Arni Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Moja stara rc36 podoba mi sie 10 razy bardziej niz nowa ;) Niemniej,patent z dwusprzęgłową skrzynią jest bardzo ciekawy od strony technicznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 A gdzie tam rewelacja. U mnie w rowerze zmienia się biegi w identyczny sposób a stary już jest' Rozwinę jeszcze swoją poprzednią myśl, a propo roweru. Otóż czasami zdarza mi się pomylić te guziki :D, z tym że w rowerze nie ma żadnych konsekwencji, a na moto jak ktoś pociągnie na dwójce pod czerwone i przez przypadek wciśnie nie ten guzik, to myślę że sami możecie sobie wyobraźić efekty. Serwisy Hondy będą miały pełne ręce roboty :D, ale tylko przez chwilę bo mam wrażenie że te wersje 'tiptronik' szybko przestaną schodzić ;). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Film na stronie internetowej Ścigacz'a pokazuje tę konstrukcję wyglądającą jak combo. Nadal jest klamka sprzegłą, nadal dzwignia nożnej zmiany blusa, a przy tym przełączniki między pełnym automatem (tylko odkręcasz) - automatem ze zmianą biegów manetkami na kierownicy - przełożeniem manualnym (sprzegło-noga-gaz). Ale na pewno będzie tak, że pojawią się też wersje okrojone (np. tylko manual lub tylko automat itp.). Opcja dodatkowa - to w języku dealerów motokółek magiczne słowo dające obietnicę dodatkowych zysków... No nie,albo auto-manual z podwojnym sprzeglem bez dzwigni zmiany biegow /sprzegla albo konwencjonalna skrzynia biegow ze sprzeglem. Nie wiem co tam pokazuje scigacz ale hybryd laczacy obydwa typy jest fizycznie niemozliwy. W auto manualnej skrzyni w przypadku wybrania "recznej" opcji sama fizyczna zmiana biegu odbywa sie bez udzialu kierowcy,decyduje on tylko kiedy zostanie ona przeprowadzona.Przekrecenie silnika jest niemozliwe czy tez zalaczenie niewlasciwego sprzegla jest jako ze jest to sterowane przez kompa z oczywistymi zabezpieczeniami. Wszystko bedzie zalezec od tego jak ten system bedzie sie sprawowac podczac manewrow z mala predkoscia.Dokladnie to co polorzylo automanuala w Yamasz FJR1300. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Panowie, spoko, wszak cała koncepjca jest niezbędna wielkiej rzeszy motocyklistów... zza oceanu. W europie pewnie będą sprzedawać motocykle dla normalnych ludzi. W sumie to już było (automat w porządnym moto) http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cb_...amatic_1978.php Ale się nie przyjęło. A de facto ta skrzynia to taki półautomat... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 (edytowane) http://www.feelv4.com/en_GB/pages/mainpage Mozna nawet posluchac dzwieku silnika. Pozdrawiam Edytowane 2 Października 2009 przez zalmen3 Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekL Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Panowie, spoko, wszak cała koncepjca jest niezbędna wielkiej rzeszy motocyklistów... zza oceanu. W europie pewnie będą sprzedawać motocykle dla normalnych ludzi. W sumie to już było (automat w porządnym moto) http://www.bikez.com/motorcycles/honda_cb_...amatic_1978.php Ale się nie przyjęło. A de facto ta skrzynia to taki półautomat... Ja od jakiegoś czasu jeżdżę puszką z dwusprzęgłową skrzynią. I manuala już więcej nie kupię. W motocyklu turystycznym takim jak VFR, taka skrzynia to bedzie rewelacja, jesli będzie dopracowana. A znając Hondę, to pewnie bedzie. Pozdrówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 W samochodach uznaję tylko automaty już od dłuższego czasu, ale że mój najmniejszy silnik ma poj. 3.2l to nie ma problemu zamulania. Natomiast w motocyklu jak na razie nie jestem na tym etapie. Ale jak będę już na tyle pierdzielem, że nie będę dawał rady na sporcie, to taka VFR jest świetną alternatywą. Nie wyobrażam sobie siebie na jakimś ofrędzlowanym sprzęcie "dla prezesa". