Skocz do zawartości

kzfr

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kzfr

  • Urodziny 09/04/1987

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3960745

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    PL

Osiągnięcia kzfr

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Zapraszam wszystkich na III Kociewski Rajd Enduro który odbędzie się 7 września w miejscowości Świecie. Zapisy trwają do 10 sierpnia lub 300 uczestników którzy zaakceptują swoje uczestnictwo poprzez wpłacenie na konto bankowe pieniążki. Zalecam zapoznać się z regulaminem zanim ktoś wpłaci talary na konto. Jadę z Tarnowskich Gór i mogę zabrać ze sobą osobę z motocyklem, chyba że po uzgodnieniu nawet quada lub do 2 motocykli. Chyba że ktoś już ma transport i chce obniżyć koszty dojazdu to wtedy też chętnie się zabiorę!
  2. Nikt za Ciebie nie wybierze czy masz jeździć na supermoto czy offroad. Temat wyraźnie mówi "co kupić/wybrać" wg. mnie chodzi tu o wybory typu - dr350 vs dt125 / xr vs drz poprzez opisaniu gdzie chce się jeździć i w jaki sposób wykorzystać moto. Husqvarna jest przygotowana do asfaltu wraz homologacją czego nie można powiedzieć o DT125 (lusterko, kierunki, uchwyt na tablice) Nie spamuj, bo nikt ze zdjęć nie wróży!
  3. A jak to wychodzi z 2t ? Też można się w minę wepchnąć?
  4. Dlaczego? Z powodu zbyt dużej ilości "tykających bomb - które mogą się w każdej chwili rozpaść i koszt ich naprawy będzie większy niż sama cena motocykla?" Czy z powodu mojej małej ilości $$$ przeznaczonych na moto bo w tej cenie nie da się kupić "dobrej wyczynówki" A może utrzymanie jest 2x większe niż chciałem przeznaczyć ?
  5. Cześć z powrotem. Jeszcze nie tak dawno pisałem o moto 70% teren 30% asfalt najlepiej aby śmigać pasażerką. Udało mi się ją przekonać pierwszą przejażdżką na KTM LC4 640 żebym mógł spełniać swoje marzenia ;) Więc tak wybór padł od razu na XR 400R (bo jak wspominałem w poprzednich postach że mam zamiar spłacać kredyt i nie chciałbym przez sezon nie jeździć bo brakuje $$$ a opinię ma niezniszczalnego sprzętu jeżeli się dba) Nie chcę na moto wydać więcej niż 8,000zł, a na utrzymanie mógłbym przeznaczyć miesięcznie około 150/200zł (które można by uzbierać i zainwestować w remoncik aby mieć pewność czym się jeździ aż do spłaty kredytu) DRZ odpada bo w moim odczuciu lepiej się jeździło na XR. Więc zostały wyczynówki albo ociężałe DR,LC4,TTR itp, w 2suwy się nie pcham (spalanie) Jednak czy będzie mnie stać utrzymać na któryś z tych co wymienię niżej? Yamaha WR Husqvarna TE Honda CRF-X - o ile dostępna w tych $$$ Husaberg FE
  6. Jeżeli patrzysz na spalanie w tych sprzętach to chyba chcesz na czymś oszczędzać, zapominając że wyczynówka nie jest oszczędna - nie tylko paliwo. Nie zapomnij o ubraniu i ochraniaczach bo możesz się szybko zniechęcić :P W krzeszowicach masz świetną ekipę do latania po terenach. Może warto ich zaczepić i poznać sprzęty jakie ujeżdżają? Jeżeli chcesz się "wsiąknąć" w hard enduro to polecam Ci poszukać filmu instruktarzowego Dirt Wise'a na temat "jazdy wyczynowej" od ubrań - po ciężkie techniczne podjazdy. Tyle mogę Ci powiedzieć jako amator :) Powodzenia!
  7. Czyli utrzymanie wyczynówki (niezależnie od modeli i marki) to są koszta "zawodnicze". Konkurencyjne motocykle które mogą (o ile zawodnik jest harcorowy) dać namiastkę to Dual Sporty? XR400/600/650 CRF-X 250/450 DR350/650 DRZ400 LC4 400/600/620sc KTM 525 EXC Husqvarna TE 410/510/610 KLX 300/650 Yamaha TTR Czyli wychodzi na to że najbliżej wyczynówek to 525 który jest najmocniejszy, najnowocześniejszy i najdroższy w utrzymaniu. Nie wiem jak się ma do tego CRF-X. Najtańsze w utrzymaniu (wraz z częściami zamiennymi) to DR350, DRZ, TTR, LC4 i XR400 - czyli dla Kowalskiego. Jak coś źle rozumie to możecie mnie poprawić czy dopisać.
  8. W jakiej cenie jest kapitalka tak na oko? Ktoś wspominał że 525 to 4tyś zł a 200tka ? W celach informacyjnych :)
  9. Faktycznie trzeba tak zrobić jak napisałeś. Kupie 620 jeżeli będzie okazja złapać się na podnóżki.a jeżeli braknie zdrowych sztuk na rynku to poszukam 640. THE HUNT BEGINS!
