Skocz do zawartości

EnduroMax

Forumowicze
  • Postów

    1864
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O EnduroMax

  • Urodziny 09/12/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa, Gdańsk, Zagrzeb

Osobiste

  • Motocykl
    Honda XL500s, inne.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1131163
  • Strona www
    http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/

Ostatnie wizyty

509 wyświetleń profilu

Osiągnięcia EnduroMax

MOTONITA - płonąca guma

MOTONITA - płonąca guma (28/46)

0

Reputacja

  1. Silnik był przełożony do ramy od 125 i wpięty pod wiązkę która była na motocyklu - z tego co pamiętam nie przekładałem wiązki od 200. Pewnym jest że motocykl w tej konfiguracji w której go sprzedawałem - normalnie odpalał. Po całej przekładce TS normalnie jeździła. Przez to że Suzuki tyle czasu stało nie używane - ciężko jest mi to sobie bardzo dokładnie przypomnieć. Z tego co pamiętam instalacja była tam zawsze bardzo prosta - bo pozbawiona akumulatora. Może to kwestia przełącznika na kierownicy? Próbowałeś szukać iskry w pozycji OFF na przełączniku? Może tam się coś zwarło / oszalało?
  2. Dobry! Jakoś tak się złożyło, że zachciało mi się wejść w posiadanie klasycznego enduro. Pojawiło się ogłoszenie, pojechałem, posłuchałem, obejrzałem - kupiłem z myślą że cena niska, trochę podpicuje, zrobię łańcuszek rozrządu, pierścienie, łożyska, załatwię problem wypadającego pierwszego biegu - i przejeżdżę pół Europy. Niestety, kilka kilometrów po zakupie XL500s - która ostatnie lata spędziła w szopie - głowica postanowiła o sobie znać. Chcę ją zrobić pod siebie, bez żadnego druciarstwa - ma mnie zawieźć na Wyspę Man - będę pisał licencjat bazujący na badaniach prowadzonych tam przez miesiąc - z wyścigiem włącznie. Szybka kontrola okazała się bardzo mało wesoła. Głowicę naprawiał w najlepszym wypadku kowal, czerwony silikon który nieśmiało wystawał na zewnątrz silnika, w jego środku urządzał sobie istne eldorado. Gwinty też mają już swoje najlepsze dni za sobą. Wałek rozrządu na jednej krzywce jest mocno wytarty, druga jak cię mogę. Z jednej strony wałek został stoczony i "łożyskuje się" w tulejce. Dźwigienki zaworowe też wydają mi się dalekie od akceptowalnych. Co mnie zaskakuje - motocykl zapalał dość ochoczo, po lekkim podniesieniu obrotów jałowych dawał radę je utrzymać, silnik nie był może cichy - ale nie wydawał mi się też rozjechany do granic możliwości. Pytania właściwe: - Czy warto robić głowicę wraz z wałkami u Świątka? Oferują wałek seryjny jak i nad wymiarowy w rozsądnej cenie. Moja głowica ze względu na ilość patentów, zużytych gwintów, silikonowych zaślepek i tym podobnych - raczej nie nadaje się do dalszej współpracy więc tak czy siak czeka mnie znalezienie przyzwoitego egzemplarza do zgrania z nowym wałkiem. - Czy ktoś kojarzy miejsca poza znanymi portalami aukcyjnymi gdzie można poszukiwać części do tego motocykla? A może zna kogoś komu zalega nawet uszkodzona, ale godna ratowania głowica? - Czy ktoś z forum miał styczność z tłokami Cruzinimage_co - z Ebaya? Widzę że produkują sporo części do klasyków, zarówno na forach Angielskich jak i Amerykańskich są chwalone. - W co ja się wpakowałem? Na zdjęciu już po długim czyszczeniu i zakupie oryginalnego baku.
  3. Cześć, chodzi tu o moją TS która stała długi czas nie używana, ale wilgoci nie zaznała. Na czym polega problem z wiązką? Ta która była na motocyklu była raczej w całości, ta dodatkowo pochodziła z TS 125. Jest jakiekolwiek napięcie na przewodzie WN? Masa na miejscu?
  4. Witam! Mam dziś do zaoferowania części od motocykla Suzuki TS125R. Jest to wersja japońska, z lampą podobną do tej w DRZ, instalacją elektryczną bez akumulatora i przednim zawieszeniem USD. Poza większością części (oprócz silnikowych), posiadam dedykowany wydech sportowy sprowadzany z japonii, który nowy kosztował w przeliczeniu około 2400zł. Jest to komplet: mocowanie do cylindra, dyfuzor i końcówka. Mój numer kontaktowy to: 507 534 844 , na smsy chwilowo nie odpisuje, a telefonów nie odbieram w poniedziałki, wtorki i środy w godzinach 16-20. Poza tym można spokojnie dzwonić od rana do 24. Pozdrawiam Serdecznie i zachęcam do kontaktu! Posiadam również Suzuki TS200RM z dokumentami na 125, jest ono jednak do dokończenia, chyba że ktoś chce wziąć wszystkie rzeczy w zestawie i samemu spędzić zime dokręcając ostatnie śruby, i regulując to co zostało już złożone.
  5. Nie ma juz silnika, ani zbiorniczka wyrownowazajacego cieczy. Pozdrawiam
  6. EnduroMax

    Kto Lubi Bmw?

    Mnie z kolei BMW zawsze przyciągało. Nie wyczuwam w sobie zbyt wielu dresiarskich cech, nie jestem też fanem lansu pod remizą. Najwięcej styczności miałem z E30, uwielbiam ten samochód za jego "prostotę". Większość napraw spokojnie można wykonać w domowych warunkach, przy minimalnej wiedzy. Części niezłych jakościowo zamienników są na bardzo przyjemnym poziomie, a i sam koszt zakupu nawet w przypadku niezłej E30 jest więcej niż zadowalający. Design modeli E30, E34, E32 bardzo do mnie przemawia, jakość wykonania tych samochodów naprawde mnie zaskakuje. Nie będę już nawet wspominał o tylnym napędzie, który jest jedynym sensownym rozwiązaniem. Jeśli ktoś nie gustuje, zawsze może kupić IX'a. Dresiarze mniej je lubią, właściwości jezdne super. Sam jestem w trakcie zbierania na E34 m20b25, nie ukrywam że jeśli trafię na sztuke która nie była masakrycznie bita, i będzie miała założoną sensowną sekwencję, to z chęcią ją przygarne. Ogrom części zamiennych na polskim rynku pozwala szybko na dostosowanie samochody do swoich potrzeb (kompletne skórzane wnętrze do E34 można spokojnie kupić za 1000zł). I niezależnie od stereotypów, BMW miało, ma i będzie miało klasę. Świetna stylistyka, jakość wykonania, ślicznie brzmiące silniki. A dresiarski to jest teraz Golf i Passat.
  7. ;Witam. Mam do sprzedania większość części do Suzuki TS 125R 1992. Jest to wersja japońska, z aluminiowymi obręczami, zawieszeniem USD, mniej rozbudowanymi licznikami, i pozbawiona akumulatora. Z całą pewnością na sprzedaż jest: -Kompletny silnik bez osprzętu (gaźnika, zaworu wydechowego) -Rama po piaskowaniu i malowaniu -Kompletna wiązka elektryczna -Moduł zapłonowy -Cewka -Wahacz wraz z dźwigniami -Oba koła na aluminiowych obręczach i z tarczami - opcjonalnie mogą być z nowiutkimi łożyskami -Tylny amortyzator (do regeneracji) -Przednie zawieszenie USD - lekko wybrakowane, konieczna wizyta u tokarza w celu dorobienia jednego mocowania pod tuleję ślizgową -Gaźnik TM -Bak z owiewkami bocznymi (poprzedni właściciel pomalował wszystko czarnym sprayem, jestem w trakcie usuwania go, bo oryginalny lakier wygląda nieźle -Przednia lampa - dużo ładniejsza, bo z wersji japońskiej -Silnik zaworu (wstępnie zaklepany) -Airbox -Plastik od dozownika -Wydech od TS200RM ( dyfuzor ma większy zawijas, co pozytywnie wpływa na dół silnika, sam dorwałem wydech RSV dedykowany do TS'ki, więc jest mi zbędny) Numer kontaktowy - 792 12 09 91 w poniedziałki, wtorki i czwartki w godzinach 15:30-21:00, kontakt tylko poprzez sms'y. Choć w innych godzinach także odpisuje. Części można obejrzeć osobiście w warszawie. Pozdrawiam serdecznie! Ceny do ustalenia.
  8. Witaj. Prawdopodobnie spalił Ci się silniczek sterujący zaworem wydechowym. Znajdziesz go pod bakiem. Druga możliwość to zapieczenie się zaworu wydechowego, choć ze względu na brak dźwięków zacząłbym od przyjrzenia się silniczkowi. Pozdrawiam
  9. moze w ogole od rometa wsadz. Regeneracja to koszto 250-300zl a masz oryginalny amortyzator w idealnym stanie.
  10. Oj nie, to samo to to nie jest. Mamy tu przed soba zapewne HM'a CRE. Wystarczy spojrzec na tylne kolo, i widac ze jest to 18' a nie 19' jak w CR. Nie wiem jak wyglada sprawa zestopniowania skrzyni biegow, ale powinna byc inna. CRE 125 to jednak bardzo rzadko sprzet w polsce. Moze strzalek bedzie cos na jego temat wiedzial.
  11. To zdecyduj sie bo przed chwila pisales ze HM po tuningu lepszy :] A co do mojej gleby, to wazne ze chociaz jezdze, Ty napewno nigdy sie nie wywaliles, ale skaczac z kraweznika jest o to duzo trudniej ;]
  12. Hehe, HM po tuningu na 70 szedlby jak ts, ale pod warunkiem ze kierowca ts uzywa tylko 1 i 2 biegu. Nie porownoj chlopaku nawet super 70, do dobrej 125 :icon_mrgreen: Za ta cene to motocykl jest naprawde super. Masa TS'ki jest niska, zawieszenie niezle. Geometrie ma fajna, i bardzo dobrze sie prowadzi.
  13. Okazja jest super, bo jest to bardzo dobra wersja. Wcale nie ma wsadzonego zawieszenia od RM'a, ale seryjne zawieszenie suzuki, ktore montowali w drozszych wersjach TS'ki. Co wiecej ma lzejsze kola od wersji zwyklej. Cena jest zupelnie smieszna jak na taki motocykl. Ale zwroc uwage na zawor wydechowy, bo jest to najslabszy punkt tego motocykla. Co wiecej, zobacz czy rdza nie pojawila sie przy glowce ramy i czy przednie zawieszenie nie ma luzu! W tej cenie BRAC, BRAC, i jeszcze raz BRAC!
  14. Osoby odpowiedzialne za domki: 1. Igor (cały domek) 2. Tatakis + 2/3 (cały domek) 3. ABG (cały domek) - skład jeszcze się ustala 4. Klaudiusz (cały domek) - skład sie jeszcze ustala biggrin.gif 5. Belgu + 3 (caly domek) 6. Lime + 7 (2 domki) 7. cezsek + 3 (cały domek) 8. Jeżyk + 1 (cały domek) 9. Michalkaczmar. (caly domek) 10.Aśka (cały domek) 11. Peterek (cały domek) 12. MYCIOR (cały domek) 13. Greedo + rad3k (cały domek) 14. Pierwoszow (cały domek) 15. Xylena+Xylo (cały domek) 16. Tita (cały domek) Pojedyncze osoby poszukujące kompana/noclegu 1. Mariani 2.EnduroMax Pojedyncze osoby posiadające własny "domek" 1. jurjuszi Pojedyncze osoby poszukujace apartamentu 1.Waldi
  15. Ja bardzo chetnie w tym roku sie pojawie, moze tym razem nie zapomne... wiec EnduroMax probuje sie gdzies wczepic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...