Skocz do zawartości

Moto33

Forumowicze
  • Postów

    554
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Moto33

  • Urodziny 08/04/1987

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle, mechanika, wszelakie sporty.
  • Skąd
    Szczytno

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8945936
  • Strona www
    http://

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Moto33

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych (19/46)

-1

Reputacja

  1. Witam. Nie będę się rozpisywał bo opisałem wszystko tu :icon_arrow: http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4543305 A cena za komplet to 400zł ale jeszcze do negocjacji :icon_exclaim: Koszt przesyłki pokrywam ja. :flesje: SPRZEDANE
  2. Jakby co to ja mam nówkę(oryginał) sztukę kosz do WSK'i 125.
  3. Witam. Z tego tylko zawiasy są kulami. W wre do '99 roku wszystko jest spoko oprócz obu zawieszeń(w późniejszych rocznikach bardziej odczuwalne są też inne różnice). Hmm mam wre i więcej nie śmigałem niż ktm, yz itd które równie sam nie raz remontowałem. Tłok, wał, łożyska, sprzęgło tak samo idzie jak w full'u. Może te nowsze roczniki są bardziej zmulałe od wr ale nie te starsze roczniki. Po zmianie zawiechy przód-tył lata(dosłownie) się dobrze. Dodam że silniki wr i wre 97 są prawie identyczne(pokrywa, sama korba,cylinder i pare wymienialnych drobiazgów ma inne wre). Sam mam założony tłok od wr z korbą od cr. Pozdro
  4. Nawet TRZEBA mu dać wycisk ale też trzeba wiedzieć kiedy. Silnik musi się odpowiednio rozgrzać i śmigasz normalnie z tym że nie wolno trzymać go długo na stałych obrotach. Z tym że po/co ok 10-15km cylinder musi mieć przerwy ok 10-15min na ostygnięcie i dalej. Tak 4-5 baków a później coraz większe odcinki.
  5. Dodam że wysokość jest podawana w procentach szerokości.
  6. Dlaczego nielubisz KTMów? To bardzo dobre maszynki, no i kiedy ktoś Cie zapyta czym jezdzisz, a powiesz ze KTMem to budzi respekt :bigrazz: "respekt"?? Chyba że dla początkujących. Nie liczy sie motor a umiejętności. Podziwiać to można kogoś kto dobrze zapie**ala nie zależnie od sprzętu.(seryjna seta) A co do wyboru moto to bierz w lepszym stanie i zwróć przy okazji na nie seryjne graty typu klamki nie łamiące czy gruba kiera. Ale jeśli miałby to być nowy motor to szala u mnie przeważa na yamahę.
  7. Hmm nie wiesz jak sie zabrać a bez mechanika nie obędzie się. W skrzyni to może być wodzik lub zaokrąglone zęby boczne trybów. W winę aparatu wątpię bo jak nie działa 5'tka to i inne biegi by miały problemy.
  8. Ja poradzę Ci setkę. W terenie nie liczy sie tak bardzo moc jak umiejętności jeźdźca(w dużym stopniu wyobraźnia). Ja nie sugerowałbym się dołęm bo i tak trzeba kręcić po obr. Ważne aby silnik dobrze chodził i tyle a czepiać to się można zawieszenia które jest lepsze bo ono tu chyba ma większą role.
  9. Do 3tyś? To ja więcej wydałem na ubrania do motocrossu. :wink: Moja rada? Odłóż więcej kasy(min-6k) i kup crossówkę (najlepiej 125) powyżej 2000r. Marka obojętna aby był w dobrym stanie technicznym.
  10. To zależy od przełożeń. Zawór nic mocy nie daje przy maksymalnych obr. On poprawia środkowy przedział obrotowy. Jakie masz przełożenie na zębatkach??
  11. Spalanie tu nic nie ma do rzeczy. Jak normalnie działa zawór to cały czas się on otwiera i zamyka w czasie jazdy. A przy odkręconym gazie zawór ma być otwarty. Ustaw otwarty.
  12. Jak coś to excely. Ja też zmieniłem u siebie 3 szt i właśnie na nie. Nie wiem co to za szprychy po 100zł za 72szt. :buttrock: Pewnie prywaciarski szajs...
  13. W lewo. Musisz ustawić go tak aby licował się w kanale z resztą wylotu.
  14. Nie. Zablokuj go w pozycji otwartej żeby nie poruszał się. Jak jest zamknięty(nie zmienia pozycji) to nie chętnie pali(z zamkniętym gazem), nie dokręca pełnego max obr i jakby był słaby.
  15. Nie jest tak. :) Miękka na miętki teren a twarda na twardy. I im ma bardziej gęsto/szersze kostki to na twardszy teren.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...