Skocz do zawartości

warn

Forumowicze
  • Postów

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Świętokrzyskie

Osiągnięcia warn

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Tak, ale rozwiązania problemu w nim nie ma lecz przyczyna. Teraz problem trochę się zmienił bo napędza się tylko do około 100-120 i go dławi, wiec trzeba by założyć doloty albo filtr przez który powietrze łatwiej przepływa? Czy może jakiś inny patent?
  2. Przepatrzyłem wszystko wydaje się ok a napędza się tylko na pierwszych dwóch biegach tak do 120 i dławi, Na postoju normalnie się wkręca na obroty bez problemu. Czy to wina braku dolotów? Bo od tego miejsca gdzie przykręca się je do baku już ich nie mam.
  3. ACHTUNG! Instalacja jest ta sama w 250 i 600 jak i 650 z różnicą taka że 600/650 ma rozrusznik, poza tym wkładasz silnik wpinasz stator w moduł i stacyjkę i odpalasz.
  4. No to weekendem coś pomacam może wymacam. Jeszcze pytanie z tych niedorzecznych, polskiej serwisówki pewnie nie ma?
  5. Sugerujesz że nie ma jakiegoś połączenia podciśnieniowego między komorą pływaka a airboksem? Bo jak inaczej wyrównać ciśnienie? Nie znam się na mechanice więc że coś dla Ciebie jest proste nie znaczy że ja na to wpadnę.
  6. Zegary od f4 z tego roku więc pewnie nie to jest przyczyną więc zostaje mi założyć cały oryginalny dolot powietrza czy coś innego może pomóc? Podpowiedz co zrobić jak nie tutaj to może na PW?
  7. Tego nie wiem czy są oryginalne od tej czy od innej F4, sprzedając twierdził że wszystko oryginalne i nie zmieniane ale wiadomo jak to ze sprzedającymi jest, a czy przyczyną mogą być zegary??
  8. Skoro tak to przycyzyną może być to że nie ma oryginalnych kanałów dolotowych bo zdjęte sąplastiki?
  9. Jak się na tym nie bardzo znam to pewnie sam nic nie zrobię?
  10. Może być coś poza gaźnikiem, bo tak myślę jak by ją zalewalo to powinno walnąc czarnym dymem?
  11. Witam, Ktoś może doradzić co może być z F4 z 00r co powoduje że po gwałtownym odkręceniu manetki ją zmula? Gdy dodaję wolniej wszystko jest ok a szybko tak jak gdyby się zachłysnęla. Dodam że kupiłem ją bez plastików z myślą o czymś do stuntu, czy może wplstikowych dolotach był jakiś przepływomierz? Pozdrawiam
  12. Zastanawiam się nad zakupem motocykla sprowadzonego z niemiec, niestety było kilka właścicieli ale nikt go nie przerejestrował. Jest ciągłość umów i dwa niemieckie dowody. I tutaj pytanie czy po zakupie jeśli nie będę miał F-VAT to muszę płacić wzbogacenie (w ciągu 14 dni)? Czy mogą istnieć jakieś zobowiązania z tytułu OC jeśli pojazd jeszcze nie jest zarejestrowany w kraju? Chodzi o ewentualne zaległości.
  13. Może ktoś wrzucić filmik zdrowego kata chodzi o odgłosy wydawane bez wciśniętego sprzęgła i z wciśniętym sprzęgłem. (chodzi o 450/520/525)
  14. Ale w kacie to tylko sprzęgło? Po naciśnięciu ma być cicho?
  15. Cześc Panowie ponownie, oststniemi czasy poluje na EXC 450 albo 520/525 (rocznik 00-04 bo mam na wydanie gdzieś około 9tys na sam sprzęt) poluje bo chce w miarę dobrym stanie trafić. Sam już nie wiem czy kupić tanio i remontować czy "po remoncie" w sumie kazdy jest "po remoncie". Może mi ktoś sprecyzować czy to normlane że silnik wydaje dziwne metaliczne dogłosy a po nacisnięciu sprzegła ustają? Ogladałem 3 i kazdy tak samo,do tego kultura pracy za wysoka to nie jest ale podobno KTM tak ma? Nawet na forum wyczytałem że to normlane że z puszczonym sprzęgłem dziwnie słychać silnik. Może się wypowiedzieć ktoś kto słuchałzdrowego kata? Patrzyłem tez wilmy na YT ale wiadomo jakość tego taka że tam się nie posucha, jak na złośc żaden znajomy kata nie ma. Chyba że jakiś szanowny forumowicz mieszka w okolicach zachodniej części świętokrzyskiego albo okolicach i pozowli posłuchać swojego sprzęta oczywiście zrehabilituje sie stosownym trunkiem ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...