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romekjagoda Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Dyskusja oczywiście o tym, co kto preferuje, lub w jakim celu siada na moto. Ja jeżdżę automatem puszką, moja żona ma też automat. Na moto siadam, bo to wymagająca technicznie bestia, która wymaga skupienia, techniki, etc. W tym właśnie ogarnianiu sprzęta, przegazówkach, dobieraniu biegów znajduję przyjemność i coś co odróżnia motory od samochodów. Dlatego automaty w motocyklach to dla mnie negatywny trend naszych czasów - taka 'skuteryzacja' motocykli i robienie z nich sprzęta dla naprawdę każdego; 'mugolizacja' ;) . Ale rozumiem, że inni mogą mieć inne potrzeby i nie zamierzam nikogo obrażać. Mnie się jednak automat w nowej VFR nie podoba. Ale 'klient naś pan' więc jak jest popyt, to producenci robią wszystko i niedługo nawet pewnie klimę będą oferować w moto ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Jest zasadnicza roznica pomiedzy "klasycznym " automatem z planetarna skrzynie biegow i tzw.torque converter czyli sprzeglem hydraulicznym a auto manualem z mechanicznym sprzeglem jak w niektorych nowszych sportowych autach czy tez nowej VFR1200. Skrzynia w auto manualu specjalne nie rozni sie w wywnetrznej budowie od zwyklej skrzyni biegow,glowna roznica to taka ze biegi zmienia silownik a nie reka czy tez noga kierowcy. Automatic http://www.howstuffworks.com/automatic-tra...n.htm/printable Automanual z podwojnym sprzeglem http://auto.howstuffworks.com/dual-clutch-transmission.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 honda już zaprezentowała oficjalną stronę jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszB Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 honda już zaprezentowała oficjalną stronę jsz Niestety, ale prezentacja ma dotyczyć wyłącznie VFR1200F, czyli modelu z klasyczna nożną skrzynką i klamką sprzęgła. Na model VFR1200DC, czyli ta z "automatem" musimy jeszcze poczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acidus Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 http://www.asphaltandrubber.com/wp-content...VFR-1200-V4.jpg ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Przekombinowane jest te moto, choć ładne felgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 (edytowane) http://www.bikers.pl/aktualnosci,0,81,620,...a_premiera.html Spalanie 15,5 litra??(oczywiście chodzi o 15,5 Km na litrze benzyny) :eek: :eek: :icon_eek: DANE TECHNICZNE: VFR1200F Silnik Typ Chłodzony cieczą 4-suw UNICAM 76° V-4 Pojemność: 1,237cmł Śr. i Skok tłoka: 81 x 60mm Kompresja: 12 : 1 Max. Moc: 127kW / 10,000min-1 (95/1/EC) Max. Moment obr.: 129Nm / 8,750min-1 (95/1/EC) System zasilania Wstrysk paliwa: PGM-FI Wielkość baku: 18.5 litres Zużycie paliwa: 15.5 km/l (WMTC prog.*) Przeniesienie napędu: Sprzęgło: Mokre, wielotarczowe Operowanie sprzęgłem: Hydrauliczne Skrzynia biegów: 6-stopniowa Przełożenia: 2.6000 (39/15) 2 1.7368 (33/19) 3 1.3636 (30/22) 4 1.1600 (29/25) 5 1.0322 (32/31) 6 0.9393 (31/33) Końcowe: 2.6990 Przeniesienie końcowe: Wał Rama: Typu Diamond; aluminium Nadwozie Wymiary: 2,250 x 755 x 1,220mm Rozstaw osi: 1,545mm Kąt: 25° 30' Promień skrętu: 3.5m Wys. kanapy: 815mm Wys. od ziemi: 125mm Masa własna: 267kg Maks. załadunek 463kg Zawieszenie Przód: Widelec teleskopowy śr. 43mm typu cartridge z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego, skok 120mm Tył: Pro-Link z amortyzatorem gazowym, 25-stopniowa (* bezstopniowa, zdalna regulacja hydrauliczna) regulowana siła odbicia, skok 130mm Koła Przód: 5-ramienne z aluminium Tył: 7-ramienne z aluminium Rozm. obręczy: Przód 17M/C x MT3.50 / Tył 17M/C x MT6.00 Rozm. opon: Przód 120/70 ZR17M/C (58W) / Tył 190/55 ZR17M/C (75W) Hamulce Przód: Dwie tarcze o śr. 320mm z 6-tłoczkowymi zaciskami, C-CBS/ABS Tył: Tarcza o śr. 276mm z 2-tłoczowym zaciskiem, C-CBS/ABS Edytowane 8 Października 2009 przez Pozytywnie Zakrecony Wariat Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Spalanie 15,5 litra?? :eek: :eek: :icon_eek: przeczytaj jeszcze raz jednostki... 15,5 kilometra na litrze (podane podobnie jak amerykańce mają w zwyczaju mpg), czyli ca. 6,45 l/100km jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.