Skocz do zawartości

jaki motor jako pierwsze enduro? pomocy...


Rekomendowane odpowiedzi

Ja osobiscie brał bym KTMa lub nową Huske:D bo jak to moj kumpel mowi suzuki to stuka puka i parka a nie jezdzi:D Jest to raczej motocykl do spokojnej jazdy tak mi sie wydaje.A co do oddawania mocy to chyba ten DR to za bardzo nie oddaje.Ale to tylko moje zdanie:) I mysle ze Europejczyk to europejczyk:) A z Japonczykow brał bym chyba Honde.

 

 

zależy o jakiej wersji DRZ mówisz. S-ka jest cięższa, słabsza, bardziej taka do pyrkania po szutrach. Wersja E to już bardziej zawaansowany sprzęt, lżejszy, lepsza zawiecha.

 

Wersja DRZ to naprawdziwsze hard enduro, waga 113kg, świetna zawiecha, odpalanie kopką, moc podchodząca pod 50KM

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTM to oczywiscie moje marzenie ale koszty tego austrackiego jodłującego wariata są jednak troche za duze a i moc oddwana troche agresywniej niz w CRF czy sie myle?

 

Ludzie, czesci moze nie sa az tak tanie jak w DT, ale w KTM (mowie o exc 400) lejesz co 1000km olej, zmiemieniasz zebatki itp. Ale jezdzisz dalej!!. Jak narazie Mega przygod z nim nie mialem(odpukac). Cyka jak w zegarku.

Jest o wiele tanszy w utrzymaniu niz taki CRF albo podobny wyczyowy sprzet.

Edytowane przez Plocho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak CRFa i enduro to nie model R tylko X i 450 :) Masz wszystko na legalu z rejstracja. Jedyny problem to tytanowe zawory, jak zacznie cos sie z nimi dziac (a zawsze zaczyna srednio po roku - dwoch) to jest kiszka. Kolega kupił nowe, tytanowe w niemczech (sprowadzalem mu je) i po miesiacu byly do wymiany !! Troche poszukal, poczytal i teraz wsadzil stalowe i narazie jest super. Podsumowujac jak w CRFie masz cos z zaworami a nia jezdzisz wyczynowo to mysle, ze mozna wsadzic stalowe ktore sa duzo trwalsze. Poza tym bajki ogromne koszty utrzymania 450 4T tez mozesz wsadzic miedzy bajki (chyba, ze cos sie popsuje). Wiadomo rzeczy takie jak opony, zebatki, lancuch sie zuzywaja w kazdym moto tyle, ze w wyczynie czasem troche szybciej (tu moja zebatka ktora sie skonczyla http://www.bikepics.com/pictures/654963/ )

Ale jesli kupisz nowy egzemplarz i bedziesz o niego dbal (filtr powietrza + olej w silniku) to sezon latasz nic nie robiac. Czasem regulacja zaworow czy zdjecie pokrywy glowicy i zobaczenie czy wszystko ok. Widze to po sobie, zmieniam olej tak jak ksiazka serwisowa karze co 5h jazdy i czyszcze filtr powietrza co jazde, jezdze juz 4 miesiac i kompletnie nic nie wymienialem w silniku, sprawdzilem tylko luzy i lancuszek (sprawdzam go co jakis czas). Do zimy mysle, ze spokojnie przelatam. Jesli chcesz sie bawic w enduro to tak jak pisali albo EXC 450 albo CRFa 450X albo WR 450. Takie moto nowe starczy ci na dlugo i da wiele frajdy z jazdy.

 

p.s. to chyba moj najdluzszy post.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przeciez po co blisko jak czesci wysyłaja.A pozatym w autoryzowanym serwisie drozej sie płaci za te same czesci niz u zwykłego sprzedawcy. Ja np w Martin motocykle kupiłem ten sam tłok do Huski o 100zł taniej niz w Zych Husqvarna a tej samej firmy ten sam wymiar:)A w Lublinie tez jest serwis KTMa:)

 

Pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam wszystkich

Chce sobie kupić fajne Enduro. Nie jestem wysoki (165). Zastanawiałem się nad Suzuki DR125. Jest to 4t więc nie wiem czy moc będzie wystarczająca. Możecie podać wady i zalety tego moto. Albo żuccie inne propozycje i podajcie moc . Lepiej 2t czy 4t . Mam nadzieje że pomożecie. :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy jaki masz budżet i jak lubisz jeździć, ostro napierdzielać po terenie czy raczej spokojnie, musisz po prostu przejechać sie paroma maszynami i sam zdecydować, suza dr, yamaha dt i honda mtx to lajtowe enduro, moc w zupełności wystarczająca jak dla 14 latka, dalej idąc masz honde crm, aprille rx, suzuki ts, kawasaki kdx to już maszynki o dobrym zawieszeniu nadające sie do troszke ostrzejszej jazdy. Jeszcze dochodzi różnica 4t czy 2t, 4t łagodniejsze 2t daje kopa od pewnych obrotów. Jak nie masz za dużo kasy i nie chcesz wydawać kasy na paliwo i remonty kupuj dr 125 i będzie luzik, pojeździsz sezon i zdecydujesz czy chcesz bardziej hardcorowo jeździć czy nie :lalag:

 

Co do opcji szukaj - ja uważam że po to jest forum żeby pytać i uzyskiwać odpowiedzi a jak wam sie nie chce odpowiadać to nie piszcie cały czas użyj opcji szukaj ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem ale nic nie było o Suzuki dr125. Mam zamiar poćwiczyć jazde na enduro więc nie będe katował maszynki. To będzie pirwsze enduro więc najlepiej żeby było sprawdzone i tanie w utrzymaniu. Cena to ok 3 tyś. Będe sprowadzał wię myśle że można kupić coś ciekawego za tą cene. Rocznik 96,97 albo młodszy. Ile kosztuje utrzymanie takiego moto. W przybliżeniu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...