Mor Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 nie popatrzyłem, że masz 450N a nie S... Najlepiej ściągnij sobie manuala, to będziesz wszystko wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porywacz_zwlok Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 witam znowu czy ktoś może mi podpowiedzieć jak mam się przygotować by przesunąć tylne koło by naciągnąć troszkę łańcuch? DID był wymieniany razem z łańcuchem w zeszłym sezonie przez poprzedniego właściciela ale łańcuch wisi około 3 cm dziękuję za wszystkie porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus88 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Przegiołem z naciągiem łańcucha:( Zaczęło coś huczeć jak jechałem, a teraz tak jak by coś przeskakiwało przy zębatce zdawczej, chrobotało. Co mogło się zepsuć? Pomocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 łożyskowanie wałka zdawczego. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Lozysko walka zdawczego zajechales, ojjj pociagnie po kieszeni. Silnik na stol i rozbierac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Nie straszcie go tak... Niech najpierw ściągnie pokrywę wałka zdawczego i sprawdzi w jakim stanie jest sama przednia zębatka, jej mocowanie itd... Może ząb któryś pękł i łańcuch przeskakuje, albo cóś? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus88 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Nie straszcie go tak... Niech najpierw ściągnie pokrywę wałka zdawczego i sprawdzi w jakim stanie jest sama przednia zębatka, jej mocowanie itd... Może ząb któryś pękł i łańcuch przeskakuje, albo cóś? pzdr Już sprawdziłem, tryb cały. Więc zapowiada się jakaś masakra finansowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Masakra dla bezrobotnego a dla Ciebie tylko nauczka za kilka złotych. Ustawienie prawidłowego luzu łańcucha to nie taka prosta sprawa i niewielu potrafi to dobrze wykonać mimo twierdzenia, że Polak potrafi :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus88 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Masakra dla bezrobotnego a dla Ciebie tylko nauczka za kilka złotych. Ustawienie prawidłowego luzu łańcucha to nie taka prosta sprawa i niewielu potrafi to dobrze wykonać mimo twierdzenia, że Polak potrafi :biggrin: No i jest gorzej niż myślałem, bo robocizna to ok 1000 zeta plus łożyska 440 zeta. Nie wiem, czy coś jeszcze do tego nie dojdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 No i jest gorzej niż myślałem, bo robocizna to ok 1000 zeta plus łożyska 440 zeta. Nie wiem, czy coś jeszcze do tego nie dojdzie... Zapomniałeś doliczyć do tego nowy oryginalny uszczelniacz wałka zdawczego. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 No i jest gorzej niż myślałem, bo robocizna to ok 1000 zeta plus łożyska 440 zeta. Nie wiem, czy coś jeszcze do tego nie dojdzie... Pewnie nowy napęd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 za 1500 to masz silnik w super stanie do fazera bez osprzętu! swojego na częsci za 1000 to puścisz na szybko, więc nie płacz-nie jest źle! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus88 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 za 1500 to masz silnik w super stanie do fazera bez osprzętu! swojego na częsci za 1000 to puścisz na szybko, więc nie płacz-nie jest źle! Nie na nowy to się raczej nie zdecyduję, bo mój ma przejechane 18 tyś. i jest bez zarzutów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizc Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Do regulacji naciągu zawsze używacie klucza dynamometrycznego? Nie mam go i się zastanawiam jaka jest szansa, że tak dokręcę, że się coś spi...oli :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Nie! klucz dynamometryczny słuzy do dokręcania połaczeń śrubowych z określonym momentem. Naciąg łańcucha ustala sie poprzez okreslony zwis w połowie długosci. Klucz dynamometryczny moze sie przydać w tej sytuacji jedynie do dokrecenia nakrędki osi. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.