Skocz do zawartości

FighteR-600

Forumowicze
  • Postów

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O FighteR-600

  • Urodziny 11/11/1985

Osobiste

  • Motocykl
    CBR F4 & WFM M06
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    11158939
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Pruszcz Gd. 3miasto

Osiągnięcia FighteR-600

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam Poszukuję szkła lampy przedniej do mojej WFM M06. Średniaca szkła ok 146mm po zewnątrz. Szkło niskie wypust ok 8mm. Numer wybity na szkle 07 230 700 ZELMOT Czy ktoś miałby na sprzdaż? Jeśli coś to proszę o info na maila [email protected] gg 11158939
  2. Witam Mam pytanie do znawców tematu: czy dźwignia zmiany biegów od CBR F3 będzie pasować do CBR F4????? Miałem ostatnio małego szlifa i ułamała się dźwignia - na allegro ciężko dostać do F4, ale jest dużo do F3... A może ktoś z kolegów forumowych ma taką dźwignie do F4 z rocznika 99-00???? Pozdrawiam
  3. Jak dla mnie to 99% to zaczyna Ci padać regulator napięcia. Znajduje się on po prawej stronie motocykla na wysokości prawego podnóżka pasażera pod plastikiem... Tu masz linka do aukcji: http://moto.allegro.pl/item432498687_regul...i_gs_500_e.html
  4. Dzięki za każde info co do F4... Czy w F4 jest np. coś co psuje się stosunkowo często, słyszałem, że napinacz często nawala. Ale czy jest coś innego tak jak np. w fazerach cieknąca chłodnica...?????? Aha czy długo potrzeba na ogołocenie hondy... tzn. ściągnąć wszystkie plastiki z przodu i tyłu oraz bak??? Ta mi się widzi... http://moto.allegro.pl/item437300115_honda...acz_okazja.html chyba napęd do wymiany. Może ktoś z Was zna ten sprzęt albo ma niedaleko i pojedzie go oblukać.
  5. Witam Was wszystkich. Przymierzam się do kupna F4 z rocznika 99-2000. Możecie coś podpowiedzieć, gdzie patrzeć, aby nie kupić jakiegoś śmietnika... Może wiecie coś z własnego doświadczenia... Dzięki za wszystkie rady...
  6. Ktoś mi kiedyś mówił (nie wiem czy to prawda), że po wymianie oleju i przy jakimś szlifie motocykla powinno się wyciągnąć świece z gniazd, włożyć je w fajki, przyłożyć do silnika i tak długo kręcić rozrusznikiem, aż czerwona lampka (od ciśnienia oleju) zgaśnie. Wtedy włożyć świece do gniazd i odpalic moto. Nie wiem czy w Twoim przypadku to pomoże, ale napewno nie zaszkodzi.
  7. Średnio przy 100 000 km w każdym moto powinno się robić remont silnika...
  8. witam 3miasto jeśli łańcuszek rozrządu jest do wymiany/naciągnięcia to występuje takie cykliczne stukanie na luzie... milknie ono jeśli doda sie gazu.... jeśli po dodaniu gazu dźwięki niestety nie milkną to już będzie potrzeby serwis dla silnika.... pozdro
  9. witam wszystkich 2oo ok jakiegoś czasu zaczęło mi coś cyklicznie cykać po rozgrzaniu silnika na luzie (po dodaniu gazu dźwięk milknie).... są to najprawdopodobniej objawy łańcuszka rozrządu... moje pytanie: jak naciągnąć łańcuszek rozrządu...??? odkręciłem pokrywkę i dostałem się do jakiejś śruby ze spiralą (FOTKA) http://www.wrzuta.pl/obraz/zMktc7So3t/napinacz i nie wiem co dalej.... czy aby coś sprawdzić muszę zdjąć cały napinacz (tzn odkręcić jeszcze te dwa imbusy FOTO) i wtedy coś kręcić.... jeśli kręcić to o ile obrotów i w którą stronę no i jak sprawdzić potem po odpaleniu motocykla, że jest to dobrze zrobione (po prostu dźwięki powinny umilknąć czy jak???) POMÓŻCIE dzięki pozdrawiam
  10. ogólnie zawsze lepiej jeśli motocykl stoi pionowo i się nie rusza na lewo i prawo no ale skoro nie masz stopki centralnej, cóż pozostaje boczna.... może zrób sobie jakiś stojak (domowa samoróbka), jakoś montowany po obu stronach wahacza, aby koło było w powietrzu i sprawa załatwiona... pozdro :icon_razz:
  11. witam mi się wydaje, że zalało go jak był na glebie...pewnie jak go podniosłeś to była pod nim jakaś plama (była to pewnie benzyna) nie jest to nic poważnego dla motoru :icon_razz: ogólnie zawsze po jakimś tam upadku lepiej żeby maszyna odpoczęła chwilę i dopiero po jakimś kwadransie palić, a nie odrazu ją męczyć Pozdro i oby bez takich przygód więcej :)
  12. hejka jeśli kołek jest na środku opony i jest dobrze zakołkowany to bym jeździł :notworthy: jeśli kołek jest na brzegu opony to może się tak stać, że będziesz jeździł i będzie wszystko ok, a może być tak że raz się położysz na winklu no i będziesz sie podnosił z asfaltu - jeśli jeszcze będziesz mógł - odradzam KONKLUZJA - kołek na środku opony - może być - kołek na brzegu opony - NIE POLECAM pozdrawiam :biggrin:
  13. chyba palnika nie będę używał.... :evil: motocykl już jest odrestaurowany i czeka tylko na rejestracje jako zabytek ;) pozdrawiam
  14. witam mi się wydaje, że powinieneś dać rade sam. ściągasz koło, wymieniasz łożyska i tyle.... ale jak nie czujesz sie na 100% silny to weś umów się z jakimś znajomym doświadczonym mechanikiem i zróbcie to razem. czegoś się dowiesz nauczysz no i będziesz wiedział, że jest wszystko dobrze zrobione.... pozdrawiam
  15. witam 140 powinna wejść, ale nie wiem jak ona będzie się zachowywać na winklach :cool: Może być tak, że wszystko będzie ok, a może być tak, że na zakręcie ona Ci się po prostu zsunie, a wtedy to nie chce wiedzieć jak będziesz wyglądał..... Słyszałem, że ludzie wsadzają do GS 500E (takiego mam) 140/70/17 i wszystko idealnie gra (standard 130/70/17).... Może w twoim przypadku lepiej wstawić albo standard albo 130/90/16, ale wybór i tak zależy od Ciebie. Pozdrawiam ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...