FestinaLente Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 Nie wiem czy koledzy juz radzili, ale kable do rozrusznika i te do cykajacego przekaznika tez warto oczyscic, zeby straty pradu zminimalizowac.Czyli reasumujac grubsze zolte kable miedzy reglerem a alternatorem, ew wymiana reglera, dedykowany kabel masowy do ( - ) aku lub jakiegos dobrego punktu na ramie ( musi byc oczyszczony z farby ) i powinno hulac.Zaczal bym od kabli a potem dopiero kupowal regler.Czy twoje pomiary pradu sa robione pod obciazeniem, czyli z wlaczonymi swiatlami ?Kable, o których piszesz to kable które są podłączone od statora do regulatora? W tej chwili chyba czerwony i czarny kabel od regulatora jest podpięty bezpośrednio do aku (tak mi się wydaje, ale jutro będę u rodziców to dokładnie się przyjrzę)Jeśli chodzi o pomiary to w Street Triple po przekręceniu kluczyka automatycznie włączają się światła mijania, więc pomiar z fimliku jest z włączonymi światłami. Dzięki za chęć pomocy bo po wizycie u "mechanika" normalnie ręce mi opadły. Zostawiłem 250zł i tak naprawdę nic zostało zrobione bo problem pojawił się następnego dnia :( Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 Czy szanowny kolega Monter byłby skłonny podać do siebie jakiś namiar np. WhatsApp lub Skype abym mógł zadzwonić do niego przez video kamerkę i poprowadził mnie za "rączkę" co gdzie przyłożyć i jak ustawić miernik. Jak pisałem wcześniej elektryk że mnie żaden, ale jeśli ktoś powie mi dokładnie co i gdzie przyłożyć to może uda mi się zbliżyć do usunięcia usterki :) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro004915140147000 tel do mnie. Drydnij to się ugadamy na support on line...z resztą nie pierwszy raz :biggrin: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 29 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2018 004915140147000 tel do mnie. Drydnij to się ugadamy na support on line...z resztą nie pierwszy raz :biggrin:Dzięki wielkie za namiar :). Odezwę sie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Mam prośbę, czy moglibyście ocenić te zdjęcia, bo mam wątpliwości czy ta cała wymiana kabli nie skończy się jakimś zwarciem i spektakularnym wybuchem? Martwią mnie te minimalne wyszczerbienia na brązowych drutach niedaleko miejsc gdzie były lutowane, oraz to uszkodzenie powłoki teflonowej na żółtym kablu z prawej strony. One co prawda będą przykryte koszulkami z włókna szklanego ale nie wiem czy to coś da. W paru miejscach odpadł też lakier. https://ibb.co/erKiayhttps://ibb.co/kFo1Cdhttps://ibb.co/gPRosd Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Nie bardzo podoba mi sie ten stator z powodu przebarwien niektorych cewek do b.ciemnego koloru, czyli sa mocno zmeczone.Czy te koszulki obejma miejsca lutowania kabli - wygladaja na dosc cienkie.Ja bym tam dal szersze koszulki termokurczliwe na tyle dlugie zeby objely kable od ich wyjsca ze statora i je potem podgrzal i skurczylJesli zamontujesz i zadziala to sukces, ale to moze nie potrwac b.dlugo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 A nie jest tak że termokurcze się rozpuszczą w gorącym oleju? Tam fabrycznie idą koszulki z włókna szklanego widoczne na ostatnim zdjęciu ale są bardzo sztywne i żeby nałożyć je na te luty musiałem je spiłować dremelkiem. Tak wiem że altek był już przegrzany wcześniej ale dzięki grubszym kablom i ducatowskiemu regulatorowi nie powinno się to więcej zdarzyć. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 No z olejoodpornoscia termokurczy jest różnie. Te które ja znam i wiem że są olejoodporne to występują jedynie w czarnym kolorze. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Skurczybyki w oleju zesztywnieją ale nie powinny popękać. Izolację w postaci plecionki też powinieneś kupić w elektrycznym w różnych rozmiarach, jeśli masz miejsce to załóż skórczybyki podwójnie tak aby te zewnętrzne zakryły końce tych pod spodem.. Lutowanie wyglada ok. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 No to tak, kable wymienione, regler wywalony pod tylne nadkole i myślę że ładowanie się poprawiło. Na wolnych obrotach bez świateł jest 14.8V, po włączeniu długich spada do ok. 13V, jak dodaję gazu to początkowo rośnie do ok. 14.5V ale potem spada poniżej 14V. Na wyłączonym silniku po jeździe pokazuje 13.18V więc nie rozładowuje aku. Jeszcze chciałbym zamontować taki wyświetlacz z linka poniżej tylko nie ogarniam tego schematu. Ktoś wie czym jest ten 'odbiornik'? http://allegro.pl/miernik-napiecia-woltomierz-red-lcd-3-30v-lc18-i7184731727.html Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 (edytowane) No to tak, kable wymienione, regler wywalony pod tylne nadkole i myślę że ładowanie się poprawiło. Na wolnych obrotach bez świateł jest 14.8V, po włączeniu długich spada do ok. 13V, jak dodaję gazu to początkowo rośnie do ok. 14.5V ale potem spada poniżej 14V. Na wyłączonym silniku po jeździe pokazuje 13.18V więc nie rozładowuje aku. Jeszcze chciałbym zamontować taki wyświetlacz z linka poniżej tylko nie ogarniam tego schematu. Ktoś wie czym jest ten 'odbiornik'? http://allegro.pl/miernik-napiecia-woltomierz-red-lcd-3-30v-lc18-i7184731727.htmlZapewne chodzi o stacyjke.Możliwe że plus i minus ma być na stałe a ten trzeci załącza. Tak jak w wzmacniaczach. Ale nie daje ręki uciąć,bo muszę mieć czym sprzęgło obsłużyć :-D Edytowane 17 Czerwca 2018 przez Techdx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 Ah faktycznie, dzięki! Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 Ja mam taki na crossie. Trochę drogi ale wart swojej ceny i wodoodporny no i parę funkcji w jednym i automatyczna regulacja jasności http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7386092335 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Dwa miesiące nacieszyłem się ładowaniem :) Czy ten pomiar wskazuje na ponowne upalenie statora? Na każdym z trzech przewodów taki wynik i dźwięk. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techdx Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Cewki w statorze mają bardzo niską oporność i taki miernik będzie piszczał. Zobacz czy nie ma przebicia do masy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FestinaLente Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Cewki w statorze mają bardzo niską oporność i taki miernik będzie piszczał. Zobacz czy nie ma przebicia do masyMiernik ustawiłem na brzęczenie, czerwony przewód od miernika do żółtego kabla, a czarny do masy i stąd brzęczenie i tak na każdym żółtym przewodzie. Czy to brzęczenie to sygnalizacja przebicia do masy? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.