Skocz do zawartości

DrManiak

Forumowicze
  • Postów

    139
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O DrManiak

  • Urodziny 10/27/1986

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Nowy Sacz, UK

Osobiste

  • Motocykl
    KTM 530 EXC, Yamaha R6,
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia DrManiak

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Dzięki Gawron za konkretną odpowiedź :) moto pali idealnie za każdym razem zimny czy ciepły od pierwszego strzała, więc jestem zadowolony :) zobaczymy jak będzie z poborem oleju. Powiedz mi jeszcze ile tak średnio można na takim akcesoryjnym tłoku Vertexa przelatać bez obaw, z tego co się orientowałem od majora :) 100 mth na takim tłoku jest realne, jak dla mnie to w pełni zadowalający wynik, i tak pewnie znając życie wymienię po 80 dla świętego spokoju. Jeśli chodzi o wkręcanie na obroty to faktycznie moto zrobiło się bardziej ,,wściekłe,, co akurat mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie :)
  2. Witam Panowie, dzisiaj odebrałem moto z serwisu, pierwsze wrażenia spoko, moto ładnie pali od pierwszego strzała, z guzika to samo. Tłok który założyli mi w serwisie ma wymiary 94,94 kuty. Nie wiem czy mi się zdaje przez to że długo nie śmigałem ale wydaje mi się że moto znacznie szybciej wkręca się na obroty. Musze go teraz jakoś sensownie dotrzeć, docieram na pełnym syntetyku takim samym jak używam na codzień, nie wiem czy to dobry ruch czy nie. Oto fotki mojego starego tłoka - co o nim sądzicie bo wygląda całkiem przyzwoicie
  3. Dzięki Gawron, wszystko już jasne w temacie :)
  4. Witam Panowie, muszę znowu was pomęczyć :) Moto mam na zimowym serwisie , wymieniam - tłoka pierścienie, uszczelki, regulacja zaworów , czyszczenie gaźnika itd.. Serwis miał założyć mi tłoka Wossnera, przyszła wersja o zwiększonej kompresji, serwis oddał tego tłoka i wziął Vertexa kutego Trochę dzisiaj poczytałem o Vertexah i kurde nie za ciekawe opinie na temat tych tłoków, że były wadliwe itd, nie wiem których roczników to się tyczy ale czy miał ktoś u siebie założonego Vertexa ?? opinie na necie są różne.. miałem spać spokojnie po tym serwisie i cały następny sezon latać bez obaw a teraz będę się stresował że coś mi zaraz ,,wyjdzie bokiem,, z silnika Jakieś opinie ktoś testował te tłoki ??
  5. Dzięki major :) też tak myślę że z tym mineralnym to już lekkie popadanie w skrajności. Teraz już wszystko wiem więc jak tylko spadnie śnieg to biorę się za serducho mojego dzika :D bo póki co jeszcze pogoda świetna więc może jeszcze gdzieś wyskoczę. A teraz idę po kolejna flaszkę i odkładam do skrzyneczki która czeka na ciebie hehe :) pozdrawiam i dzięki za fachową pomoc :)
  6. Dzięki majorm zawsze można liczyć na twoje fachowe rady :), zrobie tak jak piszesz tłok wosnera lub vertexa, łańcuszek rozrządu też wymienie profilaktycznie. Wszystko już jest dla mnie jasne bo na twoich radach nigdy się nie zawiodłem. Powiedz mi jeszcze tylko czy docierać na full syntetyku tym co używam, czy zalać mineralnym podczas docierania na te 2 mth ?? bo gadałem też z dwoma serwisami w Nowym Sączu i w obydwu mówią mi na odwrót . Zawias nie dobija do końca więc jest ok :) zobaczymy na większych skokach jak to będzie wyglądać. Dzięki za porady MISTRZU :)
  7. Witam Panowie :biggrin: Tak to znowu ja :) A więc tak sezon powoli dobiega końca, moto sprawuje się idealnie co mnie bardzo cieszy, oponka super choć na liściach troche lata na boki, ale ogoónie rewelacja. Teraz próbuje jakoś rozplanować zimowy serwis, bo przelatane mam już 90 mth, w moto nic się nie dzieje niepokojącego, pali na dotyk ale nie chciałbym w polowie następnego sezonu rozgrzebać się z remontem więc planuje go zrobić w zimie. Wstępnie myśle tak - tłok, pierścienie uszczelki pod głowice, uszczelniacze zaworów, regulacja zaworów. I mam kilka pytań. Tłoka kupywać orginał czy jakiegoś zamiennika ?? wiem że major pisałeś że na zamiennikach znika problem z byt dużym poborem oleju, znowu na innym forum czytałem że orginalne tłoki są dużo wytrzymalsze ?? czekam major na twoją opinie bo nigdy na twoich radach się nie zawiodłem ;) . Kolejna sprawa, docieranie tłoka - czytałem że najlepiej 2x po 2mth na mineralnym oleju a później full syntetyk ?? czy wy też tak robiliście ?? kolejna sprawa to zawias - ustawiłem go w końcu tak że mi pasuje i śmiga mi się zajebiście ale po analizie filmików z jazdy zauważyłem że po małych skokach schodzi strasznie, choć po lagach widzę że nie dobija, czy to normalne ?? Podczas oglądania filmiku tego nie widać dopiero jak się ogląda na slow motion to można zobaczyć jak nisko moto schodzi po skoku. I jeszcze kilka pierdół bo też spotykam sprzeczne opinie, w tym momencie mam przelatany olej, lepiej go wymienić przed czy po zimie ?? Z góry dzięki za rady panowie :)
  8. WITAM :) DO SPRZEDANIA BRYLOCZKI MOTOCYKLOWE MODELE : GSXR, NINJA , HAYABUSABRYLOKI WYKONANE Z GUMY KTÓRA NIE RYSUJE MOTOCYKLA :)ŚWIETNE JAKO DODATEK DO KLUCZY BRYLOKI ZNAJDZIECIE W MOICH AUKCJACH http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=2240178 POZDRAWIAM :)
  9. WITAM PANOWIE :) Do sprzedania naklejki motocyklowe setki wzorów , zajebiste na moto czy kask LINK DO WSZYSTKICH AUKCJI http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=2240178 Przykładowe wzory
  10. Wódke teraz dla Ciebie to już liczę skrzynkami :biggrin: i poważnie zapraszam kiedyś w góry na urlop z moto, polatamy troche razem :) więc jak byś kiedyś był w okolicy to się odezwij :) jak się troche ogarne z czasem i testowaniem nowych ustawień to zdam szerszą relacje :) jutro może kolejny wypad o ile będe w stanie bo dzisiaj się impreza szykuje. A najlepiej mi się podobał tekst chłopaków z którymi ostatnio latałem, zaczymaliśmy się na fajke a oni do mnie ,, co ty ku*wa masz za opone że tak idziesz jak szatan :D ,, hehe
  11. Major dzięki jeszcze raz za polecenie tej oponki, jestem po pierwszych testach i powiem tak REWELACJA, jeździłem póki co tylko po suchym ale czy to na trawie czy na piasku czy kamieniach trzyma trakcje o WIELE lepiej niż mój poprzedni michelin AC10, na starej gumie (nawet jak była nowa) jak odkręciłem na trawie manetke to tył od razu latał na boki a na tym mitasie nie ma o tym mowy jedynie przednie koło leci od razu w góre :) co powoduje ogromnego banana na mojej twarzy :) więc oponka świetna :) . Plus zmiana tego przełożenia na 14/50 też jest świetna, moto nie szarpie na wolniejszych odcinkach, jeździ się przyjemniej i bardziej przewidywalnie. Przedni zawias lepiej, choć póki co ustawiłem na standardowe ustawienia ale pewnie będę sie jeszcze tym bawił jak zmienie tył Tak że Major dzięki WIELKIE ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
  12. Dzieki major :) teraz już jestem pewien że tego oleju jest za mało, pewnie jak był ten motul to tak samo było za mało dlatego nie dało się ustawić tego zawiasu. Jutro zadzwonie i mu powiem co i jak :)
  13. Serwisówka od 530 podaje 626 ml na jedną lage, to wychodzi 1252 ml na dwie lagi czyli gdzieś o 100 ml więcej niż jest wlane w tej chwili bo w zostało mi gdzieś około 850 ml oleju ( z 2 litrów ) dlatego zastanawiałem się czy może by nie dolać. Zawiasu jeszcze nie testowałem w terenie, na nowych sprężynach wydaje się ciut twardszy i bardziej reaguje na regulacje, ale nadal bez szału Ok major dzieki, tylko teraz tak, mam mu powiedzieć żeby lał tak żeby lustro było na 110 mm ?? czy żeby poprostu dolał te 50 ml na lage ?? czyli po 626 ml. Bo rozumiem że aby sprawdzić lustro oleju to musi lagi wyciągnąć jeszcze raz i ustawić do prosta. Robie już 2 raz ten zawias więc chce mieć pewność że wszystko jest ok. I w którym miejscu serwisuwka ktma podaje 80-130 ?? bo ja u siebie jedyne co znalazłem to że ma być 626 ml Ok już znalazłem to :) masz racje jest napisane 110, czyli tylko dolać czy wyciągać lagi jeszcze raz i mierzyć lustro ?
  14. Major on mi właśnie powiedział to samo, serwisówka od WP podaje min 120 mm do max 150 mm on mówi że jest po srodku gdzieś 135 mm czyli jednak nie dolewać ?
  15. Witam Panowie, mam kolejne pytanie do was.... właśnie jestem w Polsce dałem moto na serwis, między innymi wymiana tych sprężyn tył i przód, przed chwilą dzwonił mi mechanik że przednie sprężyny już wymienił a że tylnia wydaje mu się że jest nie do tego modelu..... fuck.... kupowałem ją w UK w sklepie ktma , są na niej oznaczenia 78-200 ale koleś z serwisu twierdzi że wygląda ona jak by była za krótka. Macie jakieś doświadczenie z tymi sprężynami ona powinna być tej samej długości itd ?? bo lekko się wkurzyłem bo teraz nie mam jak jej wymienić bo do UK raczej już nie wracam. Panowie jeszcze jedno, olej w przednim zawieszeniu koleś z serwisu zalał mi według serwisówki od wp i weszło około 1150 ml na dwie lagi, serwisówka od 530 tki podaje 626 ml na lage czyli na dwie jakieś 1252 ml, i teraz powiedzieć mu żeby jeszcze dolał po te 50 ml na lage ?? bo serwisant mi mówi żeby się trzymać serwisówki od wp, a koleś z ktma zeby serwisówki od 530. Byłem teraz spręzyna na bank jest nie do tego modelu.... normalnie się zagotowałem dzisiaj. dzwoniłem do ktma w uk mają mi wysłać nową, bo się po**bali .... więc problem z tylnią sprężyną już rozwiązałem, została tylko ilość oleju w przednich lagach,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...