodzin.. Czyli jak np zaplanujesz sobie dwie dzienne jazdy w tygodniu to musisz 2 razy olej wymienic. Wszystko dokladnie masz wypisane u producenta kazdej marki do konkretnego modelu. Enduro jest mniej ograniczone. Masz swiatla, ktore docenia sie dopiero po nocnych powrotach na kolach do domu bez swiatel.. Jezdzisz gdzie chcesz i jak chcesz, nie ma pozrywanych sciegien karku od ogladania sie za siebie.. Nie lecisz z wywalonym jezorem do juz sie 'sciemnia' (chyba ze lubisz podroze z przyczepa..) Tak wiec wszystko ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne Odpowiedz sobie na pytanie gdzie najwiecej bedziesz jezdzil, jaka forme to przybierze, jakie masz mozliwosci co do jazdy. Potem przeszukaj rynek wtorny, obierz sobie kilka kierunkow wyboru, zaglebl sie w serwisowki, podejmij decyzje i ciesz sie jazda.
  8. Szamani i wrozbici stanowią znaczną część forum i jak widac rowniez w watku Szemka i Rejven, nie omieszkali sie promowac.. A z Wariatem, doslownie mineliscie sie w drzwiach
  9. Pytalam o jego wnętrze, a nie chrom..
  10. Zapomnij.., jakis czas temu ktos/gdzies 'chlapnal' 20kpln za odnalezienie (nieoficjalnie) a oficjalnie sprawa zostala umorzona z powodu 'nieujecia sprawcow..'
  11. 2T oddaje 'moc' 0/1 jak odkrecisz (to juz sie trzymaj mocno..), odpuszczasz - 'stajesz.. Nie przeliczaj sobie przypadkiem pojemnosci szosowej na ta w OFFie, bo to zupełnie inny rozdzial, inna ksiazka.. Cwiartka w dwusuwie to sprzet, ktory nie wybacza błedów. Mnie ten sprzet kosztowal duzo pokory i niemniej cierpliwosci.. A bardziej doswiadczeni w bojach koledzy, rowniez zawodowo.. powiedza, ze dobrze zestrojona 125 2T do zabawy niezastapiona. Skad decyzja o dwusuwowej ćwiartce??
  12. Kazdemu czasem siada kregoslup moralny..
×
×
  • Create New...