michoa Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 (edytowane) Przy takim budżecie trudno o jakikolwiek wybór bzdury gadasz piękna , każda stara japonia nawet z początku lat 80 jest milion razy lepsza jakościowo od chinola jeszcze jestem w stanie zrozumieć ludzi co kupują chińskie quady czy buggy bo tam jest faktycznie ogromna dysproporcja cenowa między czymś firmowym a chinolem ale motocykle ? diabolini kosztuje 1400 zł a mtx 80 bez papiera 1200 ( diabolini nie ma homologacji więc trafne porównanie ) przynajmniej nauczy sie naprawiać ja bym wolał jednak żeby proporcje jazda /serwis były 70:30 a nie jak w moim buggy 40:60 :D no i spawać coś tam trzeba umieć ......... pewnie nie mniej razy niz w kawasaki ;) powiem ci że miałem milion zdezelowanych japońskich offroadów i takich awari jak w chinolach to mało widziałem :D niedawno kumpel bashanem wracał znowu bez koła bo pękła piasta przy ośce , w japoni nigdy mi się nie zdarzyła taka akcja , kumpel w starym yamaha warriorze miał tak pościnany wieloklin na osi że jak strzelił ze sprzęgła to ośka się obracał a koło stało , piasta zrobiła się okrągła w środku oś też ale nic nie pękło nic się nie urwało ... a w bashanach co chwila się słyszy że koła odpadają .... Edytowane 19 Czerwca 2017 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1qazse4 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 (edytowane) niedawno kumpel bashanem wracał znowu bez koła bo pękła piasta przy ośce Myśle ze jednak motocykl jest zdecydowanie mniej skomplikowany niż quad zresztą chińczyk chińczykowi nie równy. Patrząc na patenty w motocyklach kilkuletnich to > 20 letni motór nadaje sie tylko do rozebrania od zera i złożenia od początku. Edytowane 19 Czerwca 2017 przez 1qazse4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Patrząc na patenty w motocyklach kilkuletnich to > 20 letni motór nadaje sie tylko do rozebrania od zera i złożenia od początku. ja miałem honde mtx 80c z 1982 roku klamki były od cz , linki od wsk , tłok od wsk 175 przerobiony pilnikiem , uszczelka pod głowicę z puszki po EB , pod cylinder biały silikon sanitarny , rama spawana w 4 miejscach i wzmacniana prętem do zbrojenia , szczęki w tylnim bębnie były skrócone kątówka od malucha , w przednim gościu je posmarował smarem bo piszczały więc przedniego nie było , koła były kwadratowe i miały po 50-70% szprych ( ten motocykl po puszczeniu kierownicy zawracał ), wajha biegów przyspawana bo wieloklin zniszczony , kopniak przyspawany bo wieloklin zniszczony , cewka zapłonowa z cewki od ogara spod magneta zawinięta w skarpetkę i butelkę po nestea ( po deszczu przerywała i szarpała ) łańcuch od mz a ponieważ jego wymiary ogniwa się nie pokrywały z 428 bodajrze to naciągnięty prawie na chama na zębatki mające co 2 ząb , i łożyska koła tył co się nie kręciły ale nie miałem kasy na wymianę to nawaliłem smaru na ośkę koła i skręciłem i tak co jakiś czas smarowałem tym czymś przejeździłem 2 lata , 3 razy pchałem -raz jak pękł łańcuch , raz jak brakło paliwa , raz jak dętki od wsk straciły wentle ( ucieło ) i na 2 kapciach nie byłem w stanie ujechać także stara japonia jest bulletproof , jak putin w rosyjskiej polityce niezatapialna :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 ja miałem honde mtx 80c z 1982 roku klamki były od cz , linki od wsk , tłok od wsk 175 przerobiony pilnikiem , uszczelka pod głowicę z puszki po EB , pod cylinder biały silikon sanitarny , rama spawana w 4 miejscach i wzmacniana prętem do zbrojenia , szczęki w tylnim bębnie były skrócone kątówka od malucha , w przednim gościu je posmarował smarem bo piszczały więc przedniego nie było , koła były kwadratowe i miały po 50-70% szprych ( ten motocykl po puszczeniu kierownicy zawracał ), wajha biegów przyspawana bo wieloklin zniszczony , kopniak przyspawany bo wieloklin zniszczony , cewka zapłonowa z cewki od ogara spod magneta zawinięta w skarpetkę i butelkę po nestea ( po deszczu przerywała i szarpała ) łańcuch od mz a ponieważ jego wymiary ogniwa się nie pokrywały z 428 bodajrze to naciągnięty prawie na chama na zębatki mające co 2 ząb , i łożyska koła tył co się nie kręciły ale nie miałem kasy na wymianę to nawaliłem smaru na ośkę koła i skręciłem i tak co jakiś czas smarowałem ku*wa jak dobrze że cię do tych świec nie wziąłem. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Przecież nie był zainteresowany :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 Opaczność czuwała. Nic fajnego odpalić beeme z nakrętką fi 8 w jedenastym cylindrze. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Błażej GL Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Yamaha dt 125 idealne na pierwsze enduro Cytuj GRUPA NA FACEBOOKUOGŁOSZENIA MOTOCYKLOWE - DOŁĄCZ DO 18 000 osób !!ZERO SPAMU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xantei Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Witam wszystkich! Jako iż ciągle mam problem z zdecydowaniem się na moje pierwsze moto chciałbym, aby bardziej doświadczeni jeźdźcy enduro pomogli mi w doborze odpowiedniego sprzętu Mam aktualnie 17 lat, ale moto dopiero za półtora roku będę kupować.Mój wzrost to 180 cm przy wadze około 83 kilo.Moje doświadczenie w enduro ogranicza się do mojej 50'tki enduro, może i sprzęt słaby ale różne hałdy, podjazdy, błota pozaliczałem.Budżet jaki będę mieć na zakup to około 7-9 tysięcy złoty. Pozdrawiam i liczę na pomoc!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) DRZ- 400 E/Y Edytowane 26 Listopada 2017 przez Pozytywnie Zakrecony Wariat Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 Panowie podpinam się pod temat, co by nie zakładać następnego. Przeczytałem wnikliwie http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/158645-wybor-pierwszego-motocykla-crossenduro/ Ogólnie chodzi mi po głowie enduro/cross 250, z tym że problem z wyborem jest 2t/4t.Doświadczenie w terenie niemal zerowe (nie licząc jeżdżenia 1 sezon po szutrach dużym KTM 990 ADV) Zastanawiam się mocno nad KTM EXC 250 2t, lub wersją 'F' 4t. Z tym, że mam pewne obawy:- 2T 250 na początek to może być jednak sprzęt, którego do końca nie wykorzystam w 100%Dlatego szczerze mówiąc bardziej skłaniam się do excf 250 4t. Z tym, że mam kolejną obawę ogólnie co do samego modelu EXC 250 - ponieważ jest to typowy motocykl raczej w klasie cross, jednak mi bliżej raczej do pyrkania po lesie i polnych drogach niż do napierdzielania po torze, dlatego czy ten sprzęt jest ok, jeśli z miasta do lasu miałbym dojeżdżać po około 5-10 km?Chodzi mi o to czy nie lepiej celować w sprzęt stricte enduro. Macie jakieś swoje typy, które mógłbym wziąć pod uwagę w pieniądzach rzędu ~do 12k zł.Wymagania są takie: aby nie mnie nie wyrwało przy 1 starcie, oraz żeby sprzęt był w przynajmniej minimalnym stopniu może nie tyle co uniwersalny, ale żeby można było nim śmiało popyrkać po jakiś laskach i polnych drogach, a nie tylko walić hard enduro na podjazdach i w błocie. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 drz400 Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 (edytowane) Panowie podpinam się pod temat, co by nie zakładać następnego. Przeczytałem wnikliwie http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/158645-wybor-pierwszego-motocykla-crossenduro/ Ogólnie chodzi mi po głowie enduro/cross 250, z tym że problem z wyborem jest 2t/4t.Doświadczenie w terenie niemal zerowe (nie licząc jeżdżenia 1 sezon po szutrach dużym KTM 990 ADV) Zastanawiam się mocno nad KTM EXC 250 2t, lub wersją 'F' 4t. Z tym, że mam pewne obawy:- 2T 250 na początek to może być jednak sprzęt, którego do końca nie wykorzystam w 100%Dlatego szczerze mówiąc bardziej skłaniam się do excf 250 4t. Z tym, że mam kolejną obawę ogólnie co do samego modelu EXC 250 - ponieważ jest to typowy motocykl raczej w klasie cross, jednak mi bliżej raczej do pyrkania po lesie i polnych drogach niż do napierdzielania po torze, dlatego czy ten sprzęt jest ok, jeśli z miasta do lasu miałbym dojeżdżać po około 5-10 km?Chodzi mi o to czy nie lepiej celować w sprzęt stricte enduro. Macie jakieś swoje typy, które mógłbym wziąć pod uwagę w pieniądzach rzędu ~do 12k zł.Wymagania są takie: aby nie mnie nie wyrwało przy 1 starcie, oraz żeby sprzęt był w przynajmniej minimalnym stopniu może nie tyle co uniwersalny, ale żeby można było nim śmiało popyrkać po jakiś laskach i polnych drogach, a nie tylko walić hard enduro na podjazdach i w błocie. drz400 jaką wersje lepiej szukać E, czy S, którąś omijać ze względu na jakieś czynniki?- EDIT: dobra tu już doczytałem, u mnie wchodzi w grę chyba tylko wersja S ze względu na homologacje.Czy szukać jakiegoś konkretnego rocznika? Coś się znacznie zmieniło na plus, lub minus w któryś latach? Edytowane 19 Listopada 2018 przez Magik Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 Szukać najmniej zabitej sztuki, o problemach poczytasz w necie to model popularny jak passat. btw e też jest homologowana. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 E to jebiąca się padaka a S nie jedzie i wiele bezawaryjnością nie odstaje a reprezentuje odejście xt600 przy wyższej cenie serwisu ja jakbym cofnął czas i kupował drz400e kupiłbym exc 520 z RFS-em naśrubce mimo że za ktm nie przepadam koszt serwisu zbliżony , ktm nawet nieraz tańszy ( zawory na śrubkach nie trzeba wałków nierządu ściągąć i szukać płytek ) a za to ktm naprawdę kosmicznie nakurwia ( zajebisty sprzęt do lotów na gumie , piaskownicy i pustyń, nie ma jadu crosowej 450 4t ale z dołu ciągnie jak sasha grey na planie i górę też ma ciekawą i jest mocny nawet bardzo ) zawias też ma o klasę wyżej i ma i kopajs i rozruchajs a w E o problemach z elektryką można 13 tomową encyklopedie napisać a kopniaka nie ma i wierz ale no piachu albo błocie i jak nie ma górki ciężko go z popychu zapalić :D i RFS wcale nie ma krótszej trwałości od drz400e wręcz to wałki nierządu szybciej w drz padną niż w kacie ..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.