Skocz do zawartości

Masz japońskiego klasyka?


ucio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja wrócę jeszcze do swoich kryteriów wyboru:

Barnaby - za Intruzem 1400 przemawia jedyny argument: motocykl bardzo porządny i kozacki wygląd. Ale przecież pisałem wcześniej, że jestem raczej mało doświadczonym jeźdźcem i w tym przypadku przede wszystkim pojemność dyskwalifikuje ten model. Wspominałem już, że jak dla mnie na pierwszy poważniejszy pojazd 750 pojemności, to deczko za dużo, 500 byłoby w sam raz i jeśli chodzi o moc, i o wagę. Na Intruderze 1400 nigdy nie siedziałem, ale wydaje mi się, że mógłbym się poczuć nieco przytłoczony :-) A jesli chodzi o V-Maxa, to pewnie niebawem będę miał okazję, bo koleżka, od którego mogę łyknąć tę Shadow zamienia ją właśnie na V-Maxa. Tylko tak choćby wizualnie - ile V-Max ma wspólnego z klasycznym chopperem? Dla mnie on tak bardziej Neandera przypomina, chociaż kiedyś gdzieś czytałem opinię, że Dodge Tomahawk, to taki duży chopper...

A może ktoś się wypowie na temat tego chłodzenia w VT 500 - czy stale wskazywana maksymalna temperatura cieczy może być skutkiem braku termostatu i otwarcia pełnego obiegu cieczy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4R5 a numer katalogowy tych szczęk to: 168W253500

 

Słyszałem też, że ponoć można kupić same okładziny do przyklejenia, wystarczyłoby tylko dobrać promień - nie orientuje się ktoś czy jeszcze sprzedają takie rzeczy ?

 

a może

4G5 rok 1981 a numer kat szczęk hamulcowych to: 4G0-W2536-00-00

są nadal dostępne a jeżeli za drogie to można zawsze kupić z firmy EBC

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może

4G5 rok 1981 a numer kat szczęk hamulcowych to: 4G0-W2536-00-00

są nadal dostępne a jeżeli za drogie to można zawsze kupić z firmy EBC

 

Co ciekawe mój motocykl ma numer ramy zaczynający się 4R5 :icon_idea: ale rocznik się zgadza.

Numer katalogowy spisałem z tej strony, pozycja numer 8

http://www.cmsnl.com/yamaha-xs400h-1981_mo...slist/D-12.html

 

Można wiedzieć, gdzie są dostępne te szczęki i w jakiej cenie ?

Do tej pory znalazłem jedynie 160x30mm pasujące na tył do m.in xs 400 i 650 ale 180x30mm nie mogę nigdzie znaleźć.

Edytowane przez Saltus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może

4G5 rok 1981 a numer kat szczęk hamulcowych to: 4G0-W2536-00-00

są nadal dostępne a jeżeli za drogie to można zawsze kupić z firmy EBC

No właśnie Piotrze, już któryś raz, wyśmiewasz firmę EBC. Może przybliżyłbyś temat, i coś więcej napisał, co jest w tej firmie źle.Ja mam zamiar kupić u nich, klocki hamulcowe. Jak coś wiesz, to się podziel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A może ktoś się wypowie na temat tego chłodzenia w VT 500 - czy stale wskazywana maksymalna temperatura cieczy może być skutkiem braku termostatu i otwarcia pełnego obiegu cieczy?

 

Odwrotnie - w takim przypadku silnik jest zwykle przechlodzony.

Tutaj raczej chlodnica jest zaszlamiona, wentylator nie dziala, albo wskaznik temp jest zepsuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat chłodzenia już z głowy - rzeczywiście sam wskaźnik jest uszkodzony. Chłodnica podobno czysta, wentylatory nie działają - jeszcze nie wiem dlaczego, może czujnik też się zdupcył. Termostat jest nowy, tylko założyć go trzeba. Ale jeszcze jedna zagadka - koleżka przyznał się niechcący, że na czwartym bodajże biegu jak gwałtownie mocno odkręci gaz, to ta czwórka lubi mu wyskoczyć. Ale twierdzi, że w tych silnikach to normalne - może na tern temat coś wiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze to na pewno nie normalne i skutkuje droga naprawa skrzyni.

Ten objaw to skutek zjechania sprzegiel klowych tego biegu, wiec do wymiany masz 2 kola zebate a jezeli dluzej sie z tym jezdzi dochodzi wodzik + pamietnik biegow.

Czesci sa drogie, robocizna tez jako ze trzeba silnik wywalic z ramy i rozpolowic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie Piotrze, już któryś raz, wyśmiewasz firmę EBC. Może przybliżyłbyś temat, i coś więcej napisał, co jest w tej firmie źle.Ja mam zamiar kupić u nich, klocki hamulcowe. Jak coś wiesz, to się podziel.

Czytaj uważnie i pomyśl zanim coś napiszesz bo myślenie nie boli.

Oryginalne tzn. sprzedawane przez autoryzowane serwisy i posiadające numery katalogowe nadane przez producenta konkretnego motocykla natomiast firma EBC produkuje klocki oraz szczęki hamulcowe jako zamienniki oryginałów w różnych twardościach. Ich produkty są dużo tańsze a w wielu przypadkach lepsze od oryginalnych ponieważ można dobrać indywidualnie w zależności od preferencji miękkie lub bardzo twarde czego nie uświadczysz w ofercie autoryzowanego serwisu.

Nigdy i nigdzie nie napisałem źle o wyrobach firmy EBC które sprowadzałem do kraju już w 1989 roku dla swoich klientów.

 

 

 

Co ciekawe mój motocykl ma numer ramy zaczynający się 4R5 :icon_idea: ale rocznik się zgadza.

Numer katalogowy spisałem z tej strony, pozycja numer 8

http://www.cmsnl.com/yamaha-xs400h-1981_mo...slist/D-12.html

 

Można wiedzieć, gdzie są dostępne te szczęki i w jakiej cenie ?

Do tej pory znalazłem jedynie 160x30mm pasujące na tył do m.in xs 400 i 650 ale 180x30mm nie mogę nigdzie znaleźć.

Przedstawicielem firmy EBC jest: http://www.rider.com.pl/pl,o-firmie

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche z innej beczki do CX 500 potrzebuje fitr oleju, uszczelniacze na rury wydechowe, termostat, skad to wziąć? pierdoły, ale mieszkam na zadupiu i do najblizszego szanowanego sklepu mam z 50km:]

Ale do kompa z dostępem do internetu masz trochę bliżej :biggrin:

Sklep internetowy klasa z poziomu naszego forum lub konkurencyjny sklep Larsson chociaż u nich terminy oczekiwania na towar są nieokreślone.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche z innej beczki do CX 500 potrzebuje fitr oleju, uszczelniacze na rury wydechowe, termostat, skad to wziąć? pierdoły, ale mieszkam na zadupiu i do najblizszego szanowanego sklepu mam z 50km:]

Filtr oleju i powietrza dasz radę zamówić w każdym (nawet małym - i nie koniecznie szanowanym) sklepie z częściami samochodowymi - w razie czego podasz gościowi symbole i nie powinno być problemu (filtr oleju z Hiflo - HF111, filtr powietrza z Hiflo - HFA1402);

Termostat też powinni skombinować - to nie powinna być trudna sprawa. Z uszczelnieniem rur może być gorzej.......bynajmniej ja, pracując w sklepie z częściami samochodowymi, nigdy nie zamawiałem takich rzeczy........ale spróbować można;

Pozdr.

Edytowane przez Paolo350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo pomysłodawca zaginął.... Może należłoby temat zamknąć? A zresztą, ....

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...