Piotrek Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 (edytowane) od regulacji to się na pewno nie zrobiło, bo niby jak?a to że łańcuch się naciąga to jest normalne podczas eksploatacji Edytowane 11 Lipca 2007 przez Piotreek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Dlatego właśnie kolega Mahor zalecił zakupić nowy łańcuch .No chyba że wiesz że ma niewielki przebieg i jest dobrej firmy . Wtedy może trzeba sprawdzić koła łańcuchowe na okoliczność bicia promieniowego .Spowodowanego np .luzem między zębatką a elementem , do którego jest przykręcona . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Witam. Podczepie się pod ten temat. Mianowicie.Kupiłem nowy zestaw (tj. łańcuch i zębatki) do mojej Virago 125.I mam taki problem jak kolega na samej górze.Wedle instrukcji ze strony producenta luz (w tej ciaśniejszej części) mam ca. 15-20mm.Gdy przekręce koło jest on on wiele większy. Pytanie. Co mam uczynić? Z góry dzięki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 sprawdź bicie zebatki. jak bedzie ok... to sprubuj tym pojeździc nowy łańcuch ma sie dopiero dopasowac i wyciagnac do pewnej wielkosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Ale niemozliwe jest zeby nowy lancuch zachowywal sie w ten sposob.Ewidentnie dla mnie niewyosiowana zebatka, pamietaj ze akcesoryjne nie maja czesto osiowania na podstawie tak jak fabryczne i trzeba to robic samemu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paczakuti Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 A moze ten nowy lancuch jest jakis felerny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Już ok. 0,25 mm bicia promieniowego koła łańcuchowego , potrafi zmieniać luz łańcucha z 25mm na 35mm w czasie obracania kołem . Czyli przestawienie osi tylko 0,13mm . Tak więc jeśli zębatka jest wykonana z dużymi tolerancjami , można spróbować poprawić fabrykę samemu . Czyli dokręcić koło łańcuchowe we właściwym położeniu (doświadczalnie je znajdując), wykorzystując w tym celu luz w otworze centrującym (jeśli takowy luz istnieje). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 od kilku dni mam cbre co zauważyłem mam za luźny łańcuch ze 40mm luzu i chciałem go naciągnąc a że o mechanice motocyklowej nic nie wiem to sie zapytam jaki luz powinien być wiem koło 25-30 mm ale jak to zrobić poluzować śruby od kół chyba sa 27 następnie z tyłu są takie mniejsze śrubki to ustawienia osi to obie wykręcic o ta sama odległość i przykręcić ? jaki jest gwint prawo czy lewo stronny oraz jakim momentem dokręcać i da sie do zrobic bez podstawki centralnej ? ps. czy istnieje instrukcja do cbr f2 taka urzytkowa nie chodzi mi o serwisówke ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 (edytowane) od kilku dni mam cbre co zauważyłem mam za luźny łańcuch ze 40mm luzu i chciałem go naciągnąc a że o mechanice motocyklowej nic nie wiem to sie zapytam jaki luz powinien być wiem koło 25-30 mm ale jak to zrobić poluzować śruby od kół chyba sa 27 następnie z tyłu są takie mniejsze śrubki to ustawienia osi to obie wykręcic o ta sama odległość i przykręcić ? jaki jest gwint prawo czy lewo stronny oraz jakim momentem dokręcać i da sie do zrobic bez podstawki centralnej ? ps. czy istnieje instrukcja do cbr f2 taka urzytkowa nie chodzi mi o serwisówke ? luz łańucha zależy od motoru, nie ma reguły, że 25-30, w umnie w cbr900rr powinno być 30-40mmzwróć bardziej uwage na to czy naciąg jest równy w różnych pozycjach łańcucha bo może być nierównomiernie rozciągnięty lub przytarty na którymś ringu a serwisówka to też taka jak to nazwałeś taka użytkowa, tam masz wszystko, nie tylko naprawy, ale tez przeglądy, regulacje, co i jak i co ile itp jak serwisówki nie znajdziesz na biegu to póki co bezpiecznie ustaw 30mm, samo ustawieni banał, luzujesz śrube tylnego koła i tymi małymi śrubkami regulujesz w przód lub tył opone, zwróć tylko uwage aby było równo aha jeszcze jedno, bez podstawki się obejdzie, moment koło 100Nm Edytowane 16 Marca 2008 przez kazan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
finalcell Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 a mozna dzieś znaleźdź common service manual albo shop manuala bo w service manualu każą mi sie do niej odnieść a trafiam tylko na service manuala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 a mozna dzieś znaleźdź common service manual albo shop manuala bo w service manualu każą mi sie do niej odnieść a trafiam tylko na service manuala no ja za swoją takich problemów nie miałem, do mnie jest tylko serwisówka, a jak ktoś chce części z oryginału to microfiche ale zajrzyj tutaj, świeży post, może kolega ci coś pomoże http://forum.motocyklistow.pl/serwisowki-honda-t93595.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 http://www.allegro.pl/item328490039_honda_..._94_haynes.html Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Witam...mam thundercata 98 r....w tych modelach niestety nie ma centralnej stopki i mam pytanie jak wyregulować naciąg łańcucha? czy mogę zrobić to gdy moto jest opary na bocznej kosie, poluzować naciągnąć i dokręcić ? czy potrzeba do tego jakiegoś systemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumkwat Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 Nie widzę większego problemu aby regulowac naciąg na stopce bocznej. Jestem pewien, że nawet w serwisówce tak stoi. Oczywiście najwygodniej byłoby na stojaku, ale skoro pytasz to pewnie nie masz go na podorędziu. :icon_exclaim: Śmiało naciągaj na bocznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FighteR-600 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 ogólnie zawsze lepiej jeśli motocykl stoi pionowo i się nie rusza na lewo i prawono ale skoro nie masz stopki centralnej, cóż pozostaje boczna.... może zrób sobie jakiś stojak (domowa samoróbka), jakoś montowany po obu stronach wahacza, aby koło było w powietrzu i sprawa załatwiona... pozdro :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.