Skocz do zawartości

TomaszB

E.K.G.
  • Postów

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O TomaszB

  • Urodziny 01/14/1966

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA CBF600SA
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Piła

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.fuy.com.pl

Osiągnięcia TomaszB

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Bardzo fajny układ, brakuje mi w nim jedynie zintegrowanego przerywacza, bo często przy zmianie na diodowe i tak trzeba taki przerywacz dokupić.
  2. Koleżanka napisała że chce NOWY skuter. Napisała również że nie zna się, a ponieważ zadaje pytanie na forum to zapewne nie zna nikogo kto mógłby jej pomóc w ewentualnym zakupie pojazdu używanego. Co do wspomnianego Rometa się nie wypowiadam bo nie znam (ale to i tak chińskie badziewie jest), co do typowej chińszczyzny to z ww opiniami (negatywnymi) muszę się zgodzić. Japończyk będzie kosztował zdecydowanie więcej, ale jest jeszcze coś pomiędzy. Tajwański Kymco, wg mnie pojazdy całkiem przyzwoite, a miałem okazję jeździć i serwisować i ich skutery i quady. Uważam że stosunek cena/jakość jest w wypadku Kymco bardzo dobra. W budżecie który założyła sobie autorka tematu jest parę modeli Kymco, myślę że wizyta w salonie z ww marką będzie dobrym rozwiązaniem, zobaczysz który pasuje Tobie wizualnie i rozmiarami.
  3. Z jednej strony gratuluję opanowania (większość moderatorów z takim jednym "najmądrzejszym" dała by już zapewne bana), z drugiej "niedyplomatyczna" odpowiedź autora wątku wynika trochę z Twojej pierwszej odpowiedzi cyt: a jak myślisz? jsz Szczerze mówiąc co ta Twoja odpowiedź miała oznaczać, bo ja nie rozumiem. Mogłeś napisać że autor jest leń i nie chce mu się poszukać. Co do meritum to wydaje mi się że motorower NIE MUSI posiadać licznika (chyba autorowi chodziło o prędkościomierz ?) cyt za pierwszą lepszą stroną z potrzebnymi informacjami: http://sulecin.lubuska.policja.gov.pl/ruch...i_motoroweru__1 Niezbędne wyposażenie motoroweru (na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia): • z przodu – jedno światło mijania barwy białej lub żółtej selektywnej, • z tyłu – jedno światło pozycyjne barwy czerwonej, • z tyłu – światło odblaskowe, o kształcie innym niż trójkąt, barwy czerwonej, • z boku – światło odblaskowe, o kształcie innym niż trójkąt, barwy żółtej, • dwa niezależnie, skutecznie działające hamulce, • sygnał dźwiękowy o nie przeraźliwym dźwięku, • tłumik wydechu, • lusterko wsteczne, umieszczone po lewej stronie pojazdu, • podpórkę pojazdu, • uchwyt dla pasażera • podnóżki lub inne elementy umożliwiające oparcie nóg kierującego i pasażera, • hełm ochronny
  4. Można. Ale podejmować dyskusji nie zamierzam. Bo po co ? Przecież Piotr Dudek wie swoje i nie zamierza podejmować dyskusji. Jakiekolwiek odmienne zdanie od tego reprezentowanego przez Piotra Dudka nie jest akceptowalne, a próba dyskusji zazwyczaj kończy się straszeniem, banem , skasowaniem wypowiedzi adwersarza. Ciekawe że inni moderatorzy potrafią podjąć merytoryczną dyskusję, czyli się da. Ale jeżeli jedynym argumentem jest cyt: Jestem w branży motocyklowej od zawsze a warsztat naprawy motocykli oficjalnie zarejestrowałem w 1989 roku i już kilka motocykli naprawiłem. to jak taką dyskusję prowadzić. Nie wspomnę o tym obrażaniu użytkowników, te "steki bzdur", to KRZYCZENIE. Wiem że to nie temat do dyskusji o kompetencji do bycia moderatorem, ale to nie ja zacząłem w temacie o panewkach pisać o luzach zaworowych.
  5. Niestety, ale prezentacja ma dotyczyć wyłącznie VFR1200F, czyli modelu z klasyczna nożną skrzynką i klamką sprzęgła. Na model VFR1200DC, czyli ta z "automatem" musimy jeszcze poczekać
  6. Jestem jak najbardziej za, jak będę w Poznaniu to chętnie podpiszę W blokadzie niestety ze względu na odległość nie będę uczestniczył :( Obawiam się jednak że postulat całkowitego zniesienia opłat jest nierealny. To jest prywatna płatna autostrada i zarządca z nej chce mieć dochód. Należałoby raczej spróbować obniżyć / urealnić opłaty dla motocykli. W końcu opłata powinna uwzględniać ilość zajętego pasa drogowego i zużycia drogi, które są wielokrotnie mniejsze niż dla samochodów osobowych o większych już nie wspominam. Wiem że przyczepka w motocyklu (mam na myśli taką ciągniętą) to rzadkość, ale zwróćcie uwagę że taki motocykl z przyczepką za każdy odcinek będzie płacił 27 zł :banghead: , nosz ten co ustalał te stawki to na głowę upadł i to z wysoka. Miałem ostatnio przyjemność jazdy ową autostrada na trasie z Piły do Sieradza, - na autostradę wjechałem na węźle Komorniki i aż do Punktu Poboru Opłat Nagradowice czyli aż 22 km jechałem za darmo :bigrazz: - W Nagradowicach zabuliłem 11 zł i za tę kwotę przejechałem do Punktu Poboru Opłat Lądek - długość tego odcinka to 57 km - W Lądku znowu zabuliłem 11 zł ale już na węźle Modła zjeżdżałem z autostrady czyli przejechałem 19 km W sumie przejechałem 98 km autostradą z czego 76 km odcinkiem płątnym za 22 zł, co daje 29 gr / 1km autostrady Zakładając że spaliłem na ww odcinku ponad 8 l/100km :bigrazz: to zużyłem paliwa za ok 25 zł, czyli można przyjąć że jazda ową autostradą kosztuje tyle co koszt paliwa :icon_eek:
  7. http://www.dobrzyca.republika.pl/HONDA/skrzynia_VFR1200.pdf
  8. no chyba nie na pewno http://www.vfr-oc.pl/forum/download.php?id=5811 Podobno będą dwa modele, jeden z tiptronikiem - VFR1200DC oraz klasyczna z nożną skrzynką i klamką sprzęgła - VFR1200F
  9. Pilnie poszukuję serwisówki do starego skutera Honda Lead.
  10. Czy 8 miesięcy można uznać za wystarczający czas aby młyny dały mąkę ?
  11. No i co Twój post wniósł do tematu ? Pokazałem że są tez inne zapewne z racji większych wymiarów bardziej skuteczne niż ten co Ty pokazałeś. A więc moja odpowiedź była jak najbardziej w temacie w przeciwieństwie do Twojego "klepania" :bigrazz:
  12. A dlaczego Twój jest typowy :icon_question: Ja znam Taki Typowy Gmol do XJ-ty :bigrazz: Przy glebach parkingowych w 100% skuteczny za wyjątkiem kierunkowskazów
  13. I tu Kolego popełniasz podstawowy błąd, bo w ww teście jest porównanie opon Shinko Podium, czyli modelu F006 / R006 które NIE WYSTĘPUJĄ w rozmiarach pasujących do Twojej kawy. A więc Ty potrzebujesz inny model który może się znacznie różnić od ww. Brat miał / ma w Kawasami Z1000 ale inny model / R009 190/50-17 i F009 120/70-17. Te opony są przez producenta określane jako sport/turystyka. Ty chcesz kupić f005 / r005 które producent określa sport/wyścigi. Brat wybrał R009/F009 ze względu na trwałość. Ocena. Opony na suchej nawierzchni trzymają super, po prostu kleiły się do drogi. Byliśmy w Austrii na Glocknerstrasse i naprawdę się tam sprawdziły. Na mokrej było już zdecydowanie gorzej, a podczas bardzo silnych opadów jadąc na autostradzie nie był w stanie się utrzymać za moją CBF-ką. Jak tylko deszcz się zmniejszył znowu pognał do przodu. Jeżeli chodzi o trwałości po powrocie z tego wypadu do Austrii (ok. 2500km) nie było już ponad pół opony. Ponieważ Ty myślisz o modelu bardziej „sportowym” to pewnie z trwałością będzie jeszcze gorzej. Ale pamiętajmy że jednak 1000 to trochę więcej z opony bierze niż 750, a i brat to „waryjat drogowy” jest. Ja poprzednio miałem Shinko w XJ600, teraz mam w CBF i dla takiej jak moja „emeryckiej” jazdy są w zupełności wystarczające, na Glocknerstrasse dały radę, jak wyżej wspomniałem a autostradzie w czasie ulewy przy >130 musiałem zwalniać bo kawa brata nie dawała rady. Dlatego do popularnych motocykli i raczej turystycznej jazdy mogę polecić, tym bardziej że w ubiegłym roku kosztowały mniej więcej 50% tego co inne „markowe” opony. Acha, w XJ-cie miałem F280 / R280 a w CBF-ce mam F006 / R006 I jeszcze jedno. W ubiegłym roku Shinko były naprawdę tanie, tak jak pisałem prawie do 50% tańsze od "markowej" konkurencji. Niestety teraz przy bardzo drogich walutach Shinko bardzo mocno podrożały, znacznie więcej niż ta "markowa" i ta różnica może stać się znacznie mniejsza.
  14. A możesz to poprzeć jakimiś informacjami np producenta, czy tak po prostu uważasz ?
  15. http://www.emu.com.pl/pl_,baza_wiedzy_odp_...lowiowe,_Sa.php ... Akumulatory bezobsługowe wykonywane są obecnie w dwóch technologiach: AGM (Absorbed Glass Mat) - cały elektrolit uwięziony jest (wchłonięty) w separatorach z włókna szklanego o dużej porowatości, znajdujących się między płytami.żelowej - elektrolit uwięziony jest w postaci żelu. Akumulatory wykonane w technologii AGM mają niższą rezystancję wewnętrzną co oznacza wyższe napięcie na zaciskach i dłuższy czas pracy, szczególnie przy rozładowaniu dużym prądem. Przy tych samych gabarytach mają również nieco większą pojemność gdyż część elektrolitu w akumulatorach żelowych stanowi czynnik żelujący. Akumulatory żelowe lepiej odprowadzają ciepło wytwarzane w akumulatorze przy przepływie prądu. Są również bardziej odporne na wibracje i wstrząsy. Ta zaleta ma znaczenie w zastosowaniach mobilnych i przenośnych. ... Co do akumulatorów przeznaczonych do UPS-ów i systemów alarmowych, takich jak na wspomnianych aukcjach z Allegro to wytrzymują one krótkotrwały prą rozładowania do 15C, czyli dla 8Ah to 120A, i dla takiej 50ccm to w zupełności wystarcza. I dlatego te UPS-owe akumulatory w praktyce się czasami sprawdzają, oczywiście o ile nie upalą się styki :icon_biggrin:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...