Skocz do zawartości

alfonso

Forumowicze
  • Postów

    396
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle
  • Skąd
    Podlaskie

Osobiste

  • Motocykl
    Transalp XL600V
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia alfonso

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - cezeciarz agroturysta (17/46)

0

Reputacja

  1. Z Grajewa odcinek Łomża -Augustów czesto lata czarna vectra nieoznakowana nr rej BGR miejscowa. Kangoo zielone straz miejska robi piękne zdjęcia z tyłu pojazdu laserówką. W ełku srebrna megan cywilna i niebieski cywilny ford fiusion też robią też piękne zdjęcia. Ogólnie kierowcy mówią że Polskę przejedziesz a w Grajewie mandat dowalą. Na mazurach lepiej uważać :)
  2. Zobacz Nitro 347, w Anglii kupiłem go za 450 zł razem z przesyłką, w Polsce chodzi po jakieś 700 zł. Cichy może nie jest przy dużych prędkościach ale jak za taką kasę ja jestem zadowolony.
  3. alfonso

    wypadki

    http://www.e-grajewo.pl/wiadomosci,6703,.html Wypadek który był kilka dni temu w moich stronach... Aż się boję na moto wsiadać żeby jakiś młody rozpędzony kierowca z puszki nie wjechał ;)
  4. Nitomen dobrze doradza ;) też kupywałem w sklepie motocombo firma ze szczecina załatwiają od ręki kurierem paczkę miałem następnego dnia w południe z nowym tłokiem. Uszczelki brałem też w tym sklepie. Efekt remontu silnika jest bardzo widoczny motocykl jest silniejszy i nie pije oloeju :( pozdr.
  5. Ta czarna skrzynka to klucze do naprawy motocykla jest przykręcona śrubą do ramy a otwiera się kluczykiem zamek dosyć fajnie i pomysłowo jest to umieszczone w NX. Co by Ci doradzić ja dominatora z 93 roku mam już z czwarty sezon, jest to fajny motocykl wg mnie. Wymieniłem w nim już sporo łożyska w tylnym kole, linkę prędkościomierza, łańcuch z kołami napędu przez zimę motocykl był w naprawie wymiana tłoka koszt około 1600 zł) teraz opony musze zmienić bo są słabe. No ale efekt jest nieporównywalny ze stanem poprzednim silnik jest bardzo mocny obecnie ma więcej siły, praca silnika jest cichsza nie ma stuków myślałem że to automatyczny odprężnik zaworu wydechowego a to pierścienie tak najprawdopodobniej dzwoniły, stabilne wolne obroty. Z dominatora jestem bardzo zadowolony i nie zamierzam go sprzedawać. Teraz po remoncie silnika bede nim jeździł jeszcze parę dobrych lat. A jak sobie moto inne kupię to te sobie zachowam też :buttrock: Dominatora oczywiście polecam. Jak masz więcej kasy możesz pomyśleć nad zakupem afryki twin bardzo fajny motocykl ale też finansowo kosztuje więcej. Z suzuki DR nie miałem doczynienia. Pozdr.
  6. Dobrze wyżej radzą, sprawdź filter powietrza i gaźnik. Masz tam pewno wodę a może masz słaby akumulator? Kiedyś miałem taką starą padakę baterię to kręcił niby silnik ale moto nie mogło odpalić, kupiłem nową baterię i było po problemie. U Ciebie będzie raczej problem z wodą w gaźniku i filtrze ale warto i akumulator sprawdzić :) Jak odpaliłeś domino i co było przyczyną napisz w tym temacie.
  7. OK dziękuję kiler za wyjaśnienia chyba wszytko jasne kolega afrykańczyk będzie chyba już wiedział co i jak.
  8. Kiler jeśli znalazłeś dwa tematy dotyczace dławienia kawy w archiwum wklej jeśli możesz te dwa linki. Trzeba jokoś pomóc koledze motocykliście. Na forum jest sporo profesjonalnych mechaników motocyklowych może jeszcze ktoś coś podpowie?
  9. Witam forumowych motocyklistów. Znajomy kolega motocyklista ma problem ze swoją kawasaki er 5 zapytuję w jego imieniu o ten motocykl. Posiada Kawasaki er 5 która mogła być zdławiona w niemczech. Moto osiąga max 155km/h i ewidentnie słabo wkręca się na obroty. Jako, że pochodziło z nauki jazdy w Niemczech jest podejrzenie, że zostało zdławione. Czy ktoś z Was może podpowiedzieć co mogło być przerobione jak mogła być zdławiona?
  10. Przy kutym tłoku wossner 0,07 mm jest naprawdę super ja bym nic nie kombinował inaczej spasowanie jest odpowiednie jak do silnika chłodzonego powietrzem. Taki luz zaleca sam producent podając go na opakowaniu. Wydałem trochę kasy na naprawę silnika i było warto, moto też nie powinno pić oleju tak jak poprzednio (wymiana uszczelniaczy zaworowych i obecna kompresja sinika). Motocykl ma stabilne wolne obroty nie gaśnie na skrzyżowaniach czy światłach.
  11. Jak odpalam zimny motocykl przy luzie 0,07 mm spasowania taki jaki był podany na pudełku przy dzisiejszych temperaturach ciężko jest rozrusznikowi przekrecić tłok lecz dosłownie ruch tłoka i silnik odpala. Nie jest to samo co było że kreciłem silnik jak by tam nic nie było teraz czuć te sprężanie znakomicie. Moim zdaniem spasowanie 0,07mm jest w sam raz.
  12. Czy grafitowany nie jestem pewnien tego, był bardzo błyszczący. Uszczelka pod głowice jest stalowa się zgadza, jest też uszczelka pod cylinder która była porwana - uszkodzona przy rozbieraniu motocykla, mechanik miał coś tam dorobić ale wolałem już i ją też kupić żeby potem w sezonie do tego nie wracać i rozbierać ponownie z tego powodu motocykla.
  13. http://www.motocombo.pl/produkt-3185-1_2_210_225.html Tłok kupiłem wossnera ten w podanym linku ze sklepu w Szczecinie 570 zł + 20 zł koszty wysyłki kurierem UPS na drugi dzień w południe kurier już był u mnie w robocie z przesyłką. Polecam ten sklep jest super, załatwiają od ręki. Kupiłem też u nich uszczelki pod cylinder i głowicę. Luz na szlif wynosi 0,07 mm taki luz jest wskazany tez przez producenta tłoka i podany na opakowaniu. Koszt naprawy wyszedł około 1600 zł. Trochę kosztowało ale było warto motocykl jest super o wiele łatwiej zapala i jest silniejszy.
  14. Motocykl już jest poskładany i siły mu przybyło :icon_rolleyes: Duża różnica jest po wymianie tłoka.
  15. "szkol docierania jest tyle ile firm produkujacych motocykle - wazne tylko aby nie zajechac silnika" Właśnie też to chciałem napisać :icon_biggrin: Za wolno źle, za dużo w palnik też źle chyba trzeba wyśrodkować w takim razie :buttrock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...