Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jesli Dr to tylko po 96 w wersji SE , starsze modele sa dosc zawodne i nie lubia niedbalstwa o olej , NX dosc idiotoodporny silnik co nie znaczy bezawaryjny koles ma nx i jego koles tez se takiego kupil , nie nacieszyl sie dlugo bo po tys km silnik wydawal dzwieki ze uszy bolaly , po rozebraniu okazalo sie ze to juz resztki silnika ( do tej pory a mija juz 2 lata nie kupil silnika , bo wolaja za nie po 3 tys zl a kupujesz kota w worku )... wiec to ze honda sie nie psuje to MIT

 

p.s trudno dostepne tereny na RSE i NX - to chyba zart ? jezdziles takim moto w trudnym terenie ?? wiesz jak on sie prowadzi ? do tego oplastikowanie.....

 

nie ma moto uniwerslanych , mozesz wybrac wersje lzejsza bez plastikow , ale wtedy predkosc powyzej 100 robi sie nieprzyjemna , wersje plastikowe maja czesto gorsza zawieche i sa ciezsze, ale mozna leciec 120 i nie czuc wiatru.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

 

Jak w temacie. Cena do max. 2000 eur. Czytalem sporo na temat tych motorkow i kazdy ma swoje minusy i lusy. W podsumowaniu na oko amatora (czyli mnie) wychodzi na to samo-cenowo tez. Oba podolaja moim planom tj. odkrywanie na nowo roznych czesci trudno dostepnych terenow naszego pieknego kraju. Tylko ze kazdy chce miec cos dobrego, lepszego. No i jest ale. Generalizujac Suzuki ma prosta budowe, silnik sprawdzony i niezawodny- do tego Dr ke posiada dumnie moj kumpel i jest z niej calkowicie zadowolony. Honda z kolei przechodzila modyfikacje ktore spowodowaly ze na poczatku lat 90 wysunal sie na prowadzenie w testach motocykli enduro tej klasy.

Kupic Dr ke "rasowe"enduro czy Nx a motor b. dopracowany i "wyglaskany". Prosze o wasze opinie i porady, zwlaszcza tych co moga cos powiedziec wiecej na temat NX a.

 

PS. Niech mi ktos powie co to jest w NXsie na dole silnika z lewej taka czarna skrzynka do czego sluzy.

 

Z gory dziekuje S

 

Ta czarna skrzynka to klucze do naprawy motocykla jest przykręcona śrubą do ramy a otwiera się kluczykiem zamek dosyć fajnie i pomysłowo jest to umieszczone w NX. Co by Ci doradzić ja dominatora z 93 roku mam już z czwarty sezon, jest to fajny motocykl wg mnie. Wymieniłem w nim już sporo łożyska w tylnym kole, linkę prędkościomierza, łańcuch z kołami napędu przez zimę motocykl był w naprawie wymiana tłoka koszt około 1600 zł) teraz opony musze zmienić bo są słabe. No ale efekt jest nieporównywalny ze stanem poprzednim silnik jest bardzo mocny obecnie ma więcej siły, praca silnika jest cichsza nie ma stuków myślałem że to automatyczny odprężnik zaworu wydechowego a to pierścienie tak najprawdopodobniej dzwoniły, stabilne wolne obroty. Z dominatora jestem bardzo zadowolony i nie zamierzam go sprzedawać. Teraz po remoncie silnika bede nim jeździł jeszcze parę dobrych lat. A jak sobie moto inne kupię to te sobie zachowam też :buttrock: Dominatora oczywiście polecam.

 

Jak masz więcej kasy możesz pomyśleć nad zakupem afryki twin bardzo fajny motocykl ale też finansowo kosztuje więcej.

Z suzuki DR nie miałem doczynienia. Pozdr.

Edytowane przez alfonso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój wujek ma Dominatora,wprawdzie nie jezdziłem nim po terenie tylko po łakach i po asfalcie ale jezdzi sie naprawde super.Motor Dość mocny,zawieszenie komfortowe,skrzynia pracuje bardzo dobrze...ogólnie jeśli chodzi o turystyke to mogę polecić dominatora bo bardzo dobre moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, tak jak w treści ogłoszenia, zamienie DR 600 rok 89 - zarejestrowana, opłacona. Motor ma wymienione oponki na nowe- nowy zestaw napędowy DID 520 x-ringowy łańcuch plus zębatki JT ( 14+42 - typowo terenowe przełożenie ) nowy filtr oleju i powietrza,nowy olej. Orginalny wygląd ( zmieniona lampa przednia , zmieniony bak - wszystkie stare częsci posiadam ) Motor sprawuje się bardzo dobrze, silnik pali z pierwszego kopa nawet jak jest zimny, jeździ super ale szukam czegoś lettszego do bardziej hardkorowej jazdy w terenie

 

Fotki

http://www.bikepics.com/pictures/1167925/

 

http://www.bikepics.com/pictures/1167987/

 

http://www.bikepics.com/pictures/1166024/

 

Kontakt

gg-9662121

tel-889910357

Nie interesują mnie 125 jedynie 250 w górę. Jeśli enduro to może też być bez papierów jeśli wyczyn no to wiadome, czekam na propozycje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo, co do dominatora.

Każdy silnik jak będzie zarzynany to kiedyś przyjdzie na niego koniec.

A szczerze... bo przez pewien czas odbiegłem od enduro... jak np. porównanie silniczka XT600(89r) i dominatora(92r). Osobiscie wole XT ze względu na swoje właściwości w terenie(jeszcze wersja bez elektr. rozr.) dziś pojeździłem troche i na prawde fajny motocykl, ale jeszcze zostaje ten dominator....

Więc? Trwałość silników XT vs NX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobna , z przewaha na NX-a , w XT lubi skrzynia nie wytrzymac , ostatnio jechalem taka z 95 roku , kazdy bieg rzezil przy wbijaniu , a niektore lubialy wypadac , ale to mozna sprawdzic przy kupnie.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy ile osiągnie cena końcowa... O samym moto to Ci za dużo nie mogę powiedzieć bo nie dość że foty lipne( a dużo mówią o właścicielu) to mało napisał właściciel o nim. Tu by Ci mógł pomóc ktoś kto oglądał to moto.

ps. Nie znając ani ceny ani pi razy drzwi stanu to nie ma co doradzać. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynajmniej bez sciemy na roczniku.

Ale raczej na handel. Widac tez ze moto bylo uzywane wg przeznaczenia, rama juz troszku podrdzewiala ( tak to jest jak sie oslon nie ma), dekla powycierane.

 

Ciekawi mnie stan plastikow, ktore wygladaja jak nowe i zupelnie nie pasuje do reszty motocykla.

Pytanie czy to nicasil - i jest tak to jaka selekcja tloka, czy moze tuleja.

trzeba tez miec nadzieje ze kosz sprzeglowy jest ok.

Jesli tak, to 6-6,5 spokojnie mozesz dawac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co lepiej wybrac (poziom raczej poczatkujacy) KTMa 250, czy Yamahe w analogicznej pojemnosci. Mowa o motoryklu nowym, w czterosuwie. Jakie sa +/- rzeczonych sprzetow, czy cos sie zmienilo ostatnim rokiem, czy posty/artykuly sprzed roku i wiecej beda aktualne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam zamiar zakupić sobie jakieś fajne enduro. Szukam w granicach cenowych 3000-3600zł. Zależy mi by miała niskie spalanie 3.00- 4.00 litra i może być 125 - 200 - 250 -350. A rocznik to tak gdzieś 1996 - 2000. Na razie mam na oku Suzuki dr 125 ale ma mało mocy.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam zamiar zakupić sobie jakieś fajne enduro. Szukam w granicach cenowych 3000-3600zł. Zależy mi by miała niskie spalanie 3.00- 4.00 litra i może być 125 - 200 - 250 -350. A rocznik to tak gdzieś 1996 - 2000. Na razie mam na oku Suzuki dr 125 ale ma mało mocy.

Pozdrawiam.

 

 

Za 3600zl to z rocznikow 96-00 niebardzo cos wyrwiesz, z ta kasa rozgladnij sie za jakas honda xl, no albo dr 125 cos z tych rocznikow, albo moze cos z 2t czyli dt, mtx, kdx, kmx

Edytowane przez Maatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolesia dr 350 palila ok 7 , wiec tyle co 600 - male nie zawsze znaczy oszczedne

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze takei cus http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M675380 albo http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M668716 zawsze to pare kuni wiecej , bo dr 125 to naprawde nie bardzo nadaje sie w teren.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...