ZGON Aq`rat Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 A ja wrócę jeszcze do swoich kryteriów wyboru: Barnaby - za Intruzem 1400 przemawia jedyny argument: motocykl bardzo porządny i kozacki wygląd. Ale przecież pisałem wcześniej, że jestem raczej mało doświadczonym jeźdźcem i w tym przypadku przede wszystkim pojemność dyskwalifikuje ten model. Wspominałem już, że jak dla mnie na pierwszy poważniejszy pojazd 750 pojemności, to deczko za dużo, 500 byłoby w sam raz i jeśli chodzi o moc, i o wagę. Na Intruderze 1400 nigdy nie siedziałem, ale wydaje mi się, że mógłbym się poczuć nieco przytłoczony :-) A jesli chodzi o V-Maxa, to pewnie niebawem będę miał okazję, bo koleżka, od którego mogę łyknąć tę Shadow zamienia ją właśnie na V-Maxa. Tylko tak choćby wizualnie - ile V-Max ma wspólnego z klasycznym chopperem? Dla mnie on tak bardziej Neandera przypomina, chociaż kiedyś gdzieś czytałem opinię, że Dodge Tomahawk, to taki duży chopper... A może ktoś się wypowie na temat tego chłodzenia w VT 500 - czy stale wskazywana maksymalna temperatura cieczy może być skutkiem braku termostatu i otwarcia pełnego obiegu cieczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 4R5 a numer katalogowy tych szczęk to: 168W253500 Słyszałem też, że ponoć można kupić same okładziny do przyklejenia, wystarczyłoby tylko dobrać promień - nie orientuje się ktoś czy jeszcze sprzedają takie rzeczy ? a może 4G5 rok 1981 a numer kat szczęk hamulcowych to: 4G0-W2536-00-00 są nadal dostępne a jeżeli za drogie to można zawsze kupić z firmy EBC Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 (edytowane) a może 4G5 rok 1981 a numer kat szczęk hamulcowych to: 4G0-W2536-00-00 są nadal dostępne a jeżeli za drogie to można zawsze kupić z firmy EBC Co ciekawe mój motocykl ma numer ramy zaczynający się 4R5 :icon_idea: ale rocznik się zgadza. Numer katalogowy spisałem z tej strony, pozycja numer 8 http://www.cmsnl.com/yamaha-xs400h-1981_mo...slist/D-12.html Można wiedzieć, gdzie są dostępne te szczęki i w jakiej cenie ? Do tej pory znalazłem jedynie 160x30mm pasujące na tył do m.in xs 400 i 650 ale 180x30mm nie mogę nigdzie znaleźć. Edytowane 21 Czerwca 2010 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 a może 4G5 rok 1981 a numer kat szczęk hamulcowych to: 4G0-W2536-00-00 są nadal dostępne a jeżeli za drogie to można zawsze kupić z firmy EBC No właśnie Piotrze, już któryś raz, wyśmiewasz firmę EBC. Może przybliżyłbyś temat, i coś więcej napisał, co jest w tej firmie źle.Ja mam zamiar kupić u nich, klocki hamulcowe. Jak coś wiesz, to się podziel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 A może ktoś się wypowie na temat tego chłodzenia w VT 500 - czy stale wskazywana maksymalna temperatura cieczy może być skutkiem braku termostatu i otwarcia pełnego obiegu cieczy? Odwrotnie - w takim przypadku silnik jest zwykle przechlodzony. Tutaj raczej chlodnica jest zaszlamiona, wentylator nie dziala, albo wskaznik temp jest zepsuty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZGON Aq`rat Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Temat chłodzenia już z głowy - rzeczywiście sam wskaźnik jest uszkodzony. Chłodnica podobno czysta, wentylatory nie działają - jeszcze nie wiem dlaczego, może czujnik też się zdupcył. Termostat jest nowy, tylko założyć go trzeba. Ale jeszcze jedna zagadka - koleżka przyznał się niechcący, że na czwartym bodajże biegu jak gwałtownie mocno odkręci gaz, to ta czwórka lubi mu wyskoczyć. Ale twierdzi, że w tych silnikach to normalne - może na tern temat coś wiesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Wiem ze to na pewno nie normalne i skutkuje droga naprawa skrzyni. Ten objaw to skutek zjechania sprzegiel klowych tego biegu, wiec do wymiany masz 2 kola zebate a