kzfr Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 (edytowane) Rafael dużo dałeś mi do myślenia ale czy nie warto kupić takiego tańszego rupiecia, otworzyć go i w zime zadbać aby mnie głowa nie bolała że coś padło? Do zimy nie tak długo a gdybym napisał że mam 8.000zł na moto (ale już na ciuchy nie bede mieć) to wtedy usłyszę że do DRZ dozbierać jeszcze 2... Kupić igłę to jak grać w totolotka (był gość który kupił w szwajcarii XL350R z 88r za 6.000zł pojechał do mechaniora i usłyszał jeszcze 3,000zł) Ps. Jeżeli nie znajdę kompromisu który mi np. dawała Suzuki DR125SE (którym w terenie jeździłem od 12 do północy) I z dziewczyną w ciągu 3 miesięcy zrobiłem 4.000km to chyba będzie trzeba zbierać na EXC 200 i jakiegoś turystyka kupić. DR350 jakoś nie ciągnie mnie do tego moto może dlatego że za dużo widzę jak ludzie traktują te moto? Edytowane 13 Sierpnia 2012 przez kzfr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Rafael dużo dałeś mi do myślenia ale czy nie warto kupić takiego tańszego rupiecia, otworzyć go i w zime zadbać aby mnie głowa nie bolała że coś padło? Do zimy nie tak długo a gdybym napisał że mam 8.000zł na moto (ale już na ciuchy nie bede mieć) to wtedy usłyszę że do DRZ dozbierać jeszcze 2... Kupić igłę to jak grać w totolotka (był gość który kupił w szwajcarii XL350R z 88r za 6.000zł pojechał do mechaniora i usłyszał jeszcze 3,000zł)Jak już chcesz kupować moto które w zimie masz zamiar wyremontować to nie kupuj KTM ani Kawasaki. W takim wypadku Honda XR 400 jakaś styrpana, ale przynajmniej w niej zrobisz remont po w miarę przyzwoitych kosztach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kzfr Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Jak już chcesz kupować moto które w zimie masz zamiar wyremontować to nie kupuj KTM ani Kawasaki. W takim wypadku Honda XR 400 jakaś styrpana, ale przynajmniej w niej zrobisz remont po w miarę przyzwoitych kosztach. Dodałem wcześniej że przewieźć osobę nie będę mógł bo słaba tylna część ramy która lubi pękać. Dobrze wiemy że XR 400 chodzą po 8k najmniej od kilku lat jak nie wcześniej ale nie są to sztuki młode i sprawne, gdzie sprzedaż była tylko dlatego że gość się jej przestraszył bo moc 30koni wyprzedziła jego myślenie. Zaznaczyłem XR400 bo To tylko ogólnie wiadomo że kupie to co będzie w lepszym stanie ale chciałbym wiedzieć do którego bardziej przywiązać uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Znam gościa co przez kilka lata latał z ekwipunkiem i to sporym na tylnej części w XR i nic nie pękło. Bierz w takim razie XLR, albo starsze TTR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kzfr Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 (edytowane) Bierz w takim razie XLR, albo starsze TTR Są dwie TT350 ale nie R (chyba) a reszta to 600 na jaką zwrócić uwagę bardziej i jaki rocznik?http://tablica.pl/of...31a2b649;r:6;s:http://allegro.pl/ya...2551008244.html ps. nie za niska ta 600tka? A ktoś rzuci mi porównaniem TTR vs LC4 ? Plusy i minusy wg. Was Edytowane 13 Sierpnia 2012 przez kzfr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 kupi xr 600 za 6k w miarę zdrową.........to są stare moto nie ma co oczekiwać że kupi igiełke w której nie ma nic do poprawki bo najmłodszy rocznik co może kupić to 00 (dla 600) więc 12 letnie moto, a to było i dla wielu (ja ) jest hard enduro i raczej ma ciężkie życie :D tylko że xr600 to takie oldscholoowe hard enduro teoretycznie jest jednoosobowa nie ma bagażnika.............można poprzerabiać...... DR350 jakoś nie ciągnie mnie do tego moto może dlatego że za dużo widzę jak ludzie traktują te moto? a myślisz że lc4 czy xr mają lepiej ?? nie po prostu jest mniej filmików z nimi na youtube :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warn Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Koledzy mam dylemat czy kupić na co zwrócić uwagę może by ktoś coś podpowiedział, sprawę wyjaśniłem w tym temacie: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/155845-rozrzad-w-klr-600/#entry1960808 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rulkasz Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Witam. znalazlem dosc dobra okazje na kupno Yamahy yz400f. tylko mam pytanie czy to jest okazja czy bede musial jeszcze dokladac z 2000zl na wejscie? z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi.http://moto.allegro.pl/yamaha-yz-400-f-yzf-400-wr-400-426-450-enduro-i2546854813.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 tłoka i zaworów się nie szlifuje ani nie poleruje tylko wymienia, ile dołożysz tego ci nikt nie powie, ale wez pod uwagę, że remont takiego motocykla kosztuje 5K, więc skoro ktoś za tyle sprzedaje to raczej ostatnio go nie robił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 zawory podczas planowania głowicy można przeszlifować, nawet jest do kupienia specjalna pasta różnych grubości do szlifowania zaworów w gnieździe. Pod warunkiem, że nie są cienkie jak żyletki oczywiście. Tyle, że ten sprzęt czyli crosówka - bez blachy z 99roku nie jest warta 5 tyś, może 3,5. Wtedy jeszcze opłacało by się w nią zainwestować. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 zawory ewentualnie mozna dotrzeć, tak czepiając się słówek ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 generalnie chyba nie warto kupować starej 4T crossówki w ogóle chyba że zarżnąć i wyrzucić ?? można zrobić wyjątek dla 426 która jest bardzo twarda albo sx400/620 (crossówka w ramie lc4 z grubsza z silnikiem lc4 rzadko spotykany sprzęt i stary ) za 5 tys tylko 2T jak crossówka..... zawory ewentualnie mozna dotrzeć, tak czepiając się słówek ;) tylko że docieranie zaworów w crossówce 4T to druciarstwo i proszenie się o wybuch -zresztą sam o tym napisałeś.........zawory można dotrzeć w starym dualu 4T, w skuterku, w maluchu a nie w crossówce gdzie ich żywotność jest i tak bardzo krótka i są bardzo obciązone a docierając je jeszcze ją skracasz... koleś w aukcji pisał że była awaria przepustnicy, ciekawe jak nicasil -o ile w ogóle jest jeszcze :Dpozatym zapoznaj się z 400-bardzo dużo wad miał ten moto.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Ja bym 400 nie kupił, tym bardziej że wpadła tam już blaszka do cylindra. 426 jak najbardziej, sam miałem przez krótki czas, ale zajebiście się jeździło na tym i wyeliminowali trochę wad nękających 400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rulkasz Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Dzieki za odpowiedzi. Dam sobie spokoj z ta 400 doloze i rozejrze sie za 426 albo czyms nowszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goral1001 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Witam!Planuję zakup pierwszego motorka. Jako że wczesniej nie miałem styczności z motorami najpierw chcę zacząć od jakiejś 50cm. Możecie polecić jakiś model?? Zastanawiam się nad Aprilia rx50 albo derbi senda 50 ewentualnie yamaha dt 50. Który był by lepszy. Mam 186cm wzrostu i ok 80kg, koszty max 5tyś. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.