Skocz do zawartości

kiki

Forumowicze
  • Postów

    2201
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kiki

  • Urodziny 08/04/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    alkohol
  • Skąd
    Węgrów

Osobiste

  • Motocykl
    VFR 800 FI '98
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8833573
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia kiki

ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami

ADEPT MOTOCYKLIZMU - szlifujący podnóżkami (30/46)

3

Reputacja

  1. Jaki to moto, masz serwiówke ? Tam jest napisane jak sciągnąć. Jak nie ogarniasz ang napisz to pomożemy ale po pierwsze najpierw jakie moto !!!
  2. Tam jest jeden fez szerszy- inaczej tego nie założysz- musi pasować na wcięcia. Pozdro kiki
  3. Podbijam temat, trochę pokombinowałem i w sumie najlepiej działa to : Spryskuje się daną powierzchnię, czeka około 30-40 minut i lakier pęcznieje tak bardzo, że plastikową japonką można zdjąć powłokę bez problemu.
  4. Panowie, sprawa jak w temacie. Felga pomalowana jest proszkiem, będę chciał zmienić jej malowanie i zostawić polerowany rant (dlatego piaskowanie odpada). Jaki preparat to ruszy? Wiem, że jest tego sporo na rynku ale nie każdy ruszy lakier proszkowy a nie chce mi się eksperymentować i wydawać kasy w błoto jeśli dana chemia nie zadziała. Pozdro kiki
  5. Tak, silniki do 954 są delikatniejsze od reszty fajerów, ale największy ich problem to ten alusin na cylindrach. Pomijając ten aspekt silniczki te są zajefajne w jeździe (duża moc, przyjazna charakterystyka itp)
  6. Mam takie coś w garażu to jutro podrzucę wymiary. Z tym, że moje to samoróbka ale wygląda podobnie do tego i działa lepiej niż to ręczne ustrojstwo :)
  7. Coś takiego zróbcie- znacznie łatwiej się tym robi. 30 minut roboty i macie takie narzędzie :D
  8. Dokładnie, pompa do rozebrania, zweryfikowania zużycia oraz ewentualnie do wymiany poszczególne jej elementy. Co do takich reanimacji silnika, popatrzcie sobie na profil totem garage na fb. Chłopak szlifował wał po zatarciu w rn 12 (albo rn 19- nie pamiętam), osiował korbę bo miała owal a następnie dorabiał panewkę do tego i co ? I póki co wszystko dobrze lata bez problemu - więc nie jest tak że po każdej naprawie wszystko się rozpadnie i korba wyjdzie bokiem :)
  9. Sprawa jest taka, moto ma cały układ chłodzenia w "majonezie" od oleju który dostał się do płynu. Co się da, zostanie ręcznie wyczyszczone ale wiadomo, szmatą całego układu nie dam rady ogarnąć. Czym to czyścić - płukanki oferowane w sprzedaży dadzą radę, czy może macie inne sposoby które przepłuczą układ. Moto to cbr 600 f3.
  10. I jak tam Dominiku? Udało się temat rozwalić ?
  11. Na fb jest taki koles - totem garage - czy jakoś. Pisze on, że ogarnął naprawę tych silników - oprzez wsadzenie górnej połowy bloku od rj05 (tych r6 z 2003 +). Niby pisze, że osiuje następnie otwory w bloku ale nie wiem jakimi technologiami się posługuje. Ktoś z forumowych mechaników ogarniał takie przeróbki ?
  12. do Duala cbs masz coś w ofercie?
  13. Też tak mi coś świta- głowica po remoncie i trzyma ciśnienie a puszcza przez tłok/pierścienie na dół i wywala olej odmą. Pewnie trzeba będzie zrzucić cylinder jeszcze raz i sprawdzić wszystko od nowa.
  14. Dobry trop! Sprawdzę to bo wydawało mi się że jest jakiś luz między tą zaślepką a komorą pływaka. Dzięki baba Pozdrawiam kiki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...