jezeli dluzej sie z tym jezdzi dochodzi wodzik + pamietnik biegow. Czesci sa drogie, robocizna tez jako ze trzeba silnik wywalic z ramy i rozpolowic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 No właśnie Piotrze, już któryś raz, wyśmiewasz firmę EBC. Może przybliżyłbyś temat, i coś więcej napisał, co jest w tej firmie źle.Ja mam zamiar kupić u nich, klocki hamulcowe. Jak coś wiesz, to się podziel. Czytaj uważnie i pomyśl zanim coś napiszesz bo myślenie nie boli. Oryginalne tzn. sprzedawane przez autoryzowane serwisy i posiadające numery katalogowe nadane przez producenta konkretnego motocykla natomiast firma EBC produkuje klocki oraz szczęki hamulcowe jako zamienniki oryginałów w różnych twardościach. Ich produkty są dużo tańsze a w wielu przypadkach lepsze od oryginalnych ponieważ można dobrać indywidualnie w zależności od preferencji miękkie lub bardzo twarde czego nie uświadczysz w ofercie autoryzowanego serwisu. Nigdy i nigdzie nie napisałem źle o wyrobach firmy EBC które sprowadzałem do kraju już w 1989 roku dla swoich klientów. Co ciekawe mój motocykl ma numer ramy zaczynający się 4R5 :icon_idea: ale rocznik się zgadza. Numer katalogowy spisałem z tej strony, pozycja numer 8 http://www.cmsnl.com/yamaha-xs400h-1981_mo...slist/D-12.html Można wiedzieć, gdzie są dostępne te szczęki i w jakiej cenie ? Do tej pory znalazłem jedynie 160x30mm pasujące na tył do m.in xs 400 i 650 ale 180x30mm nie mogę nigdzie znaleźć. Przedstawicielem firmy EBC jest: http://www.rider.com.pl/pl,o-firmie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Troche z innej beczki do CX 500 potrzebuje fitr oleju, uszczelniacze na rury wydechowe, termostat, skad to wziąć? pierdoły, ale mieszkam na zadupiu i do najblizszego szanowanego sklepu mam z 50km:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Troche z innej beczki do CX 500 potrzebuje fitr oleju, uszczelniacze na rury wydechowe, termostat, skad to wziąć? pierdoły, ale mieszkam na zadupiu i do najblizszego szanowanego sklepu mam z 50km:] Ale do kompa z dostępem do internetu masz trochę bliżej :biggrin: Sklep internetowy klasa z poziomu naszego forum lub konkurencyjny sklep Larsson chociaż u nich terminy oczekiwania na towar są nieokreślone. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 (edytowane) Troche z innej beczki do CX 500 potrzebuje fitr oleju, uszczelniacze na rury wydechowe, termostat, skad to wziąć? pierdoły, ale mieszkam na zadupiu i do najblizszego szanowanego sklepu mam z 50km:] Filtr oleju i powietrza dasz radę zamówić w każdym (nawet małym - i nie koniecznie szanowanym) sklepie z częściami samochodowymi - w razie czego podasz gościowi symbole i nie powinno być problemu (filtr oleju z Hiflo - HF111, filtr powietrza z Hiflo - HFA1402); Termostat też powinni skombinować - to nie powinna być trudna sprawa. Z uszczelnieniem rur może być gorzej.......bynajmniej ja, pracując w sklepie z częściami samochodowymi, nigdy nie zamawiałem takich rzeczy........ale spróbować można; Pozdr. Edytowane 27 Czerwca 2010 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Mały Off albo i nie :icon_biggrin: minął rok a stronki tytułowej jak nie ma tak nie ma..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Bo pomysłodawca zaginął.... Może należłoby temat zamknąć? A zresztą, .... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Potrzebuje termostat do Hondy cx 500 szukam po wszystkich sklepach i nici....pasuje od czegos? jakies rady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sproket Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 (edytowane) Ja mam takiego motonga. Szukam kogoś kto też ma. Chodzi o Honde CB 400 N :buttrock: Mój motong Edytowane 8 Września 2010 przez sproket Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.