Skocz do zawartości

FestinaLente

Forumowicze
  • Postów

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gorzów Wlkp.

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBR 600 F4
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia FestinaLente

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Jestem po wymianie regulatora na oryginalny, wymieniłem również przewody o grubości 2,5mm2. Plus i minus jest bezpośrednio podłączony do akumulatora. Na przewodzie plusowym jest zamontowany bezpiecznik 30A. Pomiary na zimnym silniku przy włączonych światłach (dwie żarówki H4): - silnik uruchomiony bez gazu - 14,1V - silnik uruchomiony obroty 2-4 tysiące - 14,30V Silnik rozgrzany, przejazd po mieście: - silnik uruchomiony bez gazu - 14,1V - silnik uruchomiony obroty 2-4 tysiące - 14,15V Czyli jest delikatny spadek przy rozgrzanym silniku. Pan Mariusz z firmy Gywer zasugerował, żeby założyć LEDY H4 co powinno podnieść ładowanie. Nie wiem czy bawić się w ledy czy zostawić jak jest. Mógłbym jeszcze przenieść regulator w miejsce bardziej przewiewne, ale sam regulator nie jest gorący, więc nie wiem czy jest sens. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  2. Na tym schemacie jest masa podłączona bezpośrednio do akumulatora. Czy tak również mogę zrobić? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  3. W tym tygodniu chciałbym podłączyć oryginalny regulator napięcia FH012AB. W związku z tym mam pytanie gdyż chcę podłączyć to według poniższego schematu. Czy oznaczenia 12 ga oraz 10 ga to rodzaj użytych przewodów? Znalazłem również inny schemat gdzie są oznaczenia 12 ga oraz 14 ga. Jakie przewody sprawdza się najlepiej? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  4. Aktualnie na Allegro jest jeden stator do mojego motocykla [emoji3] Widziałem te statory na Ali i tez rozważałem zakup takiego. Póki co dziś wysyłam do ponownego przewinięcia. Zamówię tez nowy regulator na 5 przewodów. Zrobię pomiary według poradnika i będę wrzucać info jak to wygląda. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  5. Przewinięcie cewki zleciłem firmie Cyklo Motor Elektryk. Zlecając im klient wierzy, że znają się na robocie i wiedzą jakie produkty użyć. To tyle w teorii bo w praktyce to różnie bywa chociaż z internetu można poczytać sporo pozytywnych opinii. Oczywiście są też i złe. Chciałbym napisać, że użyli drutu odpowiedniego, ale nie mam takiej wiedzy. Mógłbym zapytać, ale czy powiedzą prawdę? [emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro Gdzie tkwi błąd? Jak pisałem najchętniej oddałbym to komuś, kto zna się na rzeczy i zrobi raz, a porządnie, ale w moim mieście po wizycie u dwóch różnych mechaników nie mam już nadziei [emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  6. Czyli już zakładasz, że go nie naprawię [emoji3][emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  7. Plan jest taki, ponowne przewinięcie, wymiana oleju na nowy, przegląd wiązki, pozbycie się kostek i zakup nowego regulatora. Jeśli to nie pomoże to oddam Streeta za dobrą flaszkę [emoji3][emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  8. Trampek nigdy się nie grzał. Temperatura na wyświetlaczu pokazana jest w formie kresek. Załóżmy, że jest 8 kresek to 2-3 ostatnie nigdy się nie świeciły. Alternator wykręcał zawsze mechanik, więc zakładam, że gdyby był niski stan oleju to by mi o tym powiedział. Oddaje motocykl do mechanika właśnie po to, żeby ustalił dlaczego tak się dzieje, ale odnoszę wrażenie, że jego interesuje tylko demontaż i montaż. Zmieniłbym mechanika, ale w moim mieście to chyba bez znaczenia bo wszyscy mają takie samo podejście. Jutro odsyłam do ponownego przewinięcia do firmy Gywer Mariusz Szmid. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  9. Nie wiem czy to wina złego przewinięcia czy coś innego spowodowało upalenie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  10. Stator po dwóch miesiącach od przewinięcia. Masakra... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  11. Jeszcze nie rozbierałem, zrobiłem tylko ten pomiar. Po wymianie statora ładowanie przy 5 tys. obrotów i włączonych światłach było na poziomie 14V. Ci z Cyklo Serwis mówili, że taki wynik jest jak najbardziej w porządku. Ogólnie motocykl odpalal bez problemu. Na początku sprwadzałem po jeździe jak jest naładowany akumulator i było w okolicach 12.8-13V. Zdarzalo się że po postoju np. 15-20 min. musiałem go pokręcić z 5 sekund za nim odpalił. Później wyczytałem w instrukcji Triumpha, że motocykla nie powinno się wyłączać klill switchem tylko kluczykiem gdyż to mogło powodować problem z uruchomieniem, ale tego już nie zdążyłem sprawdzić [emoji3][emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  12. Czyli dwa miesiące wytrzymał od przewinięcia. Pytanie czy źle było przewinięte czy coś ma wpływ na ponownie upalenie statora... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  13. Miernik ustawiłem na brzęczenie, czerwony przewód od miernika do żółtego kabla, a czarny do masy i stąd brzęczenie i tak na każdym żółtym przewodzie. Czy to brzęczenie to sygnalizacja przebicia do masy? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  14. Dwa miesiące nacieszyłem się ładowaniem :) Czy ten pomiar wskazuje na ponowne upalenie statora? Na każdym z trzech przewodów taki wynik i dźwięk. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
  15. Dzięki wielkie za namiar :). Odezwę sie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...