  10. Wiesz co na LC4 w ogóle się nie znam. 620 brałbym ze względu na wagę, bo wszyscy tak straszą. Ogólnie z początku stawiałem na LC4 640 i taki był zamiar a teraz sam nie wiem co mam kupić. To mój odwieczny problem, bo brak produkcji dual sportów o zacięciu wyczynowym zakończyło się dawno temu. Nie chce się zamykać w promieniu 30km mojego miasta, bo to mam przelatane na wszystkie sposoby. Gdyby tylko praca dała możliwość zakupu ktm 690R to nie zastanawiałbym się w ogóle i nie truł wam dupy i cennego czasu. Za młodu gry myślałem że będzie kasa: Husqvarna WR125/TE310/410/511, GasGas 125, EXC200, Za młodu gdy myślałem że nie będzie kasy: XR250/350/400, DR350, TTR350, KLX300 Zanim tu przyszedłem: LC4 640 ADV, XTZ660. Teraz ze względu na wagę: LC4 620, DRZ400, XR400 Teraz bez względu na wagę: TTR600, LC4 640, DR650SE,
  11. Fajne pomysły ale byłem rozmawiać dzisiaj z pobliskim mechanikiem. Powiedział tak - lc4 620 - skoro ma takie dobre opinie to warto wziąć i stopki zamontować. Widziałem wersję SC ze stopkami na YT. - xr 400 - narzekają na zawias to zmienić, ramę wzmocnić + stopki i można jechać - wg. instrukcji xr400 z 99r maksymalna ładowność 100kg - drz 400 - któraś wersja posiadała stopki dla pasażera a reszta chyba jest dobra.
  12. A można to samo zrobić z LC4 640, TTR600, DR650SE ?
  13. Nitomen już to wałkowałem :D Dla mnie ten sezon to były 3 miesiące. Hard odpada za motogodziny. Nie byłbym wstanie utrzymać i tyle. Kobieta próbuje się pogodzić z faktem że nie kupie motocykla 2 osobowego (dziś śpie sam xD) - taka przestroga gdy druga połówka też się pasjonuje motocyklami :D Jedynie dual sport albo trail'owy motocykl właśnie jak ktoś wspominał o małych 250/350tkach albo z grubej rury 650tki.
  14. Chłopaki ale ja pisałem że pasażerka ma być tylko na przejazd turystyczny z pkt. A do pkt B - asfaltem, czasem szutry/szlaki. Bez przesady, ja mam zamiar śmigać samemu albo za chłopakami w terenie. Moto ma być po to aby ją wziąć na wycieczkę np, do wisły, ustronia, złoty potok zamki i inne miejsca do zwiedzania a nie dziczenia po lasach :D (chociaż na dr125 też się zdażało) - to są dolomity,http://www.youtube.com/watch?v=we_rOwRbw9c - to jest hałda i tam także XTZ660 Tenere wjeżdżała (w najłagodniejszym miejscu) http://www.youtube.com/watch?v=za3z0-Nktr0 - okolice. - przez trochę węższe tory to ja przeskakiwałem drką 125 :) (znam trochę techniki trialowej do pokonywania przeszkód i enduro też) A gdybym nic nie wspominał o kobiecie. A napisałbym tak: - nie chcę martwić się o motogodziny - móc polatać za kumplami na wyczynówkach - dojechać około 30km czasem więcej na miejscówkę do innego miasta z ciekawymi opcjami - spalanie w granicach rozsądku (poniżej 8litrów) bo jak będę codziennie śmigał to stracę cholernie dużo kasy. To co proponowalibyście? XR, DRZ, bo dwusuwy z racji spalania odpadają. Michoa sprawź na google.maps takie miejsce. 51.551512,18.95063 - o ile mieszkasz nadal w zduńskiej. Na pewno dałoby radę się dogadać, w ostateczności zapłacić wjazd i się świetnie bawić. Ludzie są chciwi na pieniądze więc warto spróbować.
  15. Myślałem o afryce jest to dla mnie bóstwo oldscoolowych dakarówek! Do tego dokupić trialówkę i mogę latać za crossówkami (po miejscu) wiedząc że oni palą 12 a mi np.3litry beny. Piękna sprawa. trialówka tam też jedzie :) Kobieta chce zrezygnować z jazdy jako plecak żebym był szczęśliwy pod warunkiem że będę jeździć w okolicy (taki szantaż) - więc odpada. Kiedyś widziałem zdjęcie jak motocykl turystyczny ciągnął przyczepkę z hard enduro :D A tak serio do tematu. Już wybrałem, będę brał każde moto które zostało tu opisane. Nie zależy mi na świetnym zawiasie bo DR125SE miało pewnie gorszy niż z tych co wymieniliście jako najgorszy wybór - np. dr650r czy xt600 a nawet XTZ 660/750. Zawias zawsze można zmienić i zrobić pod siebie (chyba?). Wcześniej i tak rozglądałem się za dakarówką bo pewnie i tak dałaby radę tam gdzie jeździmy. Ale niżej pokaże kilka zdjęć/filmikow które powinny przybliżyć jaki to teren: http://cdn2.asteroid.pl/a.garnek.pl/009/661/9661625_800.0.jpg/kamieniolom_blachowka_bytom.jpg Bardziej TRAIL (tak dobrze napisałem,nie chodzi mi o trial) niż typowe hard enduro. Nie sugerujcie się tym drzewem, po obejrzeniu jest więcej szlaków/ścieżek niż takich przeszkód.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...