Skocz do zawartości

Masz japońskiego klasyka?


ucio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja wrócę jeszcze do swoich kryteriów wyboru:

Barnaby - za Intruzem 1400 przemawia jedyny argument: motocykl bardzo porządny i kozacki wygląd. Ale przecież pisałem wcześniej, że jestem raczej mało doświadczonym jeźdźcem i w tym przypadku przede wszystkim pojemność dyskwalifikuje ten model. Wspominałem już, że jak dla mnie na pierwszy poważniejszy pojazd 750 pojemności, to deczko za dużo, 500 byłoby w sam raz i jeśli chodzi o moc, i o wagę. Na Intruderze 1400 nigdy nie siedziałem, ale wydaje mi się, że mógłbym się poczuć nieco przytłoczony :-) A jesli chodzi o V-Maxa, to pewnie niebawem będę miał okazję, bo koleżka, od którego mogę łyknąć tę Shadow zamienia ją właśnie na V-Maxa. Tylko tak choćby wizualnie - ile V-Max ma wspólnego z klasycznym chopperem? Dla mnie on tak bardziej Neandera przypomina, chociaż kiedyś gdzieś czytałem opinię, że Dodge Tomahawk, to taki duży chopper...

A może ktoś się wypowie na temat tego chłodzenia w VT 500 - czy stale wskazywana maksymalna temperatura cieczy może być skutkiem braku termostatu i otwarcia pełnego obiegu cieczy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4R5 a numer katalogowy tych szczęk to: 168W253500

 

Słyszałem też, że ponoć można kupić same okładziny do przyklejenia, wystarczyłoby tylko dobrać promień - nie orientuje się ktoś czy jeszcze sprzedają takie rzeczy ?

 

a może

4G5 rok 1981 a numer kat szczęk hamulcowych to: 4G0-W2536-00-00

są nadal dostępne a jeżeli za drogie to można zawsze kupić z firmy EBC

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może

4G5 rok 1981 a numer kat szczęk hamulcowych to: 4G0-W2536-00-00

są nadal dostępne a jeżeli za drogie to można zawsze kupić z firmy EBC

 

Co ciekawe mój motocykl ma numer ramy zaczynający się 4R5 :icon_idea: ale rocznik się zgadza.

Numer katalogowy spisałem z tej strony, pozycja numer 8

http://www.cmsnl.com/yamaha-xs400h-1981_mo...slist/D-12.html

 

Można wiedzieć, gdzie są dostępne te szczęki i w jakiej cenie ?

Do tej pory znalazłem jedynie 160x30mm pasujące na tył do m.in xs 400 i 650 ale 180x30mm nie mogę nigdzie znaleźć.

Edytowane przez Saltus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może

4G5 rok 1981 a numer kat szczęk hamulcowych to: 4G0-W2536-00-00

są nadal dostępne a jeżeli za drogie to można zawsze kupić z firmy EBC

No właśnie Piotrze, już któryś raz, wyśmiewasz firmę EBC. Może przybliżyłbyś temat, i coś więcej napisał, co jest w tej firmie źle.Ja mam zamiar kupić u nich, klocki hamulcowe. Jak coś wiesz, to się podziel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A może ktoś się wypowie na temat tego chłodzenia w VT 500 - czy stale wskazywana maksymalna temperatura cieczy może być skutkiem braku termostatu i otwarcia pełnego obiegu cieczy?

 

Odwrotnie - w takim przypadku silnik jest zwykle przechlodzony.

Tutaj raczej chlodnica jest zaszlamiona, wentylator nie dziala, albo wskaznik temp jest zepsuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat chłodzenia już z głowy - rzeczywiście sam wskaźnik jest uszkodzony. Chłodnica podobno czysta, wentylatory nie działają - jeszcze nie wiem dlaczego, może czujnik też się zdupcył. Termostat jest nowy, tylko założyć go trzeba. Ale jeszcze jedna zagadka - koleżka przyznał się niechcący, że na czwartym bodajże biegu jak gwałtownie mocno odkręci gaz, to ta czwórka lubi mu wyskoczyć. Ale twierdzi, że w tych silnikach to normalne - może na tern temat coś wiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze to na pewno nie normalne i skutkuje droga naprawa skrzyni.

Ten objaw to skutek zjechania sprzegiel klowych tego biegu, wiec do wymiany masz 2 kola zebate a jezeli dluzej sie z tym jezdzi dochodzi wodzik + pamietnik biegow.

Czesci sa drogie, robocizna tez jako ze trzeba silnik wywalic z ramy i rozpolowic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie Piotrze, już któryś raz, wyśmiewasz firmę EBC. Może przybliżyłbyś temat, i coś więcej napisał, co jest w tej firmie źle.Ja mam zamiar kupić u nich, klocki hamulcowe. Jak coś wiesz, to się podziel.

Czytaj uważnie i pomyśl zanim coś napiszesz bo myślenie nie boli.

Oryginalne tzn. sprzedawane przez autoryzowane serwisy i posiadające numery katalogowe nadane przez producenta konkretnego motocykla natomiast firma EBC produkuje klocki oraz szczęki hamulcowe jako zamienniki oryginałów w różnych twardościach. Ich produkty są dużo tańsze a w wielu przypadkach lepsze od oryginalnych ponieważ można dobrać indywidualnie w zależności od preferencji miękkie lub bardzo twarde czego nie uświadczysz w ofercie autoryzowanego serwisu.

Nigdy i nigdzie nie napisałem źle o wyrobach firmy EBC które sprowadzałem do kraju już w 1989 roku dla swoich klientów.

 

 

 

Co ciekawe mój motocykl ma numer ramy zaczynający się 4R5 :icon_idea: ale rocznik się zgadza.

Numer katalogowy spisałem z tej strony, pozycja numer 8

http://www.cmsnl.com/yamaha-xs400h-1981_mo...slist/D-12.html

 

Można wiedzieć, gdzie są dostępne te szczęki i w jakiej cenie ?

Do tej pory znalazłem jedynie 160x30mm pasujące na tył do m.in xs 400 i 650 ale 180x30mm nie mogę nigdzie znaleźć.

Przedstawicielem firmy EBC jest: http://www.rider.com.pl/pl,o-firmie

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche z innej beczki do CX 500 potrzebuje fitr oleju, uszczelniacze na rury wydechowe, termostat, skad to wziąć? pierdoły, ale mieszkam na zadupiu i do najblizszego szanowanego sklepu mam z 50km:]

Ale do kompa z dostępem do internetu masz trochę bliżej :biggrin:

Sklep internetowy klasa z poziomu naszego forum lub konkurencyjny sklep Larsson chociaż u nich terminy oczekiwania na towar są nieokreślone.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche z innej beczki do CX 500 potrzebuje fitr oleju, uszczelniacze na rury wydechowe, termostat, skad to wziąć? pierdoły, ale mieszkam na zadupiu i do najblizszego szanowanego sklepu mam z 50km:]

Filtr oleju i powietrza dasz radę zamówić w każdym (nawet małym - i nie koniecznie szanowanym) sklepie z częściami samochodowymi - w razie czego podasz gościowi symbole i nie powinno być problemu (filtr oleju z Hiflo - HF111, filtr powietrza z Hiflo - HFA1402);

Termostat też powinni skombinować - to nie powinna być trudna sprawa. Z uszczelnieniem rur może być gorzej.......bynajmniej ja, pracując w sklepie z częściami samochodowymi, nigdy nie zamawiałem takich rzeczy........ale spróbować można;

Pozdr.

Edytowane przez Paolo350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo pomysłodawca zaginął.... Może należłoby temat zamknąć? A zresztą, ....